Moderátor: Moderátori
Dendik napísal:Mna az zaraza logika veci ked pri Lovinobani sa bez debaty uvazuje a sutazi na 2+2 a Via Carpathia s medzinarodnym vyznamom niekto navrhuje 1+1. Aj to
"šetrenie" mi pride vcelku divne-dojemne ked Brodno stavali za 60mil/km a predtym vylucili vitaza ktory to siel robit za 28Mega/km... hm? Tako na čom šetriť?
Devil,pozyvam ta v nedelu o cca 23:30 na sidlisko Sekcov aby si pozrel tie kolony kamionov a pozeral tie znacky krajin.A to je len ta NAD ktora nesla východnejsimi
jednickami. Po dokonceni celej TEN-T vetvy nebudu mat kamiony dovod jazdit po jedničkách...Preto ten narast. Ved D a RC sa stavaju na roky dopredu.
Mna az zaraza logika veci ked pri Lovinobani sa bez debaty uvazuje a sutazi na 2+2 a Via Carpathia s medzinarodnym vyznamom niekto navrhuje 1+1. Aj to
"šetrenie" mi pride vcelku divne-dojemne ked Brodno stavali za 60mil/km a predtym vylucili vitaza ktory to siel robit za 28Mega/km... hm? Tako na čom šetriť?
Jarda napísal:Ceký okres Svidník nemá ani 35 tis. obyvatel a i když toho tranzitu nebude úplně málo, intenzita tam v dohledné době těžko překročí nějakých 12 tis. aut denně, takže 2+2 by mezi Svidníkem a Lipníky byl opravdu zbytečný luxus.
Z hlediska mezinárodního významu bude R4 nejdůležitější, protože to bude spojnice Balkánu s Pobaltím,Běloruskem a severozápadem Ruska.
Jarda napísal:Myslím, že tam bohatě postačí třetí pruhy ve stoupáních, aby bylo kde předjet pomalejší kamion. Souvisle R17,5 mi přijde naopak jako méně bezpečné.
devil napísal:pri pincinej ci ozdanoch funguju. na co sa viac podoba situacia na I/21, na pincinu alebo strecno ?
PK napísal:protismer ktory ma plnu ciaru. Co v inych krajinach nebyva.
Jarda napísal:Myslím, že tam bohatě postačí třetí pruhy ve stoupáních, aby bylo kde předjet pomalejší kamion. Souvisle R17,5 mi přijde naopak jako méně bezpečné.
Vlados napísal:zabije sa a o debila na cestách menej.
vladik67 napísal:Nechce sa mi hľadať, kde to presne bolo, ale sčítavanie dopravy a z toho prezentované intenzity budú skreslené aj v roku 2020 lebo sa budu opakovať príčiny ako v roku 2015, keďže aj na rok 2020 už boli naplanované uzávierky a obchádzky. Ináč bavili sme sa o tom dosť intenzívne už v minulosti. Akú to bude mať výpovednú hodnotu o intenzitách, nech si to zváži každý sám, ale aj odborníci z HzP.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.