pricom smerom od senca nexistuje poriadne ziaden TIOP o zachytnych parkoviskach a vlakoch s taktom ani nehovoriac ..
nicmenej aspon jedna dobra sprava pred vikendom.
http://enviroportal.sk/sk/eia/detail/di ... blavina-3-
a konecne to uz mame cierne na bielom
Diaľnica D1 Bratislava – Trnava, križovatka Triblavina (3)“, predloženého navrhovateľom NDS, a. s., Dúbravská cesta14, 841 04 Bratislava v spojení s § 18, ods. 2. písm. c) tohto zákona a po vykonaní zisťovacieho konania o posudzovaní zmeny navrhovanej činnosti podľa §29 zákona a zákona č. 71/1976 Zb. o správnom konaní (správny poriadok) v znení neskoršíchpredpisov takto:
zmena navrhovanej činnosti „Diaľnica D1 Bratislava – Trnava, križovatka Triblavina (3)“ sa nebude posudzovať.
t.j. nebude sa posudzovat zmena ... takze OZ triblavinakov a najma mrvu asi slahne pre nas ostatnych je to pekny zaciatok vikendu !
najvtipnejsie je, ze samotna obec chorvatsky grob nie je proti zmene, bernolakovo sice poverilo starostu, ale tiez nie su proti zmene a podporuju zmenu ked pomoze, len BSK oficialne dal na znamost, ze to nerespektuje uzemny plan kraja ..
toto je tiez dobre napisane cize podla okresneho uradu to ani nie je vlastne v rozpore s uzemnym planom kraja takze zdasa, ze aj ten posledny argument triblavinakov padol
Križovatka Triblavina je v územnom pláne VÚC BSK vyznačená krúžkom, pričom nikde nie je definovaný tvar a ani kolektory ako súčasť križovatky. V záväznej časti sa neuvádza podmienka, že kolektory je nevyhnutné budovať s výstavbou samotnej diaľničnej križovatky. Okresný úrad v Bratislave s k súladu zmien križovatka Triblavina s územným rozhodnutím vyjadril súhlasným stanoviskom.
Na tvrdenie, že NDS koná v rozpore s územným plánom VÚC BSK si dovolíme upozorniť, že Územný plán Bratislavského samosprávneho kraja je spracovaný nad rámec riešenia podrobností, a preto jeho obsah považujeme v rozpore s ustanoveniami stavebného zákona a všeobecne záväznými právnymi predpismi. Uvedené vychádza zo skutočnosti, že takto spracovanú prílišnú podrobnosť (6pruhová + kolektory) má určovať podrobnejšia územnoplánovacia dokumentácia (územný plán obce, alebo podrobnejšie územný plán zóny), nakoľko predmetom územného plánu regiónu je stanovenie dopravných koridorov, nie samotné podrobné umiestnenie a kategorizácia ciest.
takze pekny vikend, a mna tesi, ze o (ne)stavani kolektorov je viac menej aj oficialne rozhodnute
najma ked si zoberieme, ze o dialniciach rozhoduje specialny stavebny urad aka ministerstvo.. takze stazovat sa mozu triblavinaci tam.