Moderátor: Moderátori
aquila napísal:myslim, ze tunak budeme dokonca velmi vyrazne pozadu .. daleko viac ako ohladne D3 ... tam je to aspon kvazi pripravene .. ale faktom je ze severna cast R4 by zo zaciatku stacila byt poriesena na urovni obchvatov ..
aquila napísal:mno stropkov vieme preco bol "zaradeny"
co sa R4 tyka, tam to neviem posudit, v tej oblasti som nikdy v zivote nebol
johhan napísal:Poľsko začalo v roku 2004 vykupovať prvé pozemky v trase S 19 Lublin – Rzeszów – Barwinek a to hlavne v oblasti Rzeszówa kde sa začne stavať obchvat mesta v plnom profile S 19 v priebehu roku 2007. Zároveň sa začalo finalizovať trasovanie úseku Rzeszów – Barwinek aby mohli pokračovať výkup pozemkov. Predpokladaná výstavba v 2010 - 2015 +- 3 roky.
johhan napísal:Poľsko začalo v roku 2004 vykupovať prvé pozemky v trase S 19 Lublin – Rzeszów – Barwinek a to hlavne v oblasti Rzeszówa kde sa začne stavať obchvat mesta v plnom profile S 19 v priebehu roku 2007. Zároveň sa začalo finalizovať trasovanie úseku Rzeszów – Barwinek aby mohli pokračovať výkup pozemkov. Predpokladaná výstavba v 2010 - 2015 +- 3 roky.
wazari napísal:Adoas napísal:
Ovela potrebnejsie je stavat D3 a R3.
Hm, a ktoru cast R3?
Jurislav napísal:Celá R4 je stavaná len "aby sa nepovedalo", a tak skoro sa to stavať nebude. Myslím, že až po roku 2015. Radšej dokončiť D1 KE-Záhor než stavať R4 sever. A keď, tak PO-Giraltovce alebo Vyšný Komárnik-Svidník.
Honda napísal:Ale koridor R4 nie je priorita ani v Polsku ani v Maďarsku.
Jarda napísal:Jižní větev má být také na 1/2 profil. Vždyť tam snad není složitý terén, takže by stálo za to stavět rovnou na plný profil
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.