Moderátor: Moderátori
JJ napísal:vyzera to tak, ze vitazi kremnicky variant, o ktoreho realizacii je uz zrejme rozhodnute.
Tinko napísal:Dnes vecer som na Exprese v spravach pocul, ze R3 sa bude stavat definitivne na Ziar... Je to ozaj pravda, alebo im to dufam len uletelo...???
johhan napísal:Aj tak až v polovici roka budú hotové štúdie prepojenia R1 R2 R3 potom sa bude rozhodovať
Druhá vec je že celá situácia sa vrátila k roku 1978 - 1985 - 1994 teda preložka cesty cez Donovaly + RC cez Turiec. Nové je len to že preložka sa naprojektuje ako 4 pruhová a zatial postaví v polovičnom profile a ak si to situacia vyžiada tak sa potom o 30 rokov dostavia.
Dialniciar napísal: ... ale ja sa pýtam, bude s stavať R3 okrem Hornej Štubne ?
johhan napísal:Dialniciar napísal: ... ale ja sa pýtam, bude s stavať R3 okrem Hornej Štubne ?
No ono vlastne R3 v turci je postavená v polprofile a to úsek Ďanová - Turčianske Teplice
Jediné problematické úseky sú Turčianske Teplice kde medzitým už zástavba postúpila a mesto sa rozrástlo a terajšia trasa R3 prechádza pomaly stredom mesta, a Karlová kde by trasa R3 mala obchádzať obec o 50 m východnejšie.
Realne je treba cestu zrekonštruovať - inak je postavená v parametroch polprofilu D 24,5
Nepostavené úseky sú Ďanová - východný obchvat MT - Dialnica D1, R3 Šturec - križovatka a R3 obchvat Hornej Štubne
Dialniciar napísal: To som nevedel. Ale to by zase znamenalo, aká tam bude paralelná cesta
johhan napísal:Dialniciar napísal: To som nevedel. Ale to by zase znamenalo, aká tam bude paralelná cesta
Žiadna - realne v súčastnosti sú tam 2 cesty paralelné, jedna ide po výhodnej strane turca druhá po západnej a sú ešte 4 krát poprepájané, cesty II a III triedy
johhan napísal:Dialničiar to je tá cesta medzi PD a MT II/519
kaviarista napísal:dialniciar, uprimne povedz , co zapricinilo, ze si akekolvek zmienky o R3 uplne vypustil zo svojho pisomneho prejavu ? Co sa dialo v brandzi za posledny polrok ohladom R3 ? Mam iste tusenia ...
Honda napísal: Ja by som staval R3 cez Donovaly. Za to som hlasoval. Najkratšie, najlacnejšie a jasne cez BB. A určite je tu životné prostredie postihnuté viac keď tu dialnica nestojí lebo sa tu minie viac paliva a ide do vzduchu viac splodín. To by pri dialnici odpadlo. Dialnica v tomto prípade aj rýchlostná cesta. Donovaly nie sú človekom nedotknuté narozdiel napríklad od Rajca. A aj D1 pretne Nízke a Vysoké Tatry. Slovensko je hornatá krajina a aj pri variantoch cez Kremnicu alebo Šturec vidím len hory a tunely.
johhan napísal:Honda napísal: Ja by som staval R3 cez Donovaly. Za to som hlasoval. Najkratšie, najlacnejšie a jasne cez BB. A určite je tu životné prostredie postihnuté viac keď tu dialnica nestojí lebo sa tu minie viac paliva a ide do vzduchu viac splodín. To by pri dialnici odpadlo. Dialnica v tomto prípade aj rýchlostná cesta. Donovaly nie sú človekom nedotknuté narozdiel napríklad od Rajca. A aj D1 pretne Nízke a Vysoké Tatry. Slovensko je hornatá krajina a aj pri variantoch cez Kremnicu alebo Šturec vidím len hory a tunely.
Omyl R3 R24,5/100 cez Donovaly sú najdrahším variantom cena za km predstavuje 1,6 - 2,2 mld SKK. Naproti tomu prekládka cesty v parametroch C 11,5/80 stojí približne 300 - 600 mil za km
.
Ako som už kedysi hore písal R3 BB - RK(D1) sa rovná (+- 5%) cene R3 BB - MT(D1) pri rovnakých parametroch.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 0 hostí.