Moderátor: Moderátori
devil napísal:devil 2x som ti na uvod polozil tu istu otazku, 2x ziadna odpoved. A co to znamena? Kto mlci ten svedci, teda nechodis tadialto, nepoznas situaciu a napriek tomu usudzujes... Usudzujes zrejme tak lebo pre teba (aspon podla tvojich vyjadreni) svet zrejme konci koncom tvojho humna, dalej neexistuje a teda tam nie je nic potrebne... No vedz ze tak ako je slovenskom BA, NR..., tak je slovenskom aj vychod vratane PO.
nechodim tadial, ale vedz ze zapad bude VZDY vyspelejsi ako stred ci vychod a preto tam bude VZDY vacsia doprava. takze mozno ze v tej NR je to este horsie ako v PO a to aj napriek tomu ze tam obchvat je.Objektívnu potrebu úsekov nikto nerieši.
ano a preto nas okolite krajiny predbehli v infrastrukture.
spomedzi krajskych miest su uz v HDP KE na 2. mieste
devil napísal:podiel tranzitu je podla mna este nizsi ako vtedy....no napiste dovody preco sa by sa precentualny PODIEL tranzitu mal radikalny zvysit. ale konktretne dovody a nie ze to niekto v krcme povedal.
a ze PP mal tiez pomerne nizky podiel tranzitu a je to vidiet na intenzitach D1. pre 10-15.000 aut staci nabrezna.
devil napísal:podiel tranzitu je podla mna este nizsi ako vtedy....no napiste dovody preco sa by sa precentualny PODIEL tranzitu mal radikalny zvysit. ale konktretne dovody a nie ze to niekto v krcme povedal.
a ze PP mal tiez pomerne nizky podiel tranzitu a je to vidiet na intenzitach D1. pre 10-15.000 aut staci nabrezna.
granite01 napísal:Ono je vidieť, že gro dopravy je presúvanie sa obyvateľstva za pracou z dedín pri Prešove a zároveň je to umocnené nekvalitnou verejnou dopravou na Slovensku.
DrX napísal:To, ze zaujem slovenskych vlad zacina pri BA a konci pri ZA este neznamena, ze "ekonomická aktivita na Slovensku končí niekde pri Žiline". Inak ale, to co spominas s obchvatmi PO je presne slovenske kocurkovo. A podobne je aj v KE, najvacsia premavka smeruje z a do KE, ale my miesto aby sme dobudovali poriadne vstupy KE-Saca, KE-Kosicke Olsany a KE-Sebastovce, robime obchvaty Kosic na D1 a R2, ktorych uzitocnost v porovnani s tymi vstupmi je mozno 5%.
Tomas PO napísal:granite01 napísal:Ono je vidieť, že gro dopravy je presúvanie sa obyvateľstva za pracou z dedín pri Prešove a zároveň je to umocnené nekvalitnou verejnou dopravou na Slovensku.
Presov ma najkvalitnejsiu MHD na SLovensku. Kebyze nemal, len potom by tu bol dopravny pruuuuuser.
i15 napísal:https://www.youtube.com/watch?v=SMlJo_7e89U
Včerajší prejazd od budúcej križovatky PO-juh po koniec obmedzení pri Malom Šariši za 18 minút. Problémy sú hlavne v časti, ktorú nahradí druhá etapa NK.
Taktiež treba zdvojiť odbočovák z Obrancov mieru na Levočskú a potom upraviť cestu tak, aby boli von z mesta 2 súvislé pruhy bez nutnosti preradiť sa, ale na to sa asi vykašlú, lebo obchvat
i15 napísal:https://www.youtube.com/watch?v=SMlJo_7e89U
Včerajší prejazd od budúcej križovatky PO-juh po koniec obmedzení pri Malom Šariši za 18 minút. Problémy sú hlavne v časti, ktorú nahradí druhá etapa NK.
Taktiež treba zdvojiť odbočovák z Obrancov mieru na Levočskú a potom upraviť cestu tak, aby boli von z mesta 2 súvislé pruhy bez nutnosti preradiť sa, ale na to sa asi vykašlú, lebo obchvat
1. za 7 rokov sa dokoncil komplet tah BA - ZA plus stavalo sa aj medzi PO a PP
2. ekonomicky rast KE a PP
3. co raz viac ludi smeruje za pracou do CR/AT
4. PL narodny exodus plus zlepsovanie tahu PL - PO - KE - HU
5. velke logisticke centra v IPZ...
na hlavnej krizovatke je cca 42 000 vozidiel/den. hlavna krizovatka je na PRIAMEJ hranici mestskej pamiatkovej rezervacii.
Presov ma najkvalitnejsiu MHD na SLovensku. Kebyze nemal, len potom by tu bol dopravny pruuuuuser.
Tomas PO napísal:i15 napísal:https://www.youtube.com/watch?v=SMlJo_7e89U
Včerajší prejazd od budúcej križovatky PO-juh po koniec obmedzení pri Malom Šariši za 18 minút. Problémy sú hlavne v časti, ktorú nahradí druhá etapa NK.
Taktiež treba zdvojiť odbočovák z Obrancov mieru na Levočskú a potom upraviť cestu tak, aby boli von z mesta 2 súvislé pruhy bez nutnosti preradiť sa, ale na to sa asi vykašlú, lebo obchvat
Zdvojene odbocenie z OM na Levocsku bude. Zrejme uz buduci rok, teda aspon zaciatok stavby (dokoncenie teda 2016). Co myslis tymi druhymi dvoma pruhmi nerozumiem.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 37 hostí.