Neviem, prečo by mali byť práve Michalovce vybraté ako bod víťazstva, v Michalovciach nič nie je.
Keď už, tak spojenie dvoch najväčších miest v regióne, Užhorodu a Košíc. Ale to až po dobudovaní hlavnej medzinárodnej trasy, a teda R4.
Moderátor: Moderátori
badger-FB napísal:Určite je prioritnejšie dokončiť D1 súvisle po Michalovce, R2 celú či pol profil či plný, D3, D4 s tunelom pod Malými Karpatmi, aby to bol ozajstný okruh, rozšíriť D1, aj R1 u Serede a jednoznačne má navrch aj R7 medzi DS a NZ, kde ani žiadna štátna cesta nie je na rozdiel od trasy R4. Potom sa dá baviť o tom, že R3 a R4 polprofily. R5 a R6 počkajú. Preto vlastne buďme radi, že R4 je v takej príprave, že sa bude 10 rokov o nej len rozprávať a potom možno 1 úsek rozostavajú. Lebo tak to už býva zvykom. Samozrejme, že sa nedočkáme ani polovice toho čo si myslím, že je dôležitejšie.
Finančné straty sa totiž tvoria aj pri kolónach. Nie len tým, že na okraji republiky nie je diaľnica. Môže si PO kraj myslieť čo chce, ale ťah od PO na Poľsko je výsostný okraj. A určite stačilo diaľnic v PO kraji a na ťahu je KE kraj s BB krajom, keď už niekde niečo chýba, lebo chýba prepojiť regióny Hornej Nitry so Žiarskom, Zvolensko s Rožňavskom, inak tie kraje nemajú ani zmysel. Je to významný vnútroštátny ťah. V BA sa vytvorí 1/4 HDP, takže straty tam sú omnoho vyššie, než to zvyšku územia, preto kľudne tam treba investovať. Aby aj vznikla alternatíva keď sa bude museť zakopnúť do tých starých mostov nad Dunajom.
Slovensko s Poľskom nikdy nemalo bohvieaké ekonomické väzby a nebude ich mať ani naďalej tak, aby boli výhodné aj pre nás. Energeticky na náš oni stratoví nebudú, agrárne nie sú už teraz, priemysel na nás nezávisí. R4 od Prešova slúži výhradne na tranzit, nie na vnútorný rozvoj krajiny. Okrem PO a KE, lenže tie prepojené sú. Nehovoriac o tom, že KE majú bližšie k Maďarsku a tam to tiež napojené je.
Slovensko má najvyšší podiel firiem zo zahraničia z DE. A je potrebné tie firmy prepojiť dopravne tak ako to je v plánoch zakreslené. V dobrej viere tam do tých miest tak aj prišli.
Napokon, stačí stavať obchvaty a duplikovať cesty a to sa v PO kraji robí. Či BJ či SB či PP-KK.
Dendik napísal:takže sa ide podla harmonogramu a jediny usek do 5 rokov je Lipniky-Kapušany 3,5kilometrové "frcko"
jarino napísal:Dôvodom sú zmeny v navrhovanej činnosti, ktoré akosi za tie 4 roky v NDS-ke zabudli dať posúdiť v zisťovacom konaní.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.