Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 23. Aug 2014 10:17

aaaale devil, to, ze bratislava je na zapade este neznamena, ze na druhe a tretie najvacsie mesto treba kaslat
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod eric987 » 23. Aug 2014 19:55

devil napísal:
devil 2x som ti na uvod polozil tu istu otazku, 2x ziadna odpoved. A co to znamena? Kto mlci ten svedci, teda nechodis tadialto, nepoznas situaciu a napriek tomu usudzujes... Usudzujes zrejme tak lebo pre teba (aspon podla tvojich vyjadreni) svet zrejme konci koncom tvojho humna, dalej neexistuje a teda tam nie je nic potrebne... No vedz ze tak ako je slovenskom BA, NR..., tak je slovenskom aj vychod vratane PO.


nechodim tadial, ale vedz ze zapad bude VZDY vyspelejsi ako stred ci vychod a preto tam bude VZDY vacsia doprava. takze mozno ze v tej NR je to este horsie ako v PO a to aj napriek tomu ze tam obchvat je.

Objektívnu potrebu úsekov nikto nerieši.


ano a preto nas okolite krajiny predbehli v infrastrukture.


A sme doma :) Ako si ptm dovolujes tvrdit to co sem pises ??? A dalsia vec... po ekonomickej stranke sa SVK nastastie prestava delit na Z, S, V a zacina sa delit na centra a periferiu ci sa ti to paci alebo nie (wed spomedzi krajskych miest su uz v HDP KE na 2. mieste) a popravde povedane take KE alebo ZA (a mozno onedlho aj MT/PP) su uz trz vyspelejsie ako polka zapadu cize opet kecas :) A k tej doprave - ta nemusi byt najvecsia prave tam kde je najvyspelejsie mesto, ale tam kde sa zbieha najviac vyznamnych smerov. Co sa tyka PO - netvrdim ze z celej SR je tu najvecsia doprava, ALE PATRI MEDZI NAJVECSIE a s pomedzi tych miest v ktorych je najvecsia, v PO okrem privadzaca PO-juh ANI JEDNA cesta nie je stavana na tranzit ALE na vnutromestsku / cieľovu dopravu (vratane tolko ospevovanej NK) a ak je v NR horsia doprava ako v PO tak ptm Pristavny most je poloprazdny a po R1 neprejde ani 1000 aut denne...

a co sa tyka tej objektivnej potreby - to je presne dovod preco este PO nema ani 1 obchvat...
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 94
Založený: 16. Júl 2014 08:16

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod eric987 » 25. Aug 2014 16:06

Aktualne ZVL:
DPS v ramci subdodavky asfaltuje pripajaci pas Petrovianska => kruhac avsak podla obrubnika sa da usudzovat ze tam pojde este min. 1 vrstva. Z opacnej strany je rozkopany byvaly jazdny pas na kosickej od mosta cez Sekcov ku KO, jazdi sa teda po zuzenej vozovke, na jeho mieste je uz nova drt. Rozsirenie Kosickej a pripajaci pruh Kosicka => KO za posledny tyzden celkovo dost pokrocilo (zeby priorita???) mozno v stredu zacnu klast asfalt aj tu. Zato s prelozkou starej cesty vedla trate ktora doteraz rastla pomerne rychlo to akosi ustalo.
Co sa tyka Kuzmaniho od Cierneho Mostu nevideny ziaden pohyb.
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 94
Založený: 16. Júl 2014 08:16

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod devil » 26. Aug 2014 14:11

spomedzi krajskych miest su uz v HDP KE na 2. mieste


HDP si strc za klobuk, pozri cisla nezamestnanosti a uvidis realitu. to ze v krajskych mestach aj mimo BA je to lepsie je prirodzene ale tam zije mozno desat percent ludi. to potom mame poriadnu periferiu...

PO by podla mna potreboval nejaky vonkajsi okruh alebo cestny obchvat ako je severny obchvat TT. ten by kapacitne stacil a odviedol by aj cast lokalky, podiel tranzitu je nizky to dokazuje aj prieskum:

pozri si na str. 3 graf "Celková vonkajšia doprava podľa druhu jazdy vozidiel vo vzťahu k mestu Prešov". tam je tranzit /cervena farba/ cca 10 % na kazdom z hlavnych vstupov. nie je na tom nic prekvapive aj ked si ludia casto myslia ze kolko je cudzich aut ako budu prejazdne cesty ked bude obchvat. paradoxne je casto potrebnejsie stavat obchvaty obci a malych miest kde je zdrojova/cielova doprava mala a tranzit velky.

http://www.ssc.sk/files/documents/prieskum/presov.pdf

npr. levoca, tranzit je prakticky rovnocenny s z/c dopravou.

http://www.ssc.sk/files/documents/prieskum/levoca.pdf
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod matiqos » 26. Aug 2014 16:56

tento 7 rocny prieskum neviem ci je velmi relevantny... za tych 7 rokov tu doprava dost zhustla... je pravda, ze tranzit nie je v PO majorita, ale pre porovnanie aj take KE alebo PP maju tranzit okolo 10-15% podla tohto prieskumu.

Inak.. Novinka z KO pri ZVL: zacali stavat piliere.
matiqos
diskutujúci
 
Príspevky: 176
Obrázky: 10
Založený: 07. Aug 2013 19:39

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod eric987 » 26. Aug 2014 18:19

tento 7-rocny prieskum je tak na mieste ako kazimir na mieste financmajstra, odvtedy tranzit neporovnatelne stupol (najme po 2010), uz v navrhu OPII co je zaveseny na enviroportali sa spomina tranzit necelych 40% (udaje myslim ze z roku 2010) a co sa tyka nezamestnanosti tu skresluje LUNIK IX takze tu si zasa mozes strcit za klobuk ty :)

wuaa no konecne s tymi piliermi im to ale trvalo
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 94
Založený: 16. Júl 2014 08:16

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod devil » 27. Aug 2014 12:15

podiel tranzitu je podla mna este nizsi ako vtedy....no napiste dovody preco sa by sa precentualny PODIEL tranzitu mal radikalny zvysit. ale konktretne dovody a nie ze to niekto v krcme povedal.

a ze PP mal tiez pomerne nizky podiel tranzitu a je to vidiet na intenzitach D1. pre 10-15.000 aut staci nabrezna.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod eric987 » 27. Aug 2014 13:33

1. za 7 rokov sa dokoncil komplet tah BA - ZA plus stavalo sa aj medzi PO a PP
2. ekonomicky rast KE a PP
3. co raz viac ludi smeruje za pracou do CR/AT
4. PL narodny exodus plus zlepsovanie tahu PL - PO - KE - HU
5. velke logisticke centra v IPZ...

tie 15 tis. intenzity na nabreznej su len tranzit a kde si nechal vnutromestsku/cielovu dopravu ktoru stale tak spominas?
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 94
Založený: 16. Júl 2014 08:16

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod granite01 » 27. Aug 2014 14:34

devil napísal:podiel tranzitu je podla mna este nizsi ako vtedy....no napiste dovody preco sa by sa precentualny PODIEL tranzitu mal radikalny zvysit. ale konktretne dovody a nie ze to niekto v krcme povedal.

a ze PP mal tiez pomerne nizky podiel tranzitu a je to vidiet na intenzitach D1. pre 10-15.000 aut staci nabrezna.



Ono je vidieť, že gro dopravy je presúvanie sa obyvateľstva za pracou z dedín pri Prešove a zároveň je to umocnené nekvalitnou verejnou dopravou na Slovensku.
Ono inak už z tých čísiel je jasné, že ekonomická aktivita na Slovensku končí niekde pri Žiline . . . aj keď aj tu je hlavným dôvodom podľa všetkého automobilový priemysel a KIA.

Na druhej strane toto je také typické slovenské . . . najskôr neschopnosť kvalitne zmanažovať výstavbu vnútorného okruhu v PO a potom v priebehu cca 5 rokov stavať v smere KE-PO-LE až dve cesty (nábrežná + D1). . . takýto luxus si môže dovoliť len tak hlúpa krajina ako Slovensko.
granite01
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 747
Založený: 02. Dec 2010 16:18
Bydlisko: KE

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod DrX » 27. Aug 2014 16:52

To, ze zaujem slovenskych vlad zacina pri BA a konci pri ZA este neznamena, ze "ekonomická aktivita na Slovensku končí niekde pri Žiline". Inak ale, to co spominas s obchvatmi PO je presne slovenske kocurkovo. A podobne je aj v KE, najvacsia premavka smeruje z a do KE, ale my miesto aby sme dobudovali poriadne vstupy KE-Saca, KE-Kosicke Olsany a KE-Sebastovce, robime obchvaty Kosic na D1 a R2, ktorych uzitocnost v porovnani s tymi vstupmi je mozno 5%.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 27. Aug 2014 20:19

devil napísal:podiel tranzitu je podla mna este nizsi ako vtedy....no napiste dovody preco sa by sa precentualny PODIEL tranzitu mal radikalny zvysit. ale konktretne dovody a nie ze to niekto v krcme povedal.

a ze PP mal tiez pomerne nizky podiel tranzitu a je to vidiet na intenzitach D1. pre 10-15.000 aut staci nabrezna.

na hlavnej krizovatke je cca 42 000 vozidiel/den. hlavna krizovatka je na PRIAMEJ hranici mestskej pamiatkovej rezervacii.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 27. Aug 2014 20:20

granite01 napísal:Ono je vidieť, že gro dopravy je presúvanie sa obyvateľstva za pracou z dedín pri Prešove a zároveň je to umocnené nekvalitnou verejnou dopravou na Slovensku.

Presov ma najkvalitnejsiu MHD na SLovensku. Kebyze nemal, len potom by tu bol dopravny pruuuuuser.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod eric987 » 27. Aug 2014 20:33

DrX napísal:To, ze zaujem slovenskych vlad zacina pri BA a konci pri ZA este neznamena, ze "ekonomická aktivita na Slovensku končí niekde pri Žiline". Inak ale, to co spominas s obchvatmi PO je presne slovenske kocurkovo. A podobne je aj v KE, najvacsia premavka smeruje z a do KE, ale my miesto aby sme dobudovali poriadne vstupy KE-Saca, KE-Kosicke Olsany a KE-Sebastovce, robime obchvaty Kosic na D1 a R2, ktorych uzitocnost v porovnani s tymi vstupmi je mozno 5%.


v PO praveze najvecsia premavka nesmeruje do mesta ale od KE do PL a od KE do PP/LE a granite suhlasim ze nacasovanie je hrozne a suvisi to so smenou koncepcie pri kazdej vlade (Figela zaujimala "dialnica "do VT preto SO, Pociatka viac JZO) no na druhej strane cielove urcenie oboch je odlisne - JZO = tranzit, nabrezna = vnutromestska, cielova, okrajovo KE - PL
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 94
Založený: 16. Júl 2014 08:16

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod granite01 » 27. Aug 2014 22:00

Tomas PO napísal:
granite01 napísal:Ono je vidieť, že gro dopravy je presúvanie sa obyvateľstva za pracou z dedín pri Prešove a zároveň je to umocnené nekvalitnou verejnou dopravou na Slovensku.

Presov ma najkvalitnejsiu MHD na SLovensku. Kebyze nemal, len potom by tu bol dopravny pruuuuuser.


Nekvalitnú verejnú dopravu je potrebné hodnotiť nielen v rámci mesta, ale aj celú obslužnosť regiónu. Ak ľudia z dedín v okolí Prešova majú malú frekvenciu spojov a nenadväzujú, potom nemôžeme hovoriť o kvalitnej verejnej doprave.
Je treba povedať, že porovnávam s takým Švajčiarskom ako etalónom a tam je najmenší takt dopravy 1 hodina! , a to prosím do každej dediny či cez pracovný deň, v sobotu alebo v nedeľu. Naozaj nikto tam nemá problém dostať sa povedzme z Bernu do údolia Affoltern na jeden prestup vlak (S-Bahn, Autobus). Porovnaj si to, či máš hodinový takt dopravy zo všetkých dedín okolo prešova tak do cca 35km buď ku železnici na S-bahn alebo priamo do Prešova?
granite01
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 747
Založený: 02. Dec 2010 16:18
Bydlisko: KE

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod eric987 » 28. Aug 2014 09:21

1vec je tak druha ze tu na 120 rocnu streku poslu rozhengany 50 rocny motorak...
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 94
Založený: 16. Júl 2014 08:16

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod i15 » 29. Aug 2014 06:33

https://www.youtube.com/watch?v=SMlJo_7e89U

Včerajší prejazd od budúcej križovatky PO-juh po koniec obmedzení pri Malom Šariši za 18 minút. Problémy sú hlavne v časti, ktorú nahradí druhá etapa NK.

Taktiež treba zdvojiť odbočovák z Obrancov mieru na Levočskú a potom upraviť cestu tak, aby boli von z mesta 2 súvislé pruhy bez nutnosti preradiť sa, ale na to sa asi vykašlú, lebo obchvat
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod i15 » 29. Aug 2014 13:21

https://www.youtube.com/watch?v=18M2WtKvFJQ

real time video z opačného smeru Košická-ZVL-D1
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod svaco » 29. Aug 2014 18:08

18 minut oproti 5 minutam, ak by existoval PO-Z - PO-J je strata 13 minut, co je dost a to co som pozeral video, situacia bola este celkom fajn, o taku polhodku neskor by to zrejme vyskocilo na 20 minut a to este nezacal skolsky rok. Ved nech skusi niekto v septembri urobit podobne video, ci sa nieco zmenilo, alebo nie.

Podla mna, ak sa uz rozhodli posunut severny obchvat, tak ho mali rozdelit na 2 casti a zrealizovat aspon jednu z nich a to by tiez riadne pomohlo, asi Dubrava- PO-Z by velmi pomohla najme ludom z oblasti Sabinova, ktori idu do KE, pripadne na koniec PO napriklad ak pracuju na Delni a v oblasti Svabov, tak by vyuzivali danu trasu.

Mna by este zaujimalo ako to vyzera na ceste od Sabinova, po vypadovku na D1 do KE, kolko to trva v case okolo 7:30 pri vstupe do PO. Ak by niekto urobil podobne video, tak by to bolo super.

i15 napísal:https://www.youtube.com/watch?v=SMlJo_7e89U

Včerajší prejazd od budúcej križovatky PO-juh po koniec obmedzení pri Malom Šariši za 18 minút. Problémy sú hlavne v časti, ktorú nahradí druhá etapa NK.

Taktiež treba zdvojiť odbočovák z Obrancov mieru na Levočskú a potom upraviť cestu tak, aby boli von z mesta 2 súvislé pruhy bez nutnosti preradiť sa, ale na to sa asi vykašlú, lebo obchvat
Obrázok používateľa
svaco
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 788
Obrázky: 14
Založený: 29. Jan 2008 11:16
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod JaNY » 29. Aug 2014 19:02

Zaujimavy napad svaco, z tym SO-PO od I/68 po krizovatku d1. Ale si myslim ze za ovela menej penazi by sa dala odbremenit Sabinovska postavenim nejakej mensej MUK na Dubrave,z premostenim cez zel. trat aTorysu. Napojit to na hlavnu tepnu cez sidlisko 3 a na NK by to bolo hadam skor ako cez Hlavnu krizovatku a Levocsku.
Obrázok používateľa
JaNY
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 37
Založený: 18. Jan 2010 02:41

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod eric987 » 29. Aug 2014 19:29

Ono podobny napad dostal aj niekto na SSC par rokov dozadu akurat ze odhadovane naklady boli 3 mld SKK co by mohla byt aj suma toho useku SO :D A este ku tomu prietahu v trase E 50 - dnes je to zatial jeden z menej problemovych tahov (cast ludi z pre mna nepochopitelnych pricin stale chodi cez safarikovu) no na buduci rok sa dokonci cca 45 km D1+ nabrezna v PO takze tento smer vzrastie + tato trasa zacne byt atraktivna aj pre SB <=> KE a aby toho nebolo malo vdaka kuzmanyho "ziska" napojenie na NK sekcov takze o rok, rok a pol nam bude nabrezna praskat vo svikoch (sam som zvedavy na lievik pred kruhacom ZVL od KE), zatial co safarikovej, vajanskeho okruznej a scasti aj vychodnej odlahne co opet favorizuje JZO pres SO
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 94
Založený: 16. Júl 2014 08:16

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 30. Aug 2014 07:14

i15 napísal:https://www.youtube.com/watch?v=SMlJo_7e89U

Včerajší prejazd od budúcej križovatky PO-juh po koniec obmedzení pri Malom Šariši za 18 minút. Problémy sú hlavne v časti, ktorú nahradí druhá etapa NK.

Taktiež treba zdvojiť odbočovák z Obrancov mieru na Levočskú a potom upraviť cestu tak, aby boli von z mesta 2 súvislé pruhy bez nutnosti preradiť sa, ale na to sa asi vykašlú, lebo obchvat

Zdvojene odbocenie z OM na Levocsku bude. Zrejme uz buduci rok, teda aspon zaciatok stavby (dokoncenie teda 2016). Co myslis tymi druhymi dvoma pruhmi nerozumiem.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod devil » 30. Aug 2014 12:11

1. za 7 rokov sa dokoncil komplet tah BA - ZA plus stavalo sa aj medzi PO a PP
2. ekonomicky rast KE a PP
3. co raz viac ludi smeruje za pracou do CR/AT
4. PL narodny exodus plus zlepsovanie tahu PL - PO - KE - HU
5. velke logisticke centra v IPZ...


radsej mi napis aky je ekonomicky rast okolo PO, SB, ci VT alebo SK a BJ a nie 200 km dalej alebo v KE.... ci v kechneci. PO s tym nema nic spolocne. argument vela ludi smeruje za pracou do CR/AT... to su ludia co idu na tyzdne a mesiace, vplyv na dennu intenzitu prakticky ziadny. co je to IPZ ? intenzita s-j je nizka....to ianc by potom mala mat dalsi obchvat aj NR - v smere od TO na NZ.

na hlavnej krizovatke je cca 42 000 vozidiel/den. hlavna krizovatka je na PRIAMEJ hranici mestskej pamiatkovej rezervacii.


hlavna krizovatka mesta je vytazena aj v NR aj ked uz existuje R1.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod devil » 30. Aug 2014 12:24

Presov ma najkvalitnejsiu MHD na SLovensku. Kebyze nemal, len potom by tu bol dopravny pruuuuuser.


tazko mozes PO porovnat s BA a KE kde je daleko viac aut alebo s okresnymi mestami kde je daleko menej. PO mozes porovnat so seberovnymi BB, ZA, NR, TT....prve 2 menovane su takisto dobre zatrolejovane....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 139
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod i15 » 31. Aug 2014 08:41

Tomas PO napísal:
i15 napísal:https://www.youtube.com/watch?v=SMlJo_7e89U

Včerajší prejazd od budúcej križovatky PO-juh po koniec obmedzení pri Malom Šariši za 18 minút. Problémy sú hlavne v časti, ktorú nahradí druhá etapa NK.

Taktiež treba zdvojiť odbočovák z Obrancov mieru na Levočskú a potom upraviť cestu tak, aby boli von z mesta 2 súvislé pruhy bez nutnosti preradiť sa, ale na to sa asi vykašlú, lebo obchvat

Zdvojene odbocenie z OM na Levocsku bude. Zrejme uz buduci rok, teda aspon zaciatok stavby (dokoncenie teda 2016). Co myslis tymi druhymi dvoma pruhmi nerozumiem.


Nedá sa pripojiť z Obrancov mieru a následne v danom pruhu pokračovať na D1 . Ľavý pruh sa pred Lidlom mení na odbočovací, pravý sa tam mení na ľavý a aj ten pred nájazdom na D1 končí.
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Eross » 31. Aug 2014 09:38

Pravý pruh z Duklianskej sa na Levočskej pri Kauflande mení na odbočovací, čo potom spôsobuje zmätky. Často sa tam kamióny radia na poslednú chvíľu.
Obrázok používateľa
Eross
diskutujúci
 
Príspevky: 118
Obrázky: 419
Založený: 05. Mar 2011 13:08
Bydlisko: PO

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 37 hostí.