mirkobb napísal:kvalitná dialnica: Plánuje sa privádzač zo Severnej časti R4 do Bardejova?
Taky privadzac by bol asi pomerne dlhy(~25 km), no a to sa asi pre Bardejov robit nebude, takych miest(vyznamom) je asi viac na Slovensku, co lezia mimo trasy planovanych rychlostnych ciest, keby sa vsetky mali popripajat privadzacmi, tak..?
Slovensko zatial nie je ako Dubaj, Bahrajn a pod., aby si take nieco mohlo dovolit, ale ktovie, mozno v r. 2050? Alebo, ak bude dovtedy odtial zvoleny nejaky vyznamny politik, ktory by to "pretlacil"..
Ak by sa mal stavat privadzac do BJ z R4, tak islo by este o dlhsiu trasu ako 25km. Ak by sa privadzac potiahol od Kapusian tak sucasna cesta BJ - Kapusany ma 33km a ak by sa potiahol od Svidnika, tak tam to teraz robi 35Km. Tato alternativa vsak podla mna ma ovela mensiu prioritu ako pripadne napojenie na Kapusany (Presov). To by zaroven okrem napojenia na R4 sluzilo aj ako napojenie na D1.
Je sice pravda ze BJ je z miest do ktorych nie je planovane v buducnosti stavat D, R, alebo ich privadzace poctom obyvatelov najvacsim mestom v SR (cca 33 500 ob.), ale myslim ze tu by na desatrocia postacilo ak by sa cesta II/545 pretrasformovala na cestu I. triedy (co je myslim ze aj v planoch), ale samozrejme aj s prebudovanim na prislusne parametre (sirka 11,5, co je vlastne polprofil R, ak by sa to postavilo v kategorii R) a postavenim obchvatov (bolo by ich treba asi 6). To by bolo super riesenim.
Napojenie na severovychodnu cast R4 (smer Svidnik a Polsko) by postacilo zrealizovat opravenim I/77, ktora je takmer v havarijnom stave a porobenim obchvatov (tam ich treba asi 8 ). Dalo by sa tu uvazovat aj o novej alternativnej trase I/77, ktora by mohla usek BJ - SK (Svidnik) skratit aj o 5, pripadne aj viac km..
Trochu som sa rozpisal, ale je to moj rodny kraj, takze to tu dobre poznam