Moderátor: Moderátori
ondrejko_t napísal:DrX napísal:Len suchy nevyvratitelny statisticky fakt: cim viac tunelov staviame, tym viac je pravdepodobne, ze sa pri nich udeju nehody, ktore sa pri beztunelovych usekoch stat nemozu.
jasne kokso. to chod povedat tym chlapom z mosta pri kurimanoch.
Vlados napísal:Toto sa nedá povedať, že je chybou stavebného dozoru. On nemôže byť pri každom "robotníkovi", ani pri troch ako boli na mieste nehody.
Viktorius napísal:Vlados napísal:Toto sa nedá povedať, že je chybou stavebného dozoru. On nemôže byť pri každom "robotníkovi", ani pri troch ako boli na mieste nehody.
Nehovorim o kazdom robotnikovi, ale potom naco je nam stavebny dozor? Navyse tunelarske prace si myslim ze patria medzi tie najnebezpecnejsie.
je presne ta hlupa spekulacia, ktoru nie je dovod riesit. Lebo Soroska je jedina potrebna na juznom spojeni, cize sanca, ze sa to stane, je 10x mensia nez, ze sa to stane na jednom z tych 10 tuneloch a stovkach mostov na D1.Maxx787 napísal:keby niekto zomrel pri razbe sorosky
ANDi napísal:http://dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=22431
Naozaj? Ta debilna MUK sa ide prekreslovat?
ANDi napísal:http://dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=22431
Naozaj? Ta debilna MUK sa ide prekreslovat?
S výstavbou úseku D1 pri Žiline sa možno omeškáme o dva roky, pripustil pre TREND Miroslav Remeta
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 53 hostí.