Prvý návrh medzinárodnej dopravy ZSSK

re-print článkov týkajúcich sa problematiky diaľnic a rýchlostných komunikácií

Moderátor: Moderátori

Prvý návrh medzinárodnej dopravy ZSSK

Odoslaťod jano.z » 03. Mar 2006 22:59

... prevzaté z int. materiálov ZSSK, zapisovateľov na rokovaniach robili za ČD toš je to po česky ...

EC 32/33
Návrh ÖBB na prodloužení trasy tohoto páru vlaků z Vídně do Bratislavy nebyl ze strany TI akceptován

EC 120/121 „Košičan“
Budou vezeny přes Horní Lideč namísto přes Čadcu v důsledku odlišné koncepce ČD na trati Praha – Ostrava z důvodu nasazení jednotek Pendolino
Časové polohy bez podstatných změn:
120: HL 13.42 – 13.45, Praha hl.n. příj. cca 18.00
121: HL 12.25 – 12.28, Praha hl.n. odj. 8.07
Řadění: ZSSK

EC 126/127 „Fatra“
Nový pár EC vlaků Praha – Horní Lideč – Žilina – Praha
Kategorie zatím otevřená
Časové polohy:
126: HL 17.42 – 17.45
127: HL 16.25 – 16.28
Řadění: ČD Ampz(61), WR, 3Bee, 3Bpee, 2Bmee – posily v  z Prahy a v  ze Žiliny
ČD žádají vést tento vlak až do Zvolena v trase Zr 1843 (nesouhlas ZSSK z důvodu nárůstu vlkm) nebo vytvořit v Žilině přípoj mezi těmito vlaky.

EC 128/129 „Vsacan“
Nový pár EC vlaků Praha – Horní Lideč – Žilina – Praha
Kategorie zatím otevřená
Časové polohy:
128: HL 7.42 – 7.45
129: HL 20.25 – 20.28
Řadění: ČD Ampz(73), WR, 3Bee, 3Bpee, 2Bmee – posily v ,  z Prahy a v ,  ze Žiliny

IC/Ex 130/131
Nový pár vlaků na trati Bohumín – Břeclav – Kúty – Bratislava hl.st.
Časové polohy:
130: Bratislava hl.st. 18.40 – Břeclav 19.30 – 19.35, Bohumín 21.39, v Břeclavi přípoj na EC 70 do Prahy
131: Bohumín 7.12 – Břeclav 9.13 – 9.23 – Bratislava hl.st. 10.12, v Břeclavi přípoj od EC 71 z Prahy
ČD prosazují tyto časové polohy s ohledem na přípoje v Břeclavi. ZSSK požaduje vedení tohoto páru vlaků v trasách R 230/231 z důvodu dobré vnitrostátní frekvence. Tato otázka zůstala otevřená.

EC 134/135 „Slovenská Strela“
Nové číslování vlaků
Časová poloha:
134: Bratislava 5.41 – Kúty 6.17 – 6.19 – Praha 9.34
135: Praha 18.37 – Kúty 21.35 – 21.37 – Bratislava 22.13
Řadění: Pendolino, pokud nedojde k dohodě o odpočtu trakčních výkonů, souprava ZSSK

EC/Ex 140/141 „Detvan“
Budou vedeny jen v trati Ostrava Svinov – Zvolen a zpět, v úseku Praha – Ostrava bude souprava vezena na na vlaku 106/107
Časová poloha:
140: Žilina 10.05 – Čadca 10.30 – 10.33 – Ostrava 12.26
141: Ostrava 13.40 – Čadca 15.27 – 15.30 – Žilina 15.55

IC/Ex 142/143 „Odra“
Zrušen v důsledku odlišné koncepce ČD na trati Praha – Ostrava z důvodu nasazení jednotek Pendolino

IC/Ex 146/147 „Hradčany“
Zrušen v důsledku odlišné koncepce ČD na trati Praha – Ostrava z důvodu nasazení jednotek Pendolino

EC 170/171 „Hungaria“
V důsledku změny eurotaktu bude veden v obou směrech o 60 minut dříve
170: Budapešť Kel. 9.55 – Štúrovo 11.00 – 11.03 – Bratislava 12.22 – 12.25 – Praha 16.25 – 16.34 – Berlin 21.19
171: Berlin 6.39 – Praha 11.27 – 11.40 – Bratislava 15.35 – 15.38 – Štúrovo 17.04 – 17.15 – Budapešť 18.26

EC 174/175
V důsledku změny eurotaktu bude veden v obou směrech o 60 minut dříve
174: Budapešť Kel. 5.55 – Štúrovo 7.00 – 7.03 – Bratislava 8.22 – 8.25 – Praha 12.25 – 12.34 – Hamburg 18.0
175: Hamburg 7.20 – Praha 15.27 – 15.40 – Bratislava 19.35 – 19.38 – Štúrovo 21.04 – 21.15 – Budapešť 22.26

R 220/221 „Dukla“
Časové polohy a řadění bez podstatných změn

R 222/223 „Vihorlat“
Časové polohy bez podstatných změn:
222: Košice 22.20 – Horní Lideč 2.45 – 2.50 – Praha 7.30
223: Praha 20.30 – Horní Lideč 1.25 – 1.30 – Košice 6.50
Řadění z Košic: autovůz, WLB, 2WLAB(62), Bc, 3Bmee, WLAB (Č.Budějovice), souprava ZSSK
Otevřená je kategorie vlaku, ZSSK navrhuje EN, ČD nesouhlasí.

R 230/231 „Rastislav“
Vedení tohoto páru je zatím otevřené podle toho, zda bude nebo nebude v jeho trasách veden nový IC 130/131, bude předmětem dalšího jednání ČD-ZSSK

R 232/233 „Svatopluk“
Časové polohy v obou směrech o 60 minut dříve v důsledku změny eurotaktu a zachování přípojů na a od 172/173 v Břeclavi
232: Štírovo 8.08 – Bratislava 9.40 – 9.44 – Břeclav 10.52
233: Břeclav 17.06 – Bratislava 18.04 – 18.10 – Štúrovo 19.48

R 234/235 „Amicus“
Časové polohy a řadění bez podstatných změn

R 240/241 „Vsacan“
Tento pár bude v důsledku vedení nových EC vlaků zrušen

R 242/243 „Fatra“
Tento pár bude v důsledku vedení nových EC vlaků zrušen

EC 278/279 „Jaroslav Hašek“
Časová poloha v sudém směru o 45 minut dříve, v lichém bez podstatných změn. Zastavení 278 v Galantě a v Malackách a zůstává zachované. V případě nezlepšení bude ZSSK trvat na zrušení tohoto páru vlaků.
278: Budapešť Kel. 13.32 – Štúrovo 14.36 – 14.52 – Bratislava 16.14 – 16.22 – Praha 20.28
279: Praha 7.37 – Bratislava 11.42 – 11.45 – Štúrovo 13.04 – 13.15 – Budapešť 14.26
Řadění: 1A, WR, 5B, 1Bc (Thessaloniki)

R 332/333 „Goral“
Tento pár veden jen v úseku Žilina – Zwardoň – Katovice – Žilina v důsledku vedení nového páru taktových rychlíků Košice – Bratislava – Košice
Časové polohy a řadění bez podstatných změn

R 334/335 „Skalnica“
Nová časová poloha R 334: Žilina 15.53 – Čadca 16.23 – 16.25 – Zwardoň 17.04
Řadění bez podstatné změny

R 336/337 „Báchory“
Časové polohy jsou zatím otevřené, protože PKP chtějí křižovat ve Zwardoni, co by bylo výhodné i pro ZSSK z důvodu obratu vlakových náležitostí.
Pro R 336 jsou předběžně navrhnuty trasy:
1.varianta: Budepešť Kel. 16.35 – Rajka 19.25-19.50 – Bratislava hl.st. 20.34 – 21.04 – Zwardoň 1.48
2.varianta: Budepešť Kel. 16.35 – Rajka 19.25-19.50 – Bratislava hl.st. 20.34 – 21.04 – Zwardoň 1.18
R 337 bude veden v pozdější poloze o cca 20 min.
Zwardoň 1.25 – 1.50 – Bratislava 6.04 – 6.24 – Rajka 7.01 – 7.32 – Budepešť Kel. 10.25
Řadění předběžně bez podstatné změny

R 340/341
Nový pár vlaků na trati Žilina – Čadca – Ostrava Svinov – Bohumín a zpět
Časové polohy:
340: Žilina 6.42 – Čadca 7.07 – 7.10 – Bohumín 8.50
341: Bohumín 6.15 – Čadca 7.57 – 8.00 – Žilina 8.25
Řadění: 1A, BDbmrsee, 4B, kdo nasadí soupravu se dohodne později

R 342/343
Nový pár vlaků na trati Žilina – Čadca – Ostrava Svinov – Bohumín a zpět
Časové polohy:
342: Žilina 8.42 – Čadca 9.07 – 9.10 – Bohumín 10.50
343: Bohumín 9.15 – Čadca 10.57 – 11.00 – Žilina 11.25
Řadění: 1A, BDbmrsee, 4B, kdo nasadí soupravu se dohodne později

R 344/345
Nový pár vlaků na trati Žilina – Čadca – Ostrava Svinov – Bohumín a zpět
Časové polohy:
344: Žilina 14.42 – Čadca 15.07 – 15.10 – Bohumín 16.50
345: Bohumín 11.15 – Čadca 12.57 – 13.00 – Žilina 13.25 - veden jen jako nabídková trasa ČD a ŽSR
Řadění: 1A, BDbmrsee, 4B, kdo nasadí soupravu se dohodne později

R 346/347
Nový pár vlaků na trati Žilina – Čadca – Ostrava Svinov – Bohumín a zpět
Časové polohy:
346: Žilina 16.42 – Čadca 17.07 – 17.10 – Bohumín 18.50
347: Bohumín 15.15 – Čadca 16.57 – 17.00 – Žilina 17.25
Řadění: 1A, BDbmrsee, 4B, kdo nasadí soupravu se dohodne později

R 348/349
Nový pár vlaků na trati Žilina – Čadca – Ostrava Svinov – Bohumín a zpět
Časové polohy:
348: Žilina 19.42 – Čadca 20.07 – 20.10 – Bohumín 21.50
349: Bohumín 17.15 – Čadca 18.57 – 19.00 – Žilina 19.25 - veden jen jako nabídková trasa ČD a ŽSR
Řadění: 1A, BDbmrsee, 4B, kdo nasadí soupravu se dohodne později

R 374/375 „Pannonia“
Časové polohy bez podstatné změny
Řadění bez podstatné změny v případě, že by nebyl veden nový vlak R 1374/1375 Bratislava hl.st. – Burgas/Varna na přepravu Bc ČD, ZSSK, MÁV, PKP v letním období

R 376/377 „Devín“
Na návrh ČD a DB zpracována studie na vedení současných vlaků R 376/377 na nové trati Dresden – Praha – Bratislava s možností vedení až do Štúrova nebo na bázi přímých vozů na vlacích R 336/337 z Bratislavy do Budapešti a zpět.
MÁV nesouhlasí s vedením vlaků přes Štúrovo, ZSSK přes Rajku. Z toho důvodu se preferuje spojení do a z Budapešti na bázi přímých vozů.
Časové polohy:
376: Bratislava 22.42 – Kúty 23.28 – 23.30 – Dresden 6.48
377: Dresden 21.09 – Kúty 5.18 – 5.20 – Bratislava 6.04
Řadění:
WL (Zvolen) – Bratislava – Cheb, 1AB, Bdshmee + 1Bmee ČD Bratislava – F.Lázně
2-3Bpeer Bratislava – Dresden
1WL, Bc Budapešť – Bratislava – Dresden
1WL Wien – Dresden - ???
1WL Košice – Praha – Dresden (v Praze od a na R 420/421)

R 380/381 „Cracovia“
Časové polohy a řadění (bude upřesněno podle bilance kv) bez podstatných změn

R 382/383 „Tarnovia“
Nový pár vlaků na trati Kraków – Plaveč – Prešov a zpět
Časové polohy:
382: Plaveč příj. 16.45
383: Plaveč odj. 11.53
PKP požaduje jeho vedení do a z Košic, jinak nemá o jeho vedení zájem ZSSK ale potom nemá možnost vyrovnat kv na PKP
Řadění 1A, 4B

R 394/395 „Urpín“
ZSSK navrhují vedení tohto páru jen z/do Fiľakova/Lučence, případně vedení v nových trasách
MÁV nesouhlasí s vedením do Fiľakova/Lučence z duvodu dlouhého prostoje soupravy MÁV, s vedením v nových polohách má problém, protože souprava zajíždí až do Békescsaby a soupravu R 394 veze z Budapešti do Hatvanu na vlaku R 380
Návrh ZSSK na časovou polohu R 395: Zvolen odj. cca 8.00
MÁV upozornili, že v případě nasazení soupravy DB na vlaky EC 174/175 bude tento vlak potřebný na vyrovnání kv nezi ZSSK a MÁV

IC 400 – 407
S vedením vlaků IC 404/405 se uvažuje na trati Košice – Wien
IC 402 bude mít dřívější odjezd z Bratislavy hl.st. o 30 minut – zkrátí se dlouhý pobyt v ŽST Bratislava hl.st. (Košice 5.35 – Bratislava hl.st. 10.50 – 11.05 – Bratislava-Petržalka 11.22 – 11.32 – Wien Westbf. 12.40
IC 403 bude veden v pozdější poloze z Wien west o 30 minut
Wien Westbf. 15.22 – Bratislava-Petržalka 16.30 – 16.40 – Bratilsva hl.st. 16.58 – 17.11 – Košice 22.27
Časové polohy a řadění ostatních IC vlaků na trati Bratislava – Wien bez podstatných změn

R 421/413 „Rákoczi“
Časové polohy a řadění bez podstatných změn

R 420/421 „Excelsior“
Tento pár vlaků bude zrušen

R 422/423 „Cassovia“
Tento pár vlaků bude přečíslován na R 420/421 a přejmenován na „Excelsior“
Časové polohy:
420: Košice 18.20 – Čadca 21.50 – 21.55 – Praha 3.50 – 4.15 – Cheb 8.55
421: Cheb 19.05 – Praha 23.45 – 0.15 – Čadca 6.05 – 6.10 – Košice 9.50
Řadění jako u dnešních 420/421 + 1WL Košice – Praha – Dresden

R 424/425 „Laborec“
Časové polohy a řadění bez podstatných změn
ČD navrhují místo jednoho vozu 1B vuz 1BD na přepravu kol

R 430/431 „Kysuca“
Zrušen v důsledku odlišné koncepce ČD na trati Praha – Ostrava z důvodu nasazení jednotek Pendolino

IC 536/537 „Hornád“
Trasa vlaků bude od 9.6. do 28.8. 2007 z Budapešti až do a z Keszthely
Časové polohy:
536: o 180 minut později, Budapešť 18.00 – Hidasnémeti 20.43 – 20.53 – Košice 21.11
537: MÁV navrhuje vést o 60 minut později
Řadéní 1A, WR, 3B MÁV

R 943/944
Časové polohy a řadění bez podstatných změn

R 1374/1375
Nový pár vlaků na trati Bratislava hl.st. – Rajka – Burgas/Varna
BDŽ navrhly vedení tohto páru vlaku 4x týdně – 3x týdně Burgas, 1x týdně Varna
V Bratislavě by dobíral vozy Praha – Burgas/Varna od vlaku R 375, obráceně na R 374, Lökösháze vozy Kraków – Varna a Košice – Burgas/Varna od a na vlaky R 380/381.

R 1420/1421
Časové polohy a řadění bez podstatných změn
Návrh ČD na rozšíření počtu dní jízdy, především v červnu až září na 4x týdně

IC/Ex 1532/1533
Nový pár vlaků na trati Budapešť Kel. – Hidasnémeti – Košice – Poprad-Tatry a zpět, ZSSK přezkoumá návrh MÁV možnost vedení na trati ŽSR jako IC
Časové polohy:
1532: Budapešť Kel. 7.39 – Hidasnémeti 10.30 – 10.40 – Košice 11.00 – 11.05 – Poprad 12.10
1533: Poprad 15.50 – Košice 16.55 – 17.00 – Hidasnémeti 17.20 – 17.30 – Budapest 20.40
Omezení jízdy: denne od 16.12.2006 do 18.3.2007
Řadění 1A, 3B MÁV

Koncepční záměr na nové spojení Praha – Bratislava – Rajka – Zagreb/Split v letním období nebyl ze strany HŽ akceptován, HŽ požadovaly vedení vlaků za komerční cenu (charter)

Mezistátní osobní vlaky na pohraničních přechodech ZSSK/ŽSR budou projednány v rámci dvojstranných jednání.
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 19:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

Naspäť na 2006

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.