Moderátor: Moderátori
Bacon napísal:Minuly rok pan Rusko slubil vystavbu severneho obchvatu Trnavy so zaciatkom v roku 2005. Ten kto situaciu v TT pozna vie, ze uz teraz je neudrzatelny a neviem si predstavit co to spravy s dopravou nabeh vyroby Peugeotu a s tym suvisiaca kamionova doprava. O nutnosti obchvatu sa hovori uz min. 10 rokov.
Od poslednej navstevy ministra "slintosa" je o obchvate uplne tichucko .... Budeme cakat dovtedy, kym sa nebude dat prejst mestom?
Scotty napísal:Prejazd TT sa predĺžil za 1 rok v priemere o 8,5 minúty v čase dopravnej špičky na trase SE-TT-NR (cez kruhový objazd v smere na R1). Keďže ide o hlavný ťah, tak je jasné, že čakacie doby na neriadených križovatkách sa predĺžil v priemere o 6,5 minúty, takže prejazd TT je 20-30 minút v čase dopravnej špičky hlavným ťahom.
TT bude riešiť svoju dopravnú situáciu výstavbou severného obchvatu, ktorý bude stáť celkovo 2,2 mld. SKK pri cenách z r. 2002. Na r. 2005-2008 sa má vyčleniť 1,6 mld. SKK zo štátneho rozpočtu, ostatné financie si bude musieť mesto zabezpečiť samo alebo prostredníctvom ďalšej samosprávy.
Okrem toho sa rieši obchvat SI a GA a pripravuje sa vyčlenenie peňazí v hodnote 350 mil. SKK v r. 2008 na obchvat SE, s prípadným skorším presunom v r. 2006 a v r. 2007. Oficiálny termín na dokončenie obchvatu SE je rok 2012, t.j. tu by bol zaznamenaný výrazný posun. Mesto Senica je však nepripravené, pretože s týmto variantom nerátalo vo svojich plánoch, pripravuje výstavbu priemyselného parku a bytov, a preto je možné, že suma 350 mil. SKK skončí na TT obchvate.
bystrik napísal:na strankach SSC sa objavilo predbezne oznamenie verejneho obstaravania cesty I/51 Trnava - severný obchvat s datumom vyhlasenia verejneho obstaravania 31.8.2005
http://www.ssc.sk/user/view_page.php?page_id=508
Caesar napísal:TT má šťastie, že PSA sa nachádza na južnej strane, kde je prípojka na D1 a R1 a tak stačí teraz najprv vyriešiť severný obchvat a južný sa môže riešiť až potom.
Caesar napísal:TT má šťastie, že PSA sa nachádza na južnej strane, kde je prípojka na D1 a R1 a tak stačí teraz najprv vyriešiť severný obchvat a južný sa môže riešiť až potom.
wazari napísal:No, vcelku ani juzny riesit netreba, staci ak sa severny potiahne az na cestu na Ruzindol a urobi sa dlho planovany vychodny obchvat.
Alexander Velky napísal:
Južný obchvat TT sa plánuje hneď po ukončení severného.
wazari napísal:Hm, a co sa pod nim mysli? Dokoncenie okruhu okolo Trnavy? Ako tak pozeram na mapu a orientaciu svetovych stran, bude to skor to, co ja som nazval vychodny obchvat - a sice R1 - Lincianska
(Zelenecska)
Alexander Velky napísal:Ano bude to úplné dokončenie obchvatu okolo celej TT.
wazari napísal:No, dufajme. Som zvedavy, kadial to pojde na zapade, asi dost daleko od Trnavy samotnej, vzhladom na Hrnciarovce, Biely Kostol, rybniky a vysoky zeleznicny nasyp (cerstvo zrekonstruovany) hned za Trnavou.
Dy napísal:TT dosť opatrne a s rozvahou (pomaly, ale premyslene kvôli financiám) pristupuje k riešeniu dopravy vo svojom meste. Po opravení takmer všetkých hlavných ťahov, výstavbe kruhových objazdov a vyriešení obchodnej aj priemyselnej zóny (tých je viac) teraz už potrebuje obchvat.
wazari napísal:Ano. A este ked sa zbura cukrovar, nova vystavba tam uz nebude mozna bez obchvatu.
bacon napísal:Zdravim,
ako dopadol tender na obchvat TT. Podla SSC 30.11.2005 mala by zacat stavba, tak to by uz mal byt vitaz?
Dik
Andrej napísal:Je skoda, ze v TT sa pocas rekonstrukcie zeleznice nepristupilo aj k rozsireniu oboch podjazdov popod zeleznicu... tie budu sposobovat zapchy aj nadalej
Ale ked bude mat TT hotovy severny aj ciastocny juzny obchvat, situacia sa vyrazne zlepsi
Dy napísal:Tak stačilo rozšíriť len jeden podjazd (ten druhý je v slepej ulici ) a otázka znie: Čo by riešilo rozšírenie podjazdu? Veď tam vôbec nejde o to rozšírenie, pretože to je úsek medzi najvyťaženejšou križovatkou mesta a najvyťaženejším kruhovým objazdom (južná časť mesta) a ten nie je potrebné riešiť, ten jo Ok.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.