devil napísal:akym intravilanom vrutok preboha:
Takym, ze namiesto 5 km posles auta 10 km trasou, teda o skoro 5 km viac a namiesto 5 minut 8 minut, k tomu vsetkemu 6,7 km cez MT (od znacky po znacku), Cize na to aby si skratil prejazd mestami z 9 km na 6,7 km prejdes 4,7 km navyse, tomu hovorim uspora. Pritom stale 3 km cez MT po 1+1, mimo MT po 1+1 s intenzitou 18874 v/24h a samozrejme cez Kostany nad Turcom, kde to byva cim dalej tym viac v spicke upchate.
Cize z 10km prejazdu obcami si to dokazal skratit prejazd obcami na zhruba 7,5 km za cenu predlzenia trasy o 4.7 km a predlzenia casu o 3 minuty. Bravooo! Lenze tak takmer nikto jazdit nebude.
https://www.google.com/maps/dir/49.1348483,18.8917514/49.0926559,18.9233738/@49.1221764,18.9141443,13.25z/data=!4m9!4m8!1m5!3m4!1m2!1d18.9176476!2d49.1064622!3s0x4714f8abf7096ae3:0xee9f933e6f995dcd!1m0!3e0
https://www.google.com/maps/dir/49.1348483,18.8917514/49.0926559,18.9233738/@49.1156181,18.8980967,14z/data=!4m9!4m8!1m5!3m4!1m2!1d18.9554398!2d49.1035956!3s0x4714ff60c1546f93:0x358dcceabc4c7e64!1m0!3e0
devil napísal:nikto nebude rozsirovat 9,5 na 11,5 metrov.ja sa bavim o vyhladom 4pruhu v buducnosti.
A to uz preco? Vysvetli mi naco by tam bol 4-pruh? Pre 8-9 tisic aut 4 pruh netreba.
To bol iny devil co napisal nedavno:
to by boli vlastne 2 poloprofily cize 2 smerovo nerozdelene cesty s kapacitou 15-20k cize spolu 30-40k
Teda na Kysuciach tvrdis, ze cesta I/11 ma kapacitu 15-20 tisic a zrazu na juznej R3 treba 4-pruh, ked tam je intenzita 8-9 tisic?
devil napísal:to je ten isty pripad ako pri obchvate PO kde intenzity na ceste v velkym podielom lokalky nie su smerodajne pre buduce intenzity na obchvate.
Stale si zjavne neuvedomujes, ze ja uvadzam intenzitu na I/65 mimo mesta na 1+1 18874 v/24h, teda zrejme v sucasnosti uz okolo 20 tisic, tym je kapacita 1+1 s urovnovymi krizovatkami bezpochyby naplnena. Takze aj ked by sa na obchvat presunulo len 50% z hodnoty na hranici mesta, co je v pripade, ze sa ten vstup v meste nevetvi na viac smerov (teda pre niektory smer je obchvat nepouzitelny), prejde na obchvat zhruba 9,5 tisic v/24h, co je podstatne viac ako je priemer vychodnej R2 a zhruba 2,5-krat viac ako priemer pre juznu R3.
devil napísal:na R4 sa postavil obchvat svidnika v poloprofile v case ked nikto neriesil suvislu R4-S19.
Lebo minister to mal kusok od garaze.
devil napísal:take intenzity by boli aj okolo siah, to by bola asi jedna tretina aut ktore idu cez mesto.
Nevymyslaj nezmysly. Intenzitu na obchvate neurcuje intenzita v meste. Intenzitu na obchvate urcuje minimalna intenzita na jeho zaciatku alebo konci(resp. v mieste napojenia). Ak je to blizko mesta tak je to bezne len 50-60%, ak je ten zaciatok koniec dalej od mesta tak to moze byt 70 - 80% a vynimocne v pripade velmi zlej cesty, velmi zleho horskeho priechodu az okolo 90%.
Na vstupe do Siah v mieste prepojenia I/66 a R3 bola 2015 intenzita 4228 v/24h, teda z toho zhruba 50%-60% by islo na obchvat.
devil napísal: uz aj na severnej R3, strednej R3 sa postavil nejaky ten obchvat, aj na zapadnej R2 aj nejaky zarodok R6
Len pri Tvojej garazi stale nic. To je smutne. Vidis, ani minister z juhu s tym nic neurobil.
Na tej zapadnej R2 je intenzita okolo 5 tisic, na R6 5-9 tisic. Nic podobne sa na obchvate KA alebo Siah neda v sucasnosti dosiahnut. Takze mame same useky R3,R4 s intenzitami 3-4 tisic, teda najnizsimi intenzitami na sieti D/RC, okrem 1 vynimky na Orave s intenzitou 6 tisic.