Stránka 4 z 14

OdoslaťOdoslané: 25. Feb 2008 19:07
od Thomas
Rio13.zm napísal:no skusim, ak ide polsky kamion do BA pripadne odtial smer rakusko, madarsko, pri meste GLIWICE v Polsku na dialnici A4 odboci na Cesky Tesin, dalej Slovensky Svrcinovec, Zilina, BA. tym som reagoval na Thomasa, ze teraz vyuzivaju polske kamiony tuto trasu a nemyslim si neskor, ze budu tranzitovat cez cesku D1, R55 a D2. poliaci su ochotni tranzitovat dlhsie trasy, aby v cechach nemuseli platit myto ak idu na slovensko, v tomto momente. ine to bude mozno ak zavedieme aj my myto. taktiez sa to moze neskor zmenit, ked bude spravena D3 v useku Skalite-Svrcinovec, to budu CZ obchadzat uz uplne, lebo na useku v CZ, C.Tesin-Svrcinovec su uz mytne brany.


Nejde jen o Gliwice, např. z Wroclavi, Klodzka, apod.

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2008 21:07
od Rio13.zm
ved tak som aj myslel, ale nenapisal som, Wroclaw, Legnica, Zelena Gora. ak niekto ide odtialto do BA, tak cez Gliwice, Tesin, Zilinu do BA. jazdim na kamione a pocuvam chlapov cez vysielacku, ked sa rozpravaju kadial chodia, a cez CZ to v tomto momente nieje, preto som taky mudry ;)

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2008 21:30
od Thomas
Př. z Wroclavi do BA se mi to zdá dost objížďka, ale asi máte své důvody. česká I/44 se po SU plánuje na 2+2, dále 1+1 úplně mimo obce, tunel pod ČHS, atd.

samozřejmě chápu, že teď se jezdí, jak říkáš

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2008 21:42
od Lermik
Nebyl taky náhodou cíl výběru mýta odlehčit našim silnicím? Jen ať si Poláci objížděj a když nechtěj objíždět, tak ať platěj. Jak prosté 8)

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2008 21:46
od Thomas
To je otázka - mýto je příjem.

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2008 11:16
od Lermik
Thomas napísal:To je otázka - mýto je příjem.


a opravy silnic výdaj :wink:

Já bych i oželel třeba 2-3 mld. z mýta, kdyby ty kamiony nás objížděly, protože mně se ten objem nákladní dopravy, obzvlášť v některých úsecích zdá opravdu až příliš vysoký. Stačí se kouknout k lanovému mostu u Štěrbohol, jak tam stojí kolona kamionů, která nikde nezačíná a končí pravděpodobně u Barrandovského mostu. V těchto chvílích si říkám, že by se klidně mohlo vybírat daleko více. Kamiony prostě likvidují naše silnice, když likvidují, tak ať platí ještě víc. Jinak sbohem. Tranzitující poláky nebo rumuny s přetíženými kamiony tu fakt nepotřebujeme!

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2008 16:23
od Thomas
Přetížené kamiony jsou ale otázka jiná - na hranicích má být váha bez ohledu na Schengen - to je důsledek nedostatečné kontroly a ne plánování dálnic a mýta. Rozumně stanovené mýto má v sobě zakomponované náklady na tohle všechno a ještě něco navíc. Doprava na našem území přináší vyšší agregátní obrat ekonomiky, přináší-li současně příjem ve formě mýta.

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2008 17:19
od Dialniciar
Thomas napísal:na hranicích má být váha bez ohledu na Schengen


:shock: :x

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2008 18:59
od Thomas
Dialniciar napísal:
Thomas napísal:na hranicích má být váha bez ohledu na Schengen


:shock: :x


Ach ty smajlíky mě drtí :-)

Vážně: Váhu je protřeba kontrolovat a to ne tak, jak se to dělá dosud. A je mi jedno jak, hlavně intenzivněji.

OdoslaťOdoslané: 27. Feb 2008 19:02
od Dialniciar
Thomas napísal:
Dialniciar napísal:
Thomas napísal:na hranicích má být váha bez ohledu na Schengen


:shock: :x


Ach ty smajlíky mě drtí :-)

Vážně: Váhu je protřeba kontrolovat a to ne tak, jak se to dělá dosud. A je mi jedno jak, hlavně intenzivněji.


Váhy nemajú čo na hraniciach robiť. Majú byť vo vnútrozemí, kde je takej kontrole prispôsobená napr. aj sieť odstavných plôch. Čím to je, že v takých krajinách ako Rakúsko, Nemecko, Francúzsko, ... si nikto nedovolí kamión preťažiť ?

A mimochodom, ... že by na Slovensko chodili preťažené kamióny už z ČR ? Tam prečo nie je kontrola ? :twisted:

OdoslaťOdoslané: 28. Feb 2008 18:01
od Tomas PO
Dialniciar napísal:
Thomas napísal:
Dialniciar napísal:
Thomas napísal:na hranicích má být váha bez ohledu na Schengen


:shock: :x


Ach ty smajlíky mě drtí :-)

Vážně: Váhu je protřeba kontrolovat a to ne tak, jak se to dělá dosud. A je mi jedno jak, hlavně intenzivněji.


Váhy nemajú čo na hraniciach robiť. Majú byť vo vnútrozemí, kde je takej kontrole prispôsobená napr. aj sieť odstavných plôch. Čím to je, že v takých krajinách ako Rakúsko, Nemecko, Francúzsko, ... si nikto nedovolí kamión preťažiť ?

A mimochodom, ... že by na Slovensko chodili preťažené kamióny už z ČR ? Tam prečo nie je kontrola ? :twisted:

Dnes bola funkcna nova vaha na odpocivadle na vychodnej D1. Zaroven sa kontrolovali dialnicne nalepky.

OdoslaťOdoslané: 28. Feb 2008 22:59
od Rio13.zm
plne suhlasim s Dialniciarom, vahy nemaju na hraniciach co robit. len doplnim v rakusku su vahy aj na A1 a A12 a madari maju tiez na M5.

OdoslaťOdoslané: 26. Máj 2008 12:46
od Milos
Temín začatia a dokončenia cesty R6 je neistý :arrow: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=10239


Ako keby ostatné termíny v diaľničnej výstavbe boli isté.. :lol:

OdoslaťOdoslané: 26. Máj 2008 13:44
od fh
Milos napísal:Temín začatia a dokončenia cesty R6 je neistý :arrow: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=10239


Ako keby ostatné termíny v diaľničnej výstavbe boli isté.. :lol:


Česká strana to postaví do roku 2015 a u nás sa bude len kecať o trasovaní dialnic a rýchlostných ciest ako doteraz... :roll: , veľmi podobný je prípad, že poľská strana stavia smerom na Skalité a u nás sa drzo verejne klame, že naša D3 povedie len do poľských lúk a lesov a nestavia sa :roll: .

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2008 11:56
od Thomas
Ono to z naší strany nebude ani v tom r. 2015. na stránkách ŘSD je plán výstavby do r. 2010, do té doby se začne stavět jen stavba 4901 ke Zlínu. I přes tempo které v ČR v poslední době panuje, mám za to, že i tento plán může být splněn v hrubých rysech tak v r. 2012. Jeho velikou nevýhodou navíc je směřování pozornosti na Čechy (tam se mají stavět dokonce i takové úseky jako střední část R4, střední část R6, R7 u Chomutova), zatímco na Moravě se dělá to, co už mělo dávno stát. nedělá se ale R 35, R 43, R52 omezeně, R49 není vůbec v centru pozornosti.

Příprava tohoto R taky nijak moc nepostupuje a ve výstavbě ji nepochybně předběhne R 35 HK - SY. Pokud se začně připravovat intenzově, soudím, že se tak stane nejdříve v r. 2012, první úseky za Zlínem se dají dát do stavby tak v r. 2014, hotová může být okolo r. 2020.

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2008 18:22
od Andrej
Po pravde, keby R6 + R49 stali aj v roku 2020, stacilo by to. Aj ked viem, ze niektore useky subeznej cesty I. triedy su v hroznom stave. Radsej urychlit nasu D3+R5, tam doprava vzrastie podstatne viac ako tu.

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2008 18:31
od fh
Andrej napísal:Po pravde, keby R6 + R49 stali aj v roku 2020, stacilo by to. Aj ked viem, ze niektore useky subeznej cesty I. triedy su v hroznom stave. Radsej urychlit nasu D3+R5, tam doprava vzrastie podstatne viac ako tu.


Som toho istého názoru. Prioritu vidím tiež D3 a R5, v púchovskej doline nie je ešte tak husto, aj keď cesta na Vizovice je adrenalínová jazda zákrutami :wink: .

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2008 19:59
od Thomas
no, já jsem jiného názoru, byť připouštím, že to může být místem mého bydliště. R 49 nebude suplovat jen I/49, ale stáhne dopravu I/50 a I/35 (možná i I/57). Nepřekvapila by mě intenzita 20tis pokud by stála teď.

OdoslaťOdoslané: 27. Máj 2008 20:07
od fh
Thomas napísal:no, já jsem jiného názoru, byť připouštím, že to může být místem mého bydliště. R 49 nebude suplovat jen I/49, ale stáhne dopravu I/50 a I/35 (možná i I/57). Nepřekvapila by mě intenzita 20tis pokud by stála teď.


Ja by som bol rád, keby so už teraz mohol do Brna a Prahy ( a to aj dosť často šoférujem) jazdiť cez R6 a R 49, pre mňa by to bola ideálna trasa, ale aj tak vidím horeuvedené prepojenie ako potrebnejšie :wink:

OdoslaťOdoslané: 21. Júl 2008 23:24
od Branco
Podľa Lennyho stránok je úsek R49 Hulín-Fryšták - km 5,4 - 10,9 v stavebnom konaní. Výstavba sa pravdepodobne začne v tomto roku.

OdoslaťOdoslané: 20. Aug 2008 07:30
od fugyx
Rýchlostná cesta R6 smer Púchov
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DmIOZb-a2-Q&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/DmIOZb-a2-Q&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

OdoslaťOdoslané: 20. Aug 2008 07:31
od fugyx
Rýchlostná cesta R6 smer D1 (z Púchova)
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DqOVX5u5a7Q&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/DqOVX5u5a7Q&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

OdoslaťOdoslané: 20. Aug 2008 08:55
od Rio13.zm
ten odkaz je na video na youtube, diskutujuci zrejme nevedel, ze to tu takto nejde prehrat :)

OdoslaťOdoslané: 20. Aug 2008 09:00
od Andrej
Rio13.zm napísal:ten odkaz je na video na youtube, diskutujuci zrejme nevedel, ze to tu takto nejde prehrat :)

Akoze nejde? Aky pouzivas prehliadac? :)

OdoslaťOdoslané: 20. Aug 2008 09:16
od Rio13.zm
mam firefox, ukazuje mi iba odkaz :)