Moderátor: Moderátori
Kanky napísal:eric, co si bol na dovolenke, ked sme sa tu o tom bavili niekolko dni dozadu v tejto teme... http://dialnice.info/viewtopic.php?f=10 ... start=1000 ?
ad1) usek KE - Vysne Nemecke (SK/UA) je po novom I/19
ad6) ked sa pozries dalej na stranke cdb, tak tam mas aj detaily...privadzac KE-sever je oznaceny ako PR3... http://www.cdb.sk/files/img/precislovan ... oha-10.jpg
i15 napísal:preklasifikovanie II/547 a 536 KE-Spišský Štvrtok na 1.triedu má zmysel, ale nechápem prečo to ťahajú až do Kežmarku, keď neďaleko je I/67
eric987 napísal:http://www.uvo.gov.sk/vestnik/oznamenie/detail/333168
SSC dnes uverejnila PO na FS pre "I/51, I/61 Hranica SR/ČR - Holíč - Senica - Trnava - Hrnčiarovce nad Parnou".
bodrik napísal:Šikovne spravené ..keď už takto sa I/51 dostane až k Hrnčiarovciam n. Parnou, tak by som to v budúcnosti potiahol ďalej a priamo prepojil s I/75 pri Sládkovičove, čiže cca 15-20km novej cesty. To by veľmi pomohlo, odľahčilo by to R1 v úseku TT - Sereď a aj I/62 v úseku Sládkovičovo - Sereď. Trasu by som viedol od križovania s TT obchvatom pri Hrnčiarovciach okolo Zelenča, ďalej by som ju napojil novou MÚK na D1, ako alternatívu napojenia TT, od D1 ďalej popri Majcichove, Hosťoch, Abraháme a Malej Mači k Sládkovičovu, s tým, že v novom bode za mestom by som ju prekrižoval buď mimoúrovňovo, alebo veľkým KO s I/62, obišiel by som zastavanú časť mesta s KO ulíc Fučíkova - Sereďská a zapojil by som ju do terajšej I/75 veľkým kruhovým objazdom, kde by som okrem súčasnej I/75 zapojil aj novým mostom ponad Dudváh predĺženú Cukrovarskú ulicu, miestnu cestu na obec Košúty ako aj miestnu cestu k termálnemu kúpalisku Vincov les. Čiže veľký KO so šiestimi exitmi.
Či by sa novopostavený úsek volal I/51, alebo I/75 nieje až tak podstatné, dôležité je aby to bol homologizovaný súvislý ťah od hraníc hraníc s ČR/Hodonína, až po NZ, kde by sa napájal na trasu R7, resp. ako I/75 by pokračoval a končil paralelne s ňou až po LC.
Ak by sa okrem obchvatov Holíča, SE, TT, SA vybudovali ešte obchvaty Radošoviec, Jablonice, Trstína, Bíňoviec, Bolerázu, Šelpíc, Trnovca n. Váhom a Jatova, vznikol by medzi ČR a NZ/R7 kvalitný súvislý cca 150km úsek cesty I.triedy kompletne mimo zastavaného územia.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.