Stránka 9 z 9

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2007 19:49
od i15
Jurislav napísal:Mel: máš pravdu
Teoretik: ale BA-Sereď-NR by nezabezpečila prepojenie NR a TT.


to prepojenie by tam samozrejme bolo... ako privadzac povedzme

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2007 19:58
od Jurislav
Ja neviem, mne sa to nezdá ako najšťastnejšie riešenie, dosť frekventovaná cesta, odjakživa bola TT-NR ako jedna cesta, a zrazu to takto meniť... kedysi to mala byť dialnica, potom "len RC", ale stále niečo. A teraz privádzač...

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2007 20:53
od i15
Ak by mal ten privadzac parametre D26/120, tak by to nebol problem :) Cislovanie moze byt vselijake, hoci aj D3: TT-KE a D5: BA-Sered

OdoslaťOdoslané: 17. Máj 2007 18:39
od Jurislav
Keby som mal spolocne useky, tak nepoviem, lenze ja som sa rozhodol, ze to bude tak, tak basta.

OdoslaťOdoslané: 23. Jún 2007 09:46
od mirkobb
Takze uvahy ohladne noveho koridoru(trojprojektu SRT, VRT, dialnica D5) patria asi do tohto treadu aj ked rozmenene "na drobne" kludne aj do inych, no tak teraz sem vlozim linky na stranku kde boli prezentovane mapky kadial by trasa VRT medzi BA a KE bola ako najoptimalnejsia, no ale nielen tato, su tam aj varianty sever-juh a dalsie ine.
Zakladny navrh trasovania VRT na Slovensku: http://www.sudoptrd.sk/showimage.html?ref_18_zoom.jpg kde juzny tah BA-KE v podstate koresponduje s trasou sucasnej R1 a R2! Mozno budeme uz coskoro lutovat, ze sa uz tento juzny tah (R1 ale aj R2 pri Ozdanoch a Tornali) nestaval uz v dialnicnych parametroch!
Variantne navrhy VRT: http://www.sudoptrd.sk/showimage.html?ref_19_zoom.jpg Tu su zaujimave navrhy, napr. prepojka z Horehronia do Tatier, ale aj dalsie. S trasou R7(D5) ma vsak ale iba asi 1/3 spolocnych usekov, zaujimavostou je tiez absencia s-j tahov v trasach dnesnych R3 a R4, nuz posudte sami.
V kazdom pripade by dialnica s max. povolenou rychlostou 130 km/h nemohla konkurovat subeznej VRT na trase BA-KE, predstava ze ste za 50 minut v KE a naopak je uzasna(pozn. sucasne VRT v Zapadnej Europe jazdia preiemerne 250 km/h).

OdoslaťOdoslané: 23. Jún 2007 19:06
od kaviarista
ty koxo, toto snad nemyslia vazne , farizeji.
dufam, ze o pripadnom trasovani nebudu rozhodovat z radov narodniarov. tu by sa nemalo o com diskutovat, koridor musi viest v trase R7+R2, vsetko ostatne by bol extrem.

ostava verit, ze europska unia si s takymito trasovaniami polahky poradi.

OdoslaťOdoslané: 23. Jún 2007 21:58
od kaviarista
distancujem sa od svojho predosleho prispevku, nakolko bol upraveny spravcom bez mojho odobrenia.

OdoslaťOdoslané: 23. Jún 2007 22:07
od i15
dobre ze sa distancujes, chcel som sa spytat, ci sa ti nezda lepsi cierny variant vedeny po vzdusnej ciare :)

OdoslaťOdoslané: 23. Jún 2007 22:37
od kaviarista
teoretik,
nezda. bude drahy ako guta a nevidim najmensi logicky dovod duplovat R1 a cast R2. u nas sa asi nikdy neprekusne fakt, ze by mal koridor prevazne viest uzemim obcanov inej narodnosti

juzne slovensko potrebuje RC v trase R7 tak ci tak, tak preco nezabit muchu jednou ranou? hlavne ked to bude ovela efektivnejsie a lacnejsie .

OdoslaťOdoslané: 24. Jún 2007 13:09
od Branco
^
V trase R7 žijú občania akej národnosti? Územie občanov inej národnosti totiž neexistuje, v trase R7 žijú totiž občania Slovenskej republiky. Verím, že toto bol len preklep z tvojej strany.

OdoslaťOdoslané: 24. Jún 2007 20:45
od kaviarista
ziadny preklep, v trase R7 ziju prevazne obcania slovenskej republiky madarskej narodnosti. ja s tym problem nemam. problem s tym maju sovinisti a xenofobi od narodniarov

OdoslaťOdoslané: 24. Jún 2007 21:21
od konstrukt
kaviarista napísal:ziadny preklep, v trase R7 ziju prevazne obcania slovenskej republiky madarskej narodnosti. ja s tym problem nemam. problem s tym maju sovinisti a xenofobi od narodniarov
Kaviarista má pravdu

OdoslaťOdoslané: 25. Jún 2007 08:28
od kvalitná dialnica
Netvrdím, že je R7 nepotrebná, ale ja si myslím že momentálne nieje priorita Vlády SR ani MDPaT ale ani mojím začať so stavbou....Máme potrebnejšie úseky-D1,R1,R4celá,D3.... mne bude úplne stačiť s postavením R - ZV-DT-LC-RS...a....KE-Rožňava, v ostatných prípadoch/trasách neležia ani mestá tak si myslím že obchvatmy by sa to dalo pekne vyriešiť.....a začať stavať približne okolo roku 2016-2020...

A nedisriminujem termínom občanov SR pre ich inú národnosť ale pre polohu...

OdoslaťOdoslané: 25. Jún 2007 11:17
od mirkobb
kvalitna dialnica: Netvrdím, že je R7 nepotrebná, ale ja si myslím že momentálne nieje priorita Vlády SR ani MDPaT ale ani mojím začať so stavbou....Máme potrebnejšie úseky-D1,R1,R4celá,D3.... mne bude úplne stačiť s postavením R - ZV-DT-LC-RS...a....KE-Rožňava, v ostatných prípadoch/trasách neležia ani mestá tak si myslím že obchvatmy by sa to dalo pekne vyriešiť.....a začať stavať približne okolo roku 2016-2020...


Ak si nepostrehol, tak sme sa bavili o moznom juznom koridore v suvislosti s vystavbou SRT a VRT+popr. dialnica, takze Tvoje uvahy o prioritach vlady SR by boli v tomto kontexte az druhorade. :wink: Ale ked sa na to blizsie pozrieme, tak sa tiez ani neda povedat, ze by sa vystavba SRT nestavala prioritou tejto vlady, pripada mi to skôr naopak, vsak Fico prisiel s tym z Moskvy ako prvy, takze zmenit priority nebude az "taky problem", obzvlast ked by na to este zatlacila aj EU. Ba dalo by sa povedat, ze ak by doslo k realizacii takehoto projektu, tak je celkom m mozne, ze by sa uvazovalo aj nad zmenou sucasneho koridoru cez ZA, teda z BA cez ZA do Polska by zostal, ale zo ZA do KE by sa asi presunul do novej polohy BA-KE.

OdoslaťOdoslané: 13. Feb 2008 23:00
od Dialniciar

Aktualizácia odkazov

OdoslaťOdoslané: 05. Sep 2009 16:47
od Dialniciar

Re: Koridory a trasovanie ciest

OdoslaťOdoslané: 01. Mar 2021 14:03
od Peter_CA
Nemáme tu tému na E-cesty, tak skúsim oživiť toto vlákno. Je nejaký plán s budúcnosťou E571 (pretrasovanie alebo tak), alebo ju len zabudli zrušiť a teraz to už nikoho netankuje?

Re: Koridory a trasovanie ciest

OdoslaťOdoslané: 03. Mar 2021 17:17
od Vlados
Je nadbytočná, v celej dĺžke je súbežná s E58.