Moderátor: Moderátori
arison napísal:Nikdy nie je neskoro okamzite vsetkych vyhodit zrusit VUC, Krajsky urad, Obvodny urad, Obecny urad , ponechat jedinu instituciu a aj tu casom predat do sukromnych ruk. D1 do 2010 je nerealny termin o tom sa je skoda bavit , ale podla mna treba co najskor , optimisticky termin, rok 2008 spojit Milhost- Poprad s prihladnutim na vacsi pocet madarskych turistov v Tatrach a aspon jednu celu siet R , D na vychode a co najkor zacat s obchvatmi rizikovych obci a miest na R2 az po ZV.
arison napísal:Vo vsetkom s tebou suhlasim , aj ja si myslim ze je treba ukoncit najprv D1 na 100% a potom sa pustit do ostatnych nechcem ich nazvat druhoradych projektov, ale podla mna vybudovanie R4 Milhost- KE nie je az tak narocne ani po technickej a ani po financnej stranke a pri dobudovani D1 by tu bolo prepojenie Slovenska od juhovychodu cez sever na zapad.
arison napísal:Nemal by to byt problem. Ano to nie je problem uz 13 rokov !!!
bystrik napísal:Hacik je vsak v tom, ze KIA potrebuje nutne dialnicu, aby mohol byt novy zavod plynule zasobovany. Ak vsak Madari potiahnu dialnicu az na hranicu, moze byt zavod Fordu v Kechneci dopravne obsluzeny cez Madarsko a padnu argumenty na nutnu vystavbu useku KE-Milhost
bystrik napísal:Dialniciar je viem, ze vlada cosi slubila. Ale dialnica je pre KIU zivotne dolezita, ale pre FORD nie, pretoze moze vyuzivat cestnu siet cez Madarsko. Aj tak naco bude FORDU R4 Kechnec-KE, ked nebude hotova do 2008 D1 do KE
devil napísal:Ford moze (a asi aj bude) vyuzivat HU cestu ale vyznam tych 17 km je aj v dodavkach a doprave vstupov (ludia, material atd.) do fordu. A nakoniec v kechneci nie je len ford, ale aj ine zavody a este sa bude rozrastat. No a druha vec je to, ze pri nevybudovani 17 km by sme urobili to iste ako urobili rakusania nam.
devil napísal:Ale je to cca. 17 km za cca. 4 mld.sk 4-pruhovej RC.
4 pruhova ma by "vo vyhlade", alebo sa ma uz do 2008 stavat ako 4-pruhova? A myslim, ze nepriamo to bude mat vyznam aj pre MI , VT atd...
kaviarista napísal:Caesar, nesuhlasim s tym, ze R3 aj R4 by sa mali povazovat len za trasy vyslovene tranzitne. Tranzit tu hra vacsiu rolu ako na inych zrovnatelnych trasach , ale na usekoch vzdialenych od hranic podiel tranzitu na intenzitach dost rapidne klesa
aquila napísal:sice je to primarne zakreslenie sirsich vzthaov pre D1 svinia - presov zapad, tak je tam aj pekne zakreslena aj R4
http://dialnice.info/album_page.php?pic_id=70
Caesar napísal:Minister dopravy SR Pavol Prokopovič už si mýli južnú vetvu R4 s celou RC R4 a tvrdí, že bude celá hotová do r. 2008. Okrem toho stihol povedať, že Maďari majú kratší úsek než SR, ... tak to je možné ale len v prípade, že myslel celú R4 na slovenskej strane, ...
Viac: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2032
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.