aquila napísal:tam nebolo treba ani MUK podzavoz ani MUK bukov a toboz MUK oscadnica, tu konkretne na 12 km useku medzi svrcinovcom a krasnom sa nemusela robit ziadna dalsia MUK. v najxtremnejsom pripade je to nadchadzka 6 km, co je zanedbatelne. ale nie, kysuce a cadca je ultramega specialna, kde je na 12 km 5 teoreticky 6 MUK (vid aj v uzemnom plane cadce kde je dalsia MUK nakreslena pri oscadnici), teda je tam viac MUK ako na bratislavskom prietahu! pricom je to obsluha obyvatelstva na urovni dvoch ulic petrzalky ..
ale to je taka klasika od 1995 nebol naprojektovany skoro ani jeden usek na slovensku rozumne, bohuzial slovaci nevedia projektovat dialnice a nase dediny su dedinami. lebo keby si mali platit spoluucast ako v rakusku, tak hned by aj zislo z kde akych hlupych vymyslov.
este dlho potrva, kym na slovesku budu vediet ci uz obce, alebo stat patricne pragmaticky projektovat, navrhovat, a najma nekorupcne tendrovat.
Prepáč, ale toto je už vyslovene hlúposť, čo tu píšeš... Veď len pár príspevkov vyššie som písal, že v BA je na D1 9 MUK na 15 km, počítal som to...
A veta o piatich, teoreticky šiestich muk na 12 km D3 je už úplný blud, veď na D3 sa plánuje zatiaľ iba MUK Krásno (polovičná existuje už teraz), MUK Oščadnica, MUK Bukov (polovičná existuje už teraz), MUK Podzávoz a MUK Svrčinovec (plnohodnotá existuje už teraz). To je celkom 3 plnohodnotné MUK (z toho je jedna len na papieri) a 2 polovičné MUK na cca 10 km diaľnice, pričom jedna z plánovaných plnohodnotných MUK (Oščadnica) nakoniec ani nemusí stáť, keďže ešte stále je to len v rovine projektu... Z ekonomického hľadiska je možné už teraz konštatovať, že keďže MUK Svrčinovec je hotová, polovičná MUK Bukov a polovičná MUK Krásno už stoja roky, nebudú ďalšie investície do chýbajúcich MUK na D3 až také horibilné v porovnaní s inými D a RC na Slovensku.