Peterman napísal:to musíš človeka chytať za slovíčka? Rozdelením na menšie - primerane veľké úseky sa môžu využiť kapacity viacerych firiem a väčší usek môže byt skôr hotový. Aké to chce aj súhru od NDS a koordináciu, resp. tlak zo strany NDS na dodržiavanie termínov, atd. Teraz majú niektoré firmy rozostavané viaceré úseky na rôznych miestach a svoje kapacity (hlavne mechanizmy) presúvajú z jednej stavby na druhu a vznikajú prestoje, meškania, ... To by bolo asi na dlhsie
podla mna je jedno aka firma si to zobere...i tak to budu stavať subdodavatelske firmy...a ci to budu 2 firmy na 2 useky s 10 subkami na kazdy usek...alebo to bude jedna firma s 20 subkami na cely usek...je jedno...podla mna by rozdelenie na 2 useky malo zmysel ten, ze aspon jeden usek bude hotovy, pretoze druhy ma nejake problemy a mozno sa odlozi o rok-dva...tym padom odklonenie dopravy by mohlo aspon z polovice byt skôr