Moderátor: Moderátori
Pacho napísal:tak tomu celkom nerozumiem. Preco kamiony idu po starej ceste, veď tam tiež musí platiť mýto?? Osobak ešte chápem, že nepotrebuje DZ.
expwy napísal:Ja už dávno tvrdím, že celé mýto je úplne zle nastavené. Paralelelné cesty I. triedy nemajú byť spoplatnené vôbec, ale majú byť na nich značky zakazujúce jazdu kamiónom po ceste I/18 okrem zdrojovej a cieľovej dopravy a policajti to tam majú kontrolovať. Inak odtiaľ kamióny nijakým spôsobom nevytlačia. Keď bude mýto vyššie ako na diaľnici, domáci sa budú búriť kvôli diskriminácii lokálnej dopravy a kamióny budú tadiaľ naďalej jazdiť, lebo ušetria na prejdenej vzdialenosti a prejazdom cez obce.
expwy napísal:Ja už dávno tvrdím, že celé mýto je úplne zle nastavené. Paralelelné cesty I. triedy nemajú byť spoplatnené vôbec, ale majú byť na nich značky zakazujúce jazdu kamiónom po ceste I/18 okrem zdrojovej a cieľovej dopravy a policajti to tam majú kontrolovať. Inak odtiaľ kamióny nijakým spôsobom nevytlačia. Keď bude mýto vyššie ako na diaľnici, domáci sa budú búriť kvôli diskriminácii lokálnej dopravy a kamióny budú tadiaľ naďalej jazdiť, lebo ušetria na prejdenej vzdialenosti a prejazdom cez obce.
„Upravovacia zmena rýchlosti je vo finálnej fáze. Predpokladáme, že ešte tento rok sa upraví nájazdová rýchlosť do tunela na 130 km/h a cez tunel by sa malo ísť 100 km/h,“ povedal hovorca Národnej diaľničnej spoločnosti Marcel Janošík.
eucitizen napísal:Pacho, keby dali pod tej 100ke znacku ze len za dazda, tak by t bolo dobre.
i15 napísal:eucitizen napísal:Pacho, keby dali pod tej 100ke znacku ze len za dazda, tak by t bolo dobre.
A naco, ked prsi, treba ist skratka opatrnesjie, podla situacie aj 80 Ten les znaciek na severnej D1 treba preriedit
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 17 hostí.