devil napísal:Zrekonstruovana cesta po r. 2010 kapacitou stacit nebude
To znamena niekolkonasobne vacsie intenzity min. cez 10 000 v/den, lebo dnes je tam mala premavka.
Ak sa niekolkonasobne zvacsi intenzita, bude to aj s titulu hospodarskeho efektu pre velku cast vychodu, nie len z akehosi jazdenia. Dokonca hospodarsky efekt by som ocenil najviac, pretoze okolo 2010-2015 uz nebudeme taky atraktivny pre investicie...budu novy clenovia EU s este nizsimy mzdami a mozno aj danami. priklad: Kechnec by sa rozvijal aj keby sa do severnej ci juznej trasy neinvestovala ani koruna.
Hospodarsky rozvoj je prioritou pre SR a az potom zlepsenie jazdnych moznosti formou vystavby dialnice. Toto SR aj dokazuje v praxi.
Nemyslim si, ze r. 2010-2015 budu nejakou krizou pre SR, skor az obdobie 2015-2020 a realne az po r. 2020. Ale tu zalezi aj od rozvoja v r. 2006 na Slovensku. Rumunsko a Bulharsko a mozno Chorvatsko+Macedonsko pridu do EU, ale kvalifikacia pracovnej sily a infrastruktura budu chybat v spolocnej kombinaci v tychto statoch.