JaNY napísal:K tomu clanku; tej pani co pise do presovskeho korzara to nejak uletelo s tim SO az k Sarisskym Michalanom
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Inac k SO-PO uz davno hovorim ze je to mega vizia ktora sa nebude moct postavit. Najprv pre naklady,teraz sa ukazuje ze pre trans-intenzity.Miestny kompetentny dopravaci by mali z toho rychlo vytriezviet a navrhnut nieco realnejsie-"postavitelnejsie".
Sariske Michalany tam redaktor zapliest "mohol" z toho dovodu, ze krizovatka Dubravka mala byt sucastou prestavby cesty I/68 PO - SM, kedze ale aj bez nej ide o nakladnu stavbu(/prestavba na C 22,5/80 s dalsimi 2 MUK), SSC to jednoducho presunula na NDS (zrejme aby sa to nahodou v ramci tej prestavby nepostavilo a nestalo to 10 rokov ladom bez SO). Trans intenzity tu tiez su, redaktor to opet vytrhol z kontextu (vid moj prispevok v teme D1 - obchvat PO; on hovori len o intenzitach nakladneho tranzitu a navyse asi aj bez smeru KE <=> PL/VT), inak s komplikovanostou suhlas - 2 tunely s blbou geologiu, zasahy do zosuvnych uzemi, niekolko velkych mostov... oproti tomu je JZO s 1 tunelom v relativne dobrych podmnienkach, 3 velkymi plus 2 mini mostami a hoc aj s 2 MUK uplna malina. Relief a zastavanost mesta vela toho inak neumoznuju, aj keby sa to predlzilo a slo by to severnejsie, vela toho by sa neporiesilo. Jedine co by sa dalo vyhutat je VO, ten tz nie je realny - pahorkatina, aktivne zosuvy, prepadliska v dosledku intenzivnej banskej cinnosti, relativne husto zastavana oblast, nemoznost rozfazovat, navyse zmienka o nom je len v uzemnych planoch, nik nad nim realne neuvazuje. MK3 plus MK5 tz nie su ziadna slava, niva Sekcova je vyrazne podmacana (= kompletna vymena podlozia plus jeho spevnovanie), zaplavove uzemie, rozsiahle prelozky inzinierskych sieti, navyse uplne by oriesili len severo-juzny tah (teda SB <=> KE), od VT by sa k nemu stale muselo dopracovat cez preplnenu I/18.