devil napísal:dobre a kde je koniec hp-strazov a zaroven zaciatok strazov-brodno ? kludne si to premeraj, ak toto fakt niekoho zaujima mozem to prerobit. ale musi to byt jednoznacne, zretelne a jasne aby nahodou nieco nezapocitali 2x alebo veci ktore su uz mimo.
Useky su takto:
https://www.google.com/maps/dir/49.223888,18.603055/49.2421818,18.6906927/@49.2422972,18.6901972,300m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0https://www.google.com/maps/dir/49.2421792,18.6906978/49.250836,18.7461046/@49.2425356,18.6912132,388m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0Lavy dvojpruh D3 HP-Strazov konci blizsie o necelych 100 m, tesne pri dilatacii mosta, pravy konci tiez pri dilatacii mosta cez Vodnu nadrz Hricov, preto bola dlzka stanovena na 8.45 km (lavy 8.4 km, pravy 8.5 km), D3 Strazov - Brodno zacina tesne pri dilataciach mosta cez Vodnu nadrz Hricov a konci pri moste ponad I/11 pri Brodne, teda 4.9 km, NDS uvadza az 4.95 km, co moze suvisiet s rozdielnou dlzkou laveho a praveho pasu oboch usekov.
Tie dilatacie su siroke a vidno ich aj na satelitnych snimkach, koniec useku zase vidno na StreetView(kde konci vybudovany stredovy pas a kanalizacia, ktora na starej casti nie je, ako aj oplotenie dialnice), to uz ci je to 5 m od dilatacie alebo 10 m je jedno.
https://www.google.com/maps/dir/49.2421792,18.6906978/49.250836,18.7461046/@49.2424307,18.6901377,97m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0https://www.google.com/maps/@49.2507956,18.7460977,3a,75y,313.54h,79.43t/data=!3m6!1e1!3m4!1si0guZ-OzNi0ekDKAjlTlAw!2e0!7i13312!8i6656devil napísal:udrzba D26,5 je drahsia ako udrzba R22,5 alebo 24,5.
Nie je tam taky rozdiel, ako je pomer sirky. Odstavny pas sa takmer neopotrebuva, casto sa napr. miktokoberec polozi iba na jazdne pruhy, bez odstavneho pasu. Zvodidla, vodorovne a zvisle znacenie, krizovatkove vetvy, kanalizacia, kosenie - v tom nie je ziadny rozdiel v udrzbe.
devil napísal:ten zjazd je sucast trasy, bolo tu sucast stavby. npr. na dubna-skala turany je zapocitany privadzac - sucast buducej R3 hoci to nie je sucast trasy D1. cize pri zvolenskej slatine nie je zapocitany kus cesty bez ktorej by sa usek nedal prejst zato pri martine zapocitavame privadzac len preto ze je to stavebne rychlostna cesta hoci bez neho by usek mohol normalne fungovat.
Privadzac MT je plnohodnotna 4-pruhova R3, stavebne kompletne urobena, je tam vybudovany aj zapadny 2-pruh (vratane mosta) v dlzke 200 m, ktory sa zatial nevyuziva, teda je to stavebne kompletne v trase R3(chyba dopravne znacenie).
https://www.google.com/maps/@49.0948849,18.9498447,347m/data=!3m1!1e3Ked chces zaratavat Zvolensku Slatinu, tak preco nie aj vetvy krizovatky D3 Svrcinovec, kazda ma okolo 650 m?
https://www.google.com/maps/dir/49.4874388,18.7873882/49.4834713,18.7872137/@49.4851407,18.7876989,751m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0https://www.google.com/maps/dir/49.4858033,18.7881339/49.4897648,18.7848992/@49.4873989,18.7871625,751m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0Moj nazor je, co je v trase D/RC a je to stavebne ukoncene, tak do vypoctu patri. Co je mimo trasy D/RC do vypoctu nepatri, pretoze mozeme zacat zaratavat kdejake vetvy krizovatiek a docasne napojenia a prave docasne napojenia su casto dalsou vystavbou zrusene. Privadzac Levoca si tiez nezaratal aj ked sa da ist po nom skoro 2 km od I/18 po D1 a je to prevazne 4-pruh.
https://www.google.com/maps/dir/49.0121452,20.5694286/49.0048642,20.5789335/@49.0083678,20.5741607,1911m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0devil napísal:cize ked bolo nieco predrazene a zbytocne tak sa budeme tvarit ze to neexistuje a nezapocitame to ? na skutocne naklady pribiny som uviedol link. takze ?
To je presne ako ty sa tvaris, ze R1 Pribina nas stoji menej ako 1 mld.E. Nepisal som o stavebnych nakladoch, ale napisal som "vydavky na R1 Pribina", teda to co nas skutocne stoji, to co stat za R1 Pribina zaplati, to ide z nasich dani, to musime realne zaplatit za to, ze sa niekto moze po R1 Pribina vozit 130 km/h.