i15 napísal:Dialniciar napísal:i15 napísal:aj keby mali ekonomiku v poriadku, 60km z Miskolca na slovenske hranice bude niekde na chvoste priorit
uplne postaci, ked postavia obchvaty tych 4 dedin, ktore ich este nemaju
a preto sa nedá hovoriť o 1% chýbajúcej trasy po D/RC ...
v tomto s tebou maximalne suhlasim, Dialniciar
ja zas nie. od hranice az po forro je to normalna RC v polprofile s MPR 110km/h a s intenzitami, ze by sa na tej ceste dalo aj prespat
. ked postavia aj zvysne obchvaty, daju 110km/h aj tam a maju to poriesene. podla ich oficialnej mapy, ktoru som sem niekedy postol, maju obchvaty Forro a Csobad-u postavit do 2013. No a aby sme boli v obraze co sa intenzit tyka, je vytazenejsia ich cesta 37 od Miskolca na Slovenske nove mesto. A tu myslim aj rozsiruju na 4 pruhy. Takze ta cesta 3/(buduca M30) na Kosice urcite tak skoro prioritou nebude.
A to iste plati aj pre cestu na bratislavu. nepamatam sa, ze by na tej ceste bola niekedy zapcha (zas tak casto som nou ale nesiel). kamiony aj auta idu v pohode suvislo 90-100km/h. tak naco stavat viac? aby si tam slovenski vyholeni machovia na SUV lamali krky?
ked uz teraz NDS/SSC/ministerstvo (neviem kto) zacina uvazovat racionalne o tej ceste cez strecno, mohli by podla vzoru madarov preklasifikovat bezpecne useky sucasnej cesty KE-ZV na R2 a zvysit MPR na 110km/h. vykazali by si nove R-ky, a doprava by sa vyrazne zrychlila. na druhej strane, vybrali by menej na pokutach, takze to asi nepojde...