Moderátor: Moderátori
mjk napísal:Napojenie D4 na cesty 2. triedy je podľa mňa zbytočný luxus. Možno križovatka Rača je OK, keďže je to výpadovka na Jur. Čiernu vodu by som zrušil komplet, dôvodov v tomto fóre najdete viac. Križovatku Podunajské Biskupice by som zrušil tiež spolu s obchvatom Mostu, kým nie je R1 po D4 a predĺžená Galvaniho. Pomôže to len Mostu, Ráztočná spolu s kruháčom vo Vrakuni budú naďalej beznádejne zapchané v špičke.
A vôbec by som vyňal úseky Ivanka sever - Rača, Dunajská Lužná - Holice a obchvat Mostu spolu s križovatkou Podunajské Biskupice z PPP.
Keby sa naporiadok spravili ulice Svornosti a Slovnaftská na 2+2 a aspoň križovatka Svornosti a Popradská mimoúrovňovo, tak sa môže vyňať aj celá R7.
aquila napísal:mjk napísal:Napojenie D4 na cesty 2. triedy je podľa mňa zbytočný luxus. Možno križovatka Rača je OK, keďže je to výpadovka na Jur. Čiernu vodu by som zrušil komplet, dôvodov v tomto fóre najdete viac. Križovatku Podunajské Biskupice by som zrušil tiež spolu s obchvatom Mostu, kým nie je R1 po D4 a predĺžená Galvaniho. Pomôže to len Mostu, Ráztočná spolu s kruháčom vo Vrakuni budú naďalej beznádejne zapchané v špičke.
A vôbec by som vyňal úseky Ivanka sever - Rača, Dunajská Lužná - Holice a obchvat Mostu spolu s križovatkou Podunajské Biskupice z PPP.
Keby sa naporiadok spravili ulice Svornosti a Slovnaftská na 2+2 a aspoň križovatka Svornosti a Popradská mimoúrovňovo, tak sa môže vyňať aj celá R7.
v tomto nesuhlasim, naopak R7 az po bajkalsku vytvara novy plnohodnotny prijaz do mesta rozsiritelny az do 3+3, v tomto pripade by sa mala slovnaftska prerobit na 2+2 ale s tym, ze tam budu BUS pruhy, svornosti by mala zostat tak ako je .. a popradska svornosti MUK je tiez uz nerealizovatelne ..
a R7 ma zmysel ozaj len po holice, potom zase az od DS po NZ ..
Naspäť na Public Private Partnership (PPP) + financovanie projektov
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.