Privádzač má svoj význam, lebo pri križovatke v Radoli by mali značne klesnúť intenzity a hlavne, nebudú to tam držať autá, čo idú zo ZA do KNM.
Dopravný model predpokladá 8 tisícové intenzity na privádzači. Som zvedavý...
Podľa mňa už mal dávno stáť.
Xisco napísal:Bývam vedľa toho privádzača.
Na tom prvom úseku makajú riadne, hlavne most ponad Kysucu i ponad I/11, tam sú chlapi stále. Ale na tom druhom úseku sem tam vysypú hlinu, uvalcujú, aktivita skoro žiadna, pritom most ponad železnicu stál ako prvý už pred 2 rokmi.
Zmluva na realizáciu bola podpísaná 12/2021, takže most určite dva roky nestojí.
To že na moste ponad Kysucu sa maká je v poriadku, lebo tam majú meškanie...
V priebehu dvoch týždňov vyšli dve videá a vidno, že sa robí aj pri Schaeffleri.
https://www.youtube.com/watch?v=3pf2V7IMG_Y&t=183shttps://www.youtube.com/watch?v=FrrbCixkBVQ&t=337sRozdiely vidno: pribudla izolácia, násyp od Schaeffleru narástol a začali pripravovať prechodovú dosku.
Na to nepotrebujú 100 pracovníkov.
vladik67 napísal:Jarino, bolo by to fakt na hlavu, ak aj kvôli pomenovanej firme sa robí obchvat a že sa kvôli nákladnej vrátnici sa má zmeniť výstavba? Či je zmena zmluvy nezákonná, tak to fakt uvidíme .
S tými pracovnými miestami, áno sú, ale je ich pejoratívne ako šafránu. Ak uchádzač má čo ponúknuť, tak mu odpíšu, že ste pre nás príliš drahý. Slušné odmietnutie, však?
Nerozumiem, čo je na tom na hlavu.
Robí tam cez 4000 tisíc ľudí, ktorý sa tam potrebujú dostať. K tomu aj nákladné vozidlá. Všetko to doteraz zahlcuje Kysucké Nové Mesto a semafór pri Radoli, lebo v isté hodiny značná časť vozidiel odbočuje doľava.
Aj z toho dôvodu mal privádzač už dávno stáť, keďže za lacný peniaz dáva slušné prínosy (preto je B/C viac ako 2).
Neviem prečo by sa tu nemal ten privádzač stavať. Infraštruktúra je nedostatočná a dopyt (na rozdiel od iných nezmyslov, ktoré tu v záujme údajného vyrovnávania regionálnych rozdielov poniektorí presadzujú) tu je, pritom náklady sú nízke. Naopak, na hlavu je, že doteraz sa museli terigať cez mesto, zahlcovať svetelnú križovatku a v NDS sa tvárili, že privádzač sa od stavby diaľnice nedá oddeliť... Neviem aký iný projekt je hodnota za peniaze, ak už toto nie.
Čo sa týka ľavého odbočenia. Nejedná sa o žiadnu tragédiu. Takých úprav projektu sa robí x. Ako už bolo spomenuté, ak by bol most ponad Kysucu v inom stave než je, tak aspoň časť od cesty I/11 po cestu tretej triedy medzi KNM a Rudinou by sa mohla otvoriť.
Počkám si na zdôvodnenie zmeny zmluvy, ale odôvodňovať meškanie výstavby celej stavby ľavým odbočením na druhom konci úseku, pričom meškanie vidno hlavne na moste ponad Kysucu, je diskutabilné. Ale chápem, asi to nemajú ako inak odôvodniť. Ak ma pamäť neklame, dokumentácia k tomu mostu ponad Kysucu sa tiež musela upravovať, lebo dokumentácia NDS nebola úplne v súlade s realitou. Takže NDS si vymyslí pseudodôvod a im sankcie za omeškanie dávať nebude...
No neviem. Skôr mám pocit, že počet uchádzačov hlásiacich sa aj na dobre platené pozície je pomenej. Čo je dobré, lebo mzdy musia ísť hore.