Moderátor: Moderátori
devil napísal:V takom prípade ale aj tak nesedí jeho vyjadrenie k cene diaľničnej známky ... v ČR je to pri prepočte na SKK podobná cena a to majú viac diaľnic ako SR pri všetkých prepočtoch.
ale zase potom porovnajme ceny nalepiek aj s dalsimy susedmi nielen s CR. pokial viem, v rakusku, madarsku aj polsku su nalepky drahsie.
devil napísal:ale nechcel som prilis odbocit k terajsim cenam nalepiek. myto pre voz do 3,5 tony bude vraj v prvych rokoch dalsieho 10rocia priblizne vtedy ako bude hotove Visnove. to zn. preto predpokladam ze viac ako 20% ludi pojde radsej po I/18. to iste na HP-ZA.
devil napísal:a to je presne to co je silne spochybnitelne. uz 100% je dvojnasobny narast oproti dnesnym cca 22.000, teda cca 45.000 intenzita na ZA-MT.
devil napísal:a to je presne to co je silne spochybnitelne. uz 100% je dvojnasobny narast oproti dnesnym cca 22.000, teda cca 45.000 intenzita na ZA-MT.
johhan napísal:devil napísal:a to je presne to co je silne spochybnitelne. uz 100% je dvojnasobny narast oproti dnesnym cca 22.000, teda cca 45.000 intenzita na ZA-MT.
5-7 dní za mesiac intenzita na tomto úseku dosahuje už 35 000. V priemere každý 4 deň.
devil napísal:5-7 dní za mesiac intenzita na tomto úseku dosahuje už 35 000. V priemere každý 4 deň.
nase stare zname piatky. preto sa bavime o priemernych intenzitach. lebo zase su dni kedy sa nedosahuje ani ten priemer.
johhan napísal:tie intenzity sú zo sčítavania ohľadom štúdie životnosti a stability porúch pod Strečnianskym hradom.
denné intenzity sa pohybovali od 15 732 do 41 338 - pri posudzovaní stavu sa vyhodili 2 najnižšie a 2 najvyššie ako extrémne situácie
V okolí Žiliny a Martina bude prechádzať pôvodne vytýčenou trasou Hričovské Podhradie-Lietavská Lúčka-Višňové-Dubná Skala. Tento úsek v náročnom teréne sa začne stavať na budúci rok, NDS ho plánuje odovzdať do užívania v roku 2012.
magnus napísal:Mna by zaujimalo, co su tie betonove kvadre na krizovatke v HP smrom na Zilinu pri vetve D3 blizko zeleznicnej trate. Su to zarodku pilierov buduceho mosta na D1 smerom na Ovciarsko? Piliere na odbocujucej vetve z D3 zo ZA smerom na Ovciarsko ponad trat su jasne, ale co su tie betonove kocky s deklikmi...
Adamko napísal:Konzervovanie stlpov na D3 je uz narodnou tradiciou.
Ľuboš Gerža napísal:križovatka HP-D1 a D3 - bude kompletne dobudovaná , myslím so všetkými privádzačmi a vetvami, ktoré sú tam potrebné a tiež či budúcu D1 (jej vetvu od D3) pripravia tak, aby sa neskôr (snáď rok 2008) dalo v pohode pokračovať, budovať bez dopravných obmedzení na tejto križovatke?
Ľuboš Gerža napísal:Dík Andrej za odpoveď, tá estakáda Hričov bude teda dosť dlhá, a ako to myslíš, že pôjde našikmo?
Ľuboš Gerža napísal:Zaujímalo by ma, koľko km zhruba je to od DK D1/D3 po tunel Ovčiarsko (tuším, že je prvý na tej trase)? A čo poznám trocha ten kopcovitý terén tam okolo, bude to asi poriadne náročné stavať tam diaľnicu až po Žilinu a tunel Višňové.
Ľuboš Gerža napísal:Vážení, ak máte niekto dobré a spoľahlivé info o tomto úseku, najmä o jeho stavebnom riešení (či tam budú nejaké estakády, mosty, v zárezoch), "hoďte" to sem, veľmi ma to zaujíma.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: esteen a 36 hostí.