R6 Púchov - št.hranica SR/ČR

Štátna hranica ČR/SR – Lysá pod Makytou – Púchov – križovatka s D1

Moderátor: Moderátori

R6 Púchov - št.hranica SR/ČR

Odoslaťod mapman » 15. Apr 2006 00:33

Info z mája 2004, ak je niečo novšie, opravte ma prosím.

Stavba je rozdelená na Úsek A a Úsek B, pričom deliacim miestom je cesta II/507. Okolo Púchova boli v hre štyri varianty, ďalej potom dva (modrý a oranžový)

Predpoklady z mája 2004: výstavba od 2008, dokončenie do 2012.
mapman
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 632
Obrázky: 75
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 170 00

Odoslaťod mapman » 15. Apr 2006 00:35

mapman
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 632
Obrázky: 75
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 170 00

Re: R6 Púchov - št.hranica SR/ČR

Odoslaťod Lenny » 18. Apr 2006 10:28

mapman napísal:Info z mája 2004, ak je niečo novšie, opravte ma prosím.

Stavba je rozdelená na Úsek A a Úsek B, pričom deliacim miestom je cesta II/507. Okolo Púchova boli v hre štyri varianty, ďalej potom dva (modrý a oranžový)

Predpoklady z mája 2004: výstavba od 2008, dokončenie do 2012.


Určitě se roku 2008 stavět nezačne. Stavba bude koordinována nejspíš s výstavbou R49.

20. září 2004 byla ve Zlíně podepsána mezivládní dohoda mezi ministry dopravy ČR a SR o propojení rychlostní silnice R49 a slovenské rychlostní silnice R6 na česko-slovenské hranici.
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Branco » 18. Apr 2006 13:25

EIA spracovávala firma Ekojet. Varianty z ortofotomapy, aj keď neúplné sú na linke: http://www.ekojet.sk/referencie/obr_24.html.
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod Branco » 18. Apr 2006 13:46

Sú to informácie z rokov 2003 - 2004. Bolo to zrejme len pripomienkovanie zámeru:
http://www.rokovania.sk/appl/material.nsf/0/A60A9DC713759DC8C1256EFA00321C15/$FILE/Zdroj.html

Záver pripomienkovania však je, aj podľa linky, ktorú uviedol mapman, že stavba /neviem, či ako celok, vrátane všetkých variánt/ nebude mať negatívny vplyv na ŽP.
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod Branco » 18. Apr 2006 13:52

Ešte som našiel správu z tlače z januára 2005:

Slovenská správa ciest podpísala koncom januára tohto roka zmluvu aj s firmou Geoconsult, s.r.o. Bratislava, ktorá má do konca mája tohto roka vypracovať aktualizáciu technickej štúdie rýchlostnej cesty R6 Púchov - štátna hranica SR a ČR. Zmluvná cena projektu je 1,76 mil. Sk. Aktualizáciu štúdie vyvolali požiadavky dotknutých obcí. Cieľom štúdie je v maximálnej možnej miere vyhovieť týmto požiadavkám, čo predstavuje hlavne posun trasy v tých lokalitách, kde sa približuje k existujúcej zástavbe, vysvetlil Jánošík. Dĺžka úseku je takmer 22,5 kilometra, pričom podľa Gandla ide o strategickú komunikáciu medzi Slovenskom a ČR. Význam tejto komunikácie zvyšuje ešte aj budúci automobilový závod spoločnosti Huyndai/Kia, podčiarkol Gandl. S budovaním tohto úseku by sa malo podľa Jánošíka začať po roku 2010, pričom výstavba by mala trvať zhruba päť rokov.
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod Lenny » 18. Apr 2006 13:57

Češi na výstavbu R49 také moc nespěchají kromě úseku Hulín - Fryšták příprava neprobíhá nijak intenzivně. Realný začátek výstavby R49 je po roce 2013.
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Branco » 18. Apr 2006 14:03

Hulín-Fryšták má byť, myslím, ukončený v roku 2010, začiatok výstavby je na budúci rok, alebo 2008?
Na slovenskej strane by bolo vhodné vyčleniť etapy, t.j., ktoré úseky budú skôr a ktoré neskôr začínané. Možno sa ale celý úsek bude stavať naraz.
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod Lenny » 18. Apr 2006 14:11

Branco napísal:Hulín-Fryšták má byť, myslím, ukončený v roku 2010, začiatok výstavby je na budúci rok, alebo 2008?
Na slovenskej strane by bolo vhodné vyčleniť etapy, t.j., ktoré úseky budú skôr a ktoré neskôr začínané. Možno sa ale celý úsek bude stavať naraz.


Hulín - Frašták by měl být zahájený příští rok, ale moc tomu nevěřím, bude po volbách a nebudou peníze.
Nejdříve by se měl stavět obchvat Púchova. 8)
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod mapman » 18. Apr 2006 14:20

Púchov v podstate obchvat má, čiastočne, provizorne ;) Ale súhlas že podstatné je postaviť prvú etapu a doviesť R6 za Púchov.
Základnú odlišnosť medzi českým a slovenským prístupom k R49 rešp. R6 vidím v tom, že SR uvažuje výstavbu R6 v polprofile narozdiel od R49, ktorá sa plánuje v kategórii R 25,5. Možnosť, že by SR postavila R6 skor ako ČR R49 je pomerne nepravdepodná, otázne je využitie starej cesty na českej strane, ktoré nie usposobena na tranzitnú dopravu a pokiaľ viem tak do 2010 sa bude stavať R49 len v úseku Hulín - Fryšták, dojde ešte k uprednostneniu úseku Fryšták - Zádveřice, ale výstavba ďalej na východ je odsunutá hlbšie za rok 2010... Avšak to nevylučuje to, že by sa SR rozhodla svoj úsek postaviť v polprofile prednostne...
Osobne vidím u tejto komunikácie veľkú budúcnosť, mohla by stiahnúť veľkú časť dopravy z prechodov Makov a Drietoma...
mapman
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 632
Obrázky: 75
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 170 00

Odoslaťod Jarda » 18. Apr 2006 14:23

mapman napísal:Púchov v podstate obchvat má, čiastočne, provizorne ;) Ale súhlas že podstatné je postaviť prvú etapu a doviesť R6 za Púchov.
Základnú odlišnosť medzi českým a slovenským prístupom k R49 rešp. R6 vidím v tom, že SR uvažuje výstavbu R6 v polprofile narozdiel od R49, ktorá sa plánuje v kategórii R 25,5. Možnosť, že by SR postavila R6 skor ako ČR R49 je pomerne nepravdepodná, otázne je využitie starej cesty na českej strane, ktoré nie usposobena na tranzitnú dopravu a pokiaľ viem tak do 2010 sa bude stavať R49 len v úseku Hulín - Fryšták, dojde ešte k uprednostneniu úseku Fryšták - Zádveřice, ale výstavba ďalej na východ je odsunutá hlbšie za rok 2010... Avšak to nevylučuje to, že by sa SR rozhodla svoj úsek postaviť v polprofile prednostne...
Osobne vidím u tejto komunikácie veľkú budúcnosť, mohla by stiahnúť veľkú časť dopravy z prechodov Makov a Drietoma...


V ČR se také od Zádveřic ke hranici se SR uvažuje v I. etapě 1/2 profil.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Lenny » 18. Apr 2006 14:29

mapman napísal:Púchov v podstate obchvat má, čiastočne, provizorne ;) Ale súhlas že podstatné je postaviť prvú etapu a doviesť R6 za Púchov.
Základnú odlišnosť medzi českým a slovenským prístupom k R49 rešp. R6 vidím v tom, že SR uvažuje výstavbu R6 v polprofile narozdiel od R49, ktorá sa plánuje v kategórii R 25,5. Možnosť, že by SR postavila R6 skor ako ČR R49 je pomerne nepravdepodná, otázne je využitie starej cesty na českej strane, ktoré nie usposobena na tranzitnú dopravu a pokiaľ viem tak do 2010 sa bude stavať R49 len v úseku Hulín - Fryšták, dojde ešte k uprednostneniu úseku Fryšták - Zádveřice, ale výstavba ďalej na východ je odsunutá hlbšie za rok 2010... Avšak to nevylučuje to, že by sa SR rozhodla svoj úsek postaviť v polprofile prednostne...
Osobne vidím u tejto komunikácie veľkú budúcnosť, mohla by stiahnúť veľkú časť dopravy z prechodov Makov a Drietoma...


Kromě staveb 4901 Hulín - Fryšták a 4902.1 MÚK Fryšták se do roku 2010 už nic nepostaví. 4902.2 Fryšták - Zádveřice není připraven ani do roku 2010 připraven nebude.

Možná se R49 také bude stavět v úseku Vizovice - SK v polovičním profilu.

Je pravda, že spojení R49/R6 má velký potenciál, protože na takové spojení chybí, lidé jezdí různými obklikami přes St. Hrozenkov, Střelnou či Makov. 8)
Lenny - Búrka Thór bude zurit na zemi
Lenny
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 85
Založený: 19. Júl 2005 22:09
Bydlisko: CZ - tam na druhém břehu Moravy

Odoslaťod Branco » 27. Sep 2006 22:36

Mapman pridal dofotogalérie foto z R6 pred Púchovom: http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=1640

Zdá sa, že mosty boli stavané tak, že je tam rezerva pre druhý dvojpruh.
Branco
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 06. Feb 2005 01:54

Odoslaťod Andrej » 27. Sep 2006 22:48

Branco napísal:Zdá sa, že mosty boli stavané tak, že je tam rezerva pre druhý dvojpruh.


Branco, toto je jediny most na tomto useku, na ktorom je rezerva pre druhy dvojpruh, ostatne tak nie su stavane. Aj pri useku okolo zavodu Matador bude rozsirovanie este vesele :P
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod mapman » 27. Sep 2006 23:02

Pripomeniem to čo som dal do komentára, zo súčasného Púchovského privádzača sa využije len to čo je na fotke a MÚK za ľavotočivou zákrutou. Za ňou má R6 prekonávať Váh a obchvatom Streženíc pokračovať už za Púchovom do Čiech. Úsek okolo matadoru je sice aj súčasťou jednoho z variantov ale ten hlavný ma trasovanie aké som popísal, takže asi preto tam ta príprava na plný profil neprebehla...
mapman
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 632
Obrázky: 75
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 170 00

Odoslaťod Dialniciar » 04. Okt 2006 22:49

mapman napísal:Pripomeniem to čo som dal do komentára, zo súčasného Púchovského privádzača sa využije len to čo je na fotke a MÚK za ľavotočivou zákrutou. Za ňou má R6 prekonávať Váh a obchvatom Streženíc pokračovať už za Púchovom do Čiech. Úsek okolo matadoru je sice aj súčasťou jednoho z variantov ale ten hlavný ma trasovanie aké som popísal, takže asi preto tam ta príprava na plný profil neprebehla...


Presne tak a takto sa stavia všade na svete, keď je viac variantov, nemá význam stavať všetky mosty výhľadovo. Naviac extra dvojpruh sa dá postaviť aj ďalej od druhého dvojpruhu. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Koksolam » 04. Okt 2006 22:56

Dy napísal:Presne tak a takto sa stavia všade na svete, keď je viac variantov, nemá význam stavať všetky mosty výhľadovo. Naviac extra dvojpruh sa dá postaviť aj ďalej od druhého dvojpruhu. :idea:


A pouzilo sa uz niekedy toto riesenie v SR?
Obrázok používateľa
Koksolam
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 821
Obrázky: 2
Založený: 05. Dec 2005 01:43

Odoslaťod Dialniciar » 04. Okt 2006 23:07

Koksolam napísal:
Dy napísal:Presne tak a takto sa stavia všade na svete, keď je viac variantov, nemá význam stavať všetky mosty výhľadovo. Naviac extra dvojpruh sa dá postaviť aj ďalej od druhého dvojpruhu. :idea:


A pouzilo sa uz niekedy toto riesenie v SR?


No veď teraz sa tu o tom diskutuje. :lol:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod bobikboobika » 25. Okt 2006 10:02

Někdo myslím toto řešení (2 vzdálenější samostatné 1/2 profily) zmiňoval v souvislosti s výstavbou R2 u Oždan...
bobikboobika
diskutujúci
 
Príspevky: 70
Obrázky: 36
Založený: 13. Sep 2006 08:03
Bydlisko: ČR

Odoslaťod mapman » 30. Nov 2006 09:40

V súvislosti s tímto: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=31642#31642 by ma zaujímalo, či sa niečo hýbe na R6ke? Česi plánujú dokončiť prvý úsek u hranice v júni 2010 ....
mapman
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 632
Obrázky: 75
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 170 00

Odoslaťod marian » 30. Nov 2006 10:30

mapman napísal:V súvislosti s tímto: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=31642#31642 by ma zaujímalo, či sa niečo hýbe na R6ke? Česi plánujú dokončiť prvý úsek u hranice v júni 2010 ....


Stale nevidim dovod vystavby tohto useku, Ceske rozhodnutie nema logiku trasovania rychlostnych ciest resp. potiahnu R cestu do ekonomicky menej aktivnej oblasti(co je v poriadku), tym nepriamo nas prinutili prepojit nas tranzit na medzinarodne trasy (ceska D1 a napojenie na Nemecko) R6tkou na R 49. Tranzit od Kosic BB ZV PD cez Drietomu Uhersky Brod a Uh. Hradiste je omnoho viac vytazeny a je to aj priamejsie prepojenie ceskej D1. Takze podla mna nestavat a prehodnotit rozhodnutie! Mylsim ze to je okolo 30km zbytocnej R6!
marian
návštevník
 
Príspevky: 11
Založený: 19. Nov 2006 11:11

Odoslaťod mapman » 30. Nov 2006 10:35

Neda sa pretrasovat z ekologickych dovodov: CHKO Bílé Karpaty - na to treba vynimku od Ministerstva ŽP a ta sa moc ocakavat neda....
mapman
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 632
Obrázky: 75
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 170 00

Odoslaťod marian » 30. Nov 2006 10:35

marian napísal:
mapman napísal:V súvislosti s tímto: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=31642#31642 by ma zaujímalo, či sa niečo hýbe na R6ke? Česi plánujú dokončiť prvý úsek u hranice v júni 2010 ....


Stale nevidim dovod vystavby tohto useku, Ceske rozhodnutie nema logiku trasovania rychlostnych ciest resp. potiahnu R cestu do ekonomicky menej aktivnej oblasti(co je v poriadku), tym nepriamo nas prinutili prepojit nas tranzit na medzinarodne trasy (ceska D1 a napojenie na Nemecko) R6tkou na R 49. Tranzit od Kosic BB ZV PD cez Drietomu Uhersky Brod a Uh. Hradiste je omnoho viac vytazeny a je to aj priamejsie prepojenie ceskej D1. Takze podla mna nestavat a prehodnotit rozhodnutie! Mylsim ze to je okolo 30km zbytocnej R6!


CO je Usek medzi Trencinom a BN na R2!!!
marian
návštevník
 
Príspevky: 11
Založený: 19. Nov 2006 11:11

Odoslaťod mapman » 30. Nov 2006 12:17

Teraz som ťa nepochopil, snažím sa povedať že v súčasnej trase E50 - I/50 sa žiadna R ani D stavať nebude a nemože. Od TN na BN už hej ale cez Drietomu nie...

Moj nazor je taky, že by som išiel cez Drietomu s nejakou R ale bohužial to na to nevypadá...
mapman
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 632
Obrázky: 75
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 170 00

Odoslaťod Dialniciar » 30. Nov 2006 12:23

mapman napísal:Teraz som ťa nepochopil, snažím sa povedať že v súčasnej trase E50 - I/50 sa žiadna R ani D stavať nebude a nemože. Od TN na BN už hej ale cez Drietomu nie...

Moj nazor je taky, že by som išiel cez Drietomu s nejakou R ale bohužial to na to nevypadá...


Cez Drietomu ... okolo Drietomy satačí postaviť cestný obchvat na 1/2 parameter RC a to je všetko, čo na tomto úseku chýba. 8)
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Ďalšia

Naspäť na R6

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 1 hosť.