mirkobb napísal:Takze este to viac zužim a skonkretizujem
milos: ..viesť R3 "banskou spojkou" R3-R2 a ďalej spolu s R2 do ZH, než cez Kremnicu na Šášovské Podhradie...
Co je to za blbost..?
Mal asi na mysli, ze ak by mala ist R3 z Hornej Stubne cez Kremnicu, tak radsej nech v Hornej Stubni smeruje do Handlovej, kde by sa napojila na pripravovanu R2 a az do Ziaru by viedli v subehu (hlavnym dovodom by asi bola uspora jednej paralelnej rychlostnej komunikacie Horna Stubna - Sasovske Podhradie)
Ak by toto riesenie bolo doplnene spojkou Bystrica - Horna Stubna, tak OK, v opacnom pripade by trasovanie uplne obislo Bystricu, s cim nemozem suhlasit. Krajske mesto B. Bystrica potrebuje napojenie na D1, rovnako ako krajske mesto Zilina na R1 a pre obe mesta bude iba vyhodne, ak budu spojene co najkratsou spojnicou (tzn. cez Turiec a popod Skalku)