DrX napísal:Nakresli mi, ak osi dostal Chmenlnicky-Viedeň cez Lvov-Krakow-D3-D1 1002km. Lebo ak do toho zacnes ratat jazdu po jednotkach, tak sa to na Ukrajine teste o dost skrati, a po nasej R1+R2 ti to
vyjde na 1029km http://binged.it/1B2Ib7C , cize pri existencii D4+R7 by to bolo pod 1000km. Proste, cesta ktora je priblizne priamou spojnicou musi vyjst za normalnych okolnosti kratsie (tak ako BA-KE po R7+R2 je lepsie nez po R1+R2, co je lepsie nez D1 ). A ano, su aj ine smery nez na Vieden, ale tie uz cez Slovensko riesit nedava vobec ziaden zmysel. Otazka je v com sme mohli konkurovat, a R2+R7 sme k madarskemu spojeniu UA-AT (aj Zakarpatsko-CR, ktore sa dnes jazdi cez Madarsko) konkurovat mohli, lebo nase by bolo kratsie (ale napr. aj pre to, ze u nas nemaju ukrajinci v porovnani s madarskom jazykovu barieru). A to nerobime, lebo ***. To je vsetko.
Ja som iba bral cesty, podla toho, co mi hodil Google. Nijak specialne som sa s tym nehral.
https://www.google.sk/maps/dir/Viede%C5 ... 2983?hl=sk
To, co Ty nazyvas priamou cestou, je v skutocnosti napr. na Ukrajine pred Mukacevom, ale ciastocne aj na D1 v oblasti Uzhorod-Kosice dokopyy nadchadzka porovnatelna s Polskom.