Stránka 2 z 20

aha

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2005 09:22
od Lorenc
bolsevizmus huraaa novy zavod postavme tam dialnicu :shock: Aj v Ružomberku sa do MONDI investuje 12miliard posledne roky a nikto o tom nevie ani dialnicu nestavame no co :D

Re: aha

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2005 09:39
od Caesar
Lorenc napísal:bolsevizmus huraaa novy zavod postavme tam dialnicu :shock: Aj v Ružomberku sa do MONDI investuje 12miliard posledne roky a nikto o tom nevie ani dialnicu nestavame no co :D


Toto by som sem moc nespomínal, pretože RK leží na trase D1 a aj investor, ktorý tam ide má jasno v tom, že SR nemá šancu postaviť D1 extra rýchlo. Uspel ten investor, ktorý je v ZA. V KE uspel tiež investor, tam sa počíta s trasou R4 KE-Milhosť, t.j. vláda aj investor vedia, že D1 v KE do r. 2010 určite nebude. Stačí čítať medzi riadkami.

A k vašej poznámke: Je veľa miest, kde diaľnica nie je a investori tam idú, pretože je D alebo RC na blízku. Napríklad je mesto Senica na Záhorí (na tomto fóre aj spomenuté), z ktorého sa stalo priemyselné mesto s logistikou aj bez diaľnice. Je to mesto, ktoré ťaží výslovne z polohy. Investor pre automobilový priemysel DELPHI tam zamestnáva viac ako 2500 ľudí a ARCELOR (nejaké plechy) tam zamestná viac ako 600 ľudí, ... Mesto GA pritiahlo Samsung a postaví sa cesta I. triedy od diaľnice.

Nemusí byť všade D alebo RC, ale tam, kde ide priamo výrobca automobilov alebo tam, kam ide nejaký obrovský dodávateľ, tak tam je takéto spojenie potrebné: diaľnica, železnica, prípadne letisko, prinajhoršom kvalitné spojenie cestami I. triedy spolu so železnicou. BA, TT a ZA už sú obsadené. Ostali TN, NR, PO, KE.

Nebudem rozoberať tie mestá, ale diaľnica sa v takomto prípade stavia aj preto, že po spustení výroby v takýchto veľkých závodoch by jednoducho skolabovala celá doprava v regióne.

Re: R3

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2005 10:17
od Čavo
mel napísal:
Anonymous napísal:Nemylis sa,ale v MR nie je definitívne rozkodnuté či na Šahy či na Štúrovo.
Sú tam aj politické aj hospodárske (kôli Suzuki) tlaky. Ale to je aj u nás otázka budúcnosti. Myslím,že sa aj u nás zmenia prametre ako hustota premávky apod. Po D1 bude iná premávka a hospodárska mapa SR bude tiež iná. Potom nebude pohľad na R3 sentimentálnou spomienkou ako kedysi nečo bolo,ale požaidavky novej doby jú definujú nanovo.


Suhlasim v zasade, ze trasovanie --> sturovo ma opodstatnenie. Skor si ale myslim, ze je to aj otazka ceny / dlzky...

necudujem sa, ze madari hovoria o sturove/ostrihome ... dlzka cesty Budapest-Varsava nie je velmi rozdielna, rozdiel je v tom, na ktorom uzemi ide kolko km... kym cez sahy ide vacsia cast cez MR, cez Ostrihom poriadne usetria... a my to zas doplatime ... je to cca 30 km. myslim, ze to bude este slusna "bitka" nedzi SR a MR ... Janko Slota bude mat temu paradnu...

samozrejme je jasne uz teraz, ze akekolvek otvorenie trasovania R3 na juhu prinesie riesenie, ktore bude politicke z 90% a pragmaticke z 10%... teda dobre to nedopadne ... ale asi som pesimista :)


A čo tak skúsiť to natrasovať zo Šiah, cez Levice, Hronský Beňadik, potom v trase R1 a odpojiť sa môže Za Žiarom, smerom na Kremnicu a Martin. Ale to len tak básnim. ;-)

To čavo

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2005 12:34
od fh
-------------------------

tak

OdoslaťOdoslané: 10. Máj 2005 17:31
od Lorenc
to je jedno nesmerujme R3 zo sturova do levic naco? moc spekulujeme! kaslime na madarov dolezite je aby bolo slovensko dopravne spravne vyriesene! medzinarodne vazby nas budu zaujimat potom... a myslim ze aj madari aj poliaci by boli radi kedby sa slovac spamatala a R3 viedla z budapesti cez sahy -ZV-RK-trstenej do krakowa na warsavu. zlata stredna historicky stara cesta v trase stredoeuropskej urbanizacnej osi:-)

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2005 06:37
od fh
Práveže z hľadiska Slovenska je R3 na Levice lepšia. To čo Lorenc nazýva medzinárodnou urbanizačnou osou, je na Slovensku skratka pre turecké kamióny. Priestor Šahy-KR-ZV je rurálne osídlenie. Priestor BB-RK je turistická trasa. Priestor BB-ZV je spojený R1 a bude mať napojenie na R2 a R3. Orava bude vždy Oravou,tam urbanizácia vo vľkom nebude. Takže tu máme Krakov a Budapešť a Lorenc napísal: vykašlime sa na nich 8)

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2005 08:19
od Lorenc
Pozorovateľ napísal:Práveže z hľadiska Slovenska je R3 na Levice lepšia. To čo Lorenc nazýva medzinárodnou urbanizačnou osou, je na Slovensku skratka pre turecké kamióny. Priestor Šahy-KR-ZV je rurálne osídlenie. Priestor BB-RK je turistická trasa. Priestor BB-ZV je spojený R1 a bude mať napojenie na R2 a R3. Orava bude vždy Oravou,tam urbanizácia vo vľkom nebude. Takže tu máme Krakov a Budapešť a Lorenc napísal: vykašlime sa na nich 8)



Pisal som o tom v teme donovaly! v podstate nemas pravdu. Antropicke vazby v osi sahy ZV_BB_RK_DK trstena su dost velke, priamo na seba viažu vyznamnu cast obyvatelov SR. Os prechadza priamo stredom slovenska ide rovno, mesta na nej maju vysoky potencial RK BB a ZV...je to najidealnejsie vedenie rychlostnej komunikacie pretoze je najkratsie nedeprimuje ziadne regiony co sa o druhych fantazmagoriach neda povedat.... Vravim ze budin aj krakow sa potesia ked to pojde v povodnej osi :wink:

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2005 09:55
od fh
Neodpovedal si na argumenty o riedko osídlených územiach medzi ZV-Šahmi a RK-BB. Mestá,ktoré si spomínal budú napojené na R1 a D1 tak nech ten potenciál využijú. R3 cez Levice je o trasovaní cez urbanizovanejšiu a perspektívnešiu oblasť. V MR je pri Štúrove Suzuki a to tiež padá na váhu a zaujíma to aj "Budín". Južná časť R3 príde na rad možno o 10 rokov a to bude nahrávať Leviciam, s tým treba rátať. 8)

Re: tak

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2005 10:18
od JG
Lorenc napísal:to je jedno nesmerujme R3 zo sturova do levic naco? moc spekulujeme! kaslime na madarov dolezite je aby bolo slovensko dopravne spravne vyriesene! medzinarodne vazby nas budu zaujimat potom... a myslim ze aj madari aj poliaci by boli radi kedby sa slovac spamatala a R3 viedla z budapesti cez sahy -ZV-RK-trstenej do krakowa na warsavu. zlata stredna historicky stara cesta v trase stredoeuropskej urbanizacnej osi:-)


Je zaujimave, ze uplne nelogicke prispevky Lorenca tu nikto nemaze, pritom moje prispevky ano a uplne bez akehokolvek varovania alebo SS spravy. Stava sa zo mna Feroslav alebo Kaviarista, ktori pastuju svoje prispevky hoc aj stokrat.

Nechcel som do Levic, Donovalov a R3 moc zasahovat, ale Lorenc je asi premenovany Feroslav, lebo sa mu kvalitou argumentov blizi. Napisat v jednej vete "kaslime na madarov " a vzapati obhajovat trasu moznymi tuzbami madarov, uzasne.

Pre Madarov je urcite jednoduchsie a ekonomicky zaujimavejsie dokoncit rychlostnu cestu z Budapesti na Sturovo. Z dovodov dlzky, ekonomickeho potencialu v okoli cesty a stavu existujucej cesty. Poliakom to moze byt jedno, kadial sa do Budapesti dostanu, az sa raz rozhodnu k Trstenej nejaku RC aspon naprojektovat, zvlast ak tam ma byt rozdiel mensi ako 10 km.

Takze rozhodujuce by mali byt priemyselny potencial, miera osidlenia, a cena za stavbu, ako aj mozne vynosy z mytneho. Priemyselnym parkom pri Leviciach, investiciami v Novej Bani, investiciami v Martine a Sucanoch, obnovenim mosta v Sturove sa urbanizacna os Sturovo - Levice - Nova Bana - Ziar nad Hronom - Martin dostava do podstatne zaujimavejsej pozicie. Preto ma zmysel uvazovat o rychlostnej ceste v tejto uvedenej urbanizacnej osi.

Takze porovnat potencial LV-ZH-MT a ZV-BB-RK moze byt velmi zaujimave. A stavat 60 km ZH-MT alebo 50 km BB-RK moze byt coskoro na vazne povazenie, zvlast ak bude medzi LV a ZH 65 km velmi kvalitnej cesty.

Lorenc, neviem ake vsetky dediny po okoli ste zapocitali do tych 42 tisic obyvatelov pre Ruzomberok, ale zaujimave je, ze ste k aglomeracii Martin nezapocital Sucany, kde centra su od seba okolo 5 km a priemyselne parky sa skoro dotykaju.

A kludne mi to zase mili moderatori vymazte a prestanem tu prispievat. Ja tu nemusim nasilu niekomu nieco vyvracat, ani vnucovat svoje nazory.

argumenty

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2005 10:48
od Lorenc
sorry som tu novy zacali sa mi tu miesat prispevky a vsetky som ich neprecitala malo casu nabuduce ! :wink:

Re: argumenty

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2005 11:00
od JG
Lorenc napísal: Sahy zvolen no to je o nieco kratsia vzdialenost ako cez levice nemyslis? cize lacnejsi...


Vzdusnou ciarou je to ZV- hranicny priechod Sahy 59 km (po ceste cca 75 km), priemyselny park Levice - hran.priechod Sturovo je to vzdusnou ciarou 43-44 km. Teda useky, ktore nie su do roku 2010 planovane.

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2005 13:06
od Caesar
Argumenty ohľadom "vzdušných čiar" som už ja za svoj život počul až až. Ani raz sa neuplatnili a ak sa uplatnia, tak nanajvýš na RC R3 na úseku BB-RK, o čom však tiež silno pochybujem, pretože ideálne spojenie bude BB-MT v doplnení Kraľovany-DK a RK-DK. O južnej vetve R3 sa dá debatovať, určite ovplyvní jej trasovanie (alebo aj zmena výstavby, ak by už plány boli) do budúcnosti, ak bude kvalitné spojenie na LV. No ja som informovaný, že ak aj tadiaľ pôjde 4-prúdová komunikácia, tak to bude najprv vo variante cesty I. triedy, podobne ako tomu bolo na úseku R1 TT-NR. 8)

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2005 13:38
od JG
Caesar napísal:Argumenty ohľadom "vzdušných čiar" som už ja za svoj život počul až až. Ani raz sa neuplatnili ...


Vzdusne ciary som uviedol len preto, ze na useku Levice - Sturovo neexistuje ziadne trasovanie a nedovolim si len tak napisat bude to 45 km alebo bude to 55 km, zatial to zrejme nikto nevie povedat. Zvolen - Sahy aspon priblizne trasovanie R3 existuje a ma mat dlzku 71 km. Pricom sa pocita najprv s vystavbou v polovicnom profile. Zrejme aj cesta R1 - Tlmace - Levice - priemyselny park bude v roku 2010 splnat parametre aspon RC v polovicnom profile.

Takze v roku 2010 mozeme stat pred otazkou, ci je lepsie spojit LV-ZC-ZH-TR-MT alebo ZV-BB-RK.

Ja sa nesnazim klast problem do polohy kadial R3, ale do polohy ci ma zmysel uvazovat o uvedenej trase a aky vplyv moze mat vystavba 20 - 25 km cesty od R1 smerom na Levice na posilnujucu sa urbanizacnu os Sturovo - Levice - Ziar nad Hronom - Martin.

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2005 13:50
od Caesar
JG napísal:
Caesar napísal:Argumenty ohľadom "vzdušných čiar" som už ja za svoj život počul až až. Ani raz sa neuplatnili ...


Vzdusne ciary som uviedol len preto, ze na useku Levice - Sturovo neexistuje ziadne trasovanie a nedovolim si len tak napisat bude to 45 km alebo bude to 55 km, zatial to zrejme nikto nevie povedat. Zvolen - Sahy aspon priblizne trasovanie R3 existuje a ma mat dlzku 71 km. Pricom sa pocita najprv s vystavbou v polovicnom profile. Zrejme aj cesta R1 - Tlmace - Levice - priemyselny park bude v roku 2010 splnat parametre aspon RC v polovicnom profile.

Takze v roku 2010 mozeme stat pred otazkou, ci je lepsie spojit LV-ZC-ZH-TR-MT alebo ZV-BB-RK.

Ja sa nesnazim klast problem do polohy kadial R3, ale do polohy ci ma zmysel uvazovat o uvedenej trase a aky vplyv moze mat vystavba 20 - 25 km cesty od R1 smerom na Levice na posilnujucu sa urbanizacnu os Sturovo - Levice - Ziar nad Hronom - Martin.


JG, kde by si chcel pokračovať v napojení LV? A ak aj R3 pôjde cez LV a nie cez KA (lebo Šahy budú v hre stále, záleží potom aj podľa MR), tak to neznamená, že R3 pôjde cez ZH. ZV-BB-RK, tam nie je čo riešiť na úseku ZV-BB. Dosť bude záležať aj podľa celkových dopadov R1 na BB, akým spôsobom sa bude trasovať R3, t.j., či má alebo nemá ísť cez BB.

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2005 14:30
od JG
Caesar napísal:JG, kde by si chcel pokračovať v napojení LV? A ak aj R3 pôjde cez LV a nie cez KA (lebo Šahy budú v hre stále, záleží potom aj podľa MR), tak to neznamená, že R3 pôjde cez ZH. ZV-BB-RK, tam nie je čo riešiť na úseku ZV-BB. Dosť bude záležať aj podľa celkových dopadov R1 na BB, akým spôsobom sa bude trasovať R3, t.j., či má alebo nemá ísť cez BB.


Neviem kde som napisal, ze R3 pojde cez LV? Spolu s dalsimi ma zatahujes do diskusie, ktorej som sa nechcel zucastnit. Upozornil som len na zvysenie vyznamu urbanizacnej osi a planovane zlepsenie parametrov ciest na danej osi.

Rovnako ako na 20 km ZV-BB nie je co riesit, nebude podla planov do roku 2010 co riesit na 60 km trase LV - ZH - Sasovske Podhradie. Az sa bude stavat R7, iste sa prepoji aj cca 8 km vzdialeny priemyselny park Levice s R7. A po dostavani R7 to moze byt alternativou k trase Hronsky Benadik - NR-TT-BA.

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2005 15:47
od aquila
Lorenc napísal:Pisal som o tom v teme donovaly! v podstate nemas pravdu. Antropicke vazby v osi sahy ZV_BB_RK_DK trstena su dost velke, priamo na seba viažu vyznamnu cast obyvatelov SR. Os prechadza priamo stredom slovenska ide rovno, mesta na nej maju vysoky potencial RK BB a ZV...je to najidealnejsie vedenie rychlostnej komunikacie pretoze je najkratsie nedeprimuje ziadne regiony co sa o druhych fantazmagoriach neda povedat.... Vravim ze budin aj krakow sa potesia ked to pojde v povodnej osi :wink:

co sa tyka atropickych vztahov je to ZV - BB - RK, ale je to MT - DK. DK nie je moc naviazany na RK .. to len tak na okraj ..

potom je tu vazba turiec - MT. ale je fakt ze je relativne mala vazba turiec - BB alebo turiec - kremnica.

ad trasovanie juznej trasy, JG potencial ma aj LV - ZH - martin, o tom neni pochyb. ale LV bubu mat tak ci tak v istom horizonte R7 a (asi) stvroprudovu cestu I. triedy. cize s trasovanim na R3 na sahy by som prave z tohto titulu nic nerobil, lebo takto je mozne mat paralerne dve kvalitne komunikacie. lebo ak sa prehodnoti R3 na LV tak na sahy nebude nic .. takto to bude docela zaujimave. hlavne ak sa bude stavat R7

p.s. btw. donovalom a vyssie sa plz venujte v inej na to urcenej teme, nerad by som bol aby sa temy premiesavali

OdoslaťOdoslané: 11. Máj 2005 16:11
od Scotty
JG napísal:
Caesar napísal:JG, kde by si chcel pokračovať v napojení LV? A ak aj R3 pôjde cez LV a nie cez KA (lebo Šahy budú v hre stále, záleží potom aj podľa MR), tak to neznamená, že R3 pôjde cez ZH. ZV-BB-RK, tam nie je čo riešiť na úseku ZV-BB. Dosť bude záležať aj podľa celkových dopadov R1 na BB, akým spôsobom sa bude trasovať R3, t.j., či má alebo nemá ísť cez BB.


Neviem kde som napisal, ze R3 pojde cez LV? Spolu s dalsimi ma zatahujes do diskusie, ktorej som sa nechcel zucastnit. Upozornil som len na zvysenie vyznamu urbanizacnej osi a planovane zlepsenie parametrov ciest na danej osi.

Rovnako ako na 20 km ZV-BB nie je co riesit, nebude podla planov do roku 2010 co riesit na 60 km trase LV - ZH - Sasovske Podhradie. Az sa bude stavat R7, iste sa prepoji aj cca 8 km vzdialeny priemyselny park Levice s R7. A po dostavani R7 to moze byt alternativou k trase Hronsky Benadik - NR-TT-BA.


Myslím si, že nikto ťa nikam nevťahuje, treba sa jasne ohradiť. Napr. Caesar dal vo viacerých témach najavo svoj názor a už boli viacerí "dotknutí". To poklesla úroveň fóra, keď sa tu hádajú potom jednotlivý diskutujúci.

Ty si konkrétne napísal: "Takze v roku 2010 mozeme stat pred otazkou, ci je lepsie spojit LV-ZC-ZH-TR-MT alebo ZV-BB-RK." Teda z toho sa dalo pochopiť, že píšeš už aj o LV v rámci R3. Ja som to tak tiež pochopil. Že už len rozmýšľaš kam potom od LV, či na Štúrovo alebo Šahy.

Inak toto je celkovo zaujímavá téma. R3 sa ešte ani nezačala reálne stavať a tu už sú takéto diskusie. Ale len tak ďalej, min. 1 človek tu "načerpá" rôzne argumenty a má ich aj kde "vysypať". 8)

DK-MT???

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2005 08:55
od Lorenc
aquila pise: co sa tyka atropickych vztahov je to ZV - BB - RK, ale je to MT - DK. DK nie je moc naviazany na RK .. to len tak na okraj ..

DK nieje viazany na RK? to kde beries taku informaciu? ved som uz pisal o rozvojovej osi DK-RK-LM ako rozvinuty region oravy a liptova! ZV-BB-RK to hej to je ina priorita...



a z historie :wink:
inac viete co je sranda ze pred 50 rokmi by nikto neveril ze sekundarna urbanizacna os LV-ZC-ZH-TR-MT sa niekedy bude pokusat vyrovnat ZV-BB-RK :cry: aspon vidite aku neslobodu v rozvijani miest zapricinil socializmus...A udaje z atlasu SR: v 1938 malo tychto 5 miest dokopy tolko obyvatelov ako vtedajsi ruzomberok.

Re: DK-MT???

OdoslaťOdoslané: 12. Máj 2005 09:33
od JG
Lorenc napísal:a z historie :wink:
inac viete co je sranda ze pred 50 rokmi by nikto neveril ze sekundarna urbanizacna os LV-ZC-ZH-TR-MT sa niekedy bude pokusat vyrovnat ZV-BB-RK :cry: aspon vidite aku neslobodu v rozvijani miest zapricinil socializmus...A udaje z atlasu SR: v 1938 malo tychto 5 miest dokopy tolko obyvatelov ako vtedajsi ruzomberok.


Neviem kolko obyvatelov mal Martin v roku 1938, ale v roku 1948 mal 20 0004, v roku 1970 mal 43 189. Ruzomberok mal v r.1940 18 000, v r. 1970 22 090. Takze Martin vyrazne rastol. V kazdom pripade by tych vyse 60 tisic obyvatelov ako ma Martin, bol problem do uzkeho udolia pri Ruzomberku zmestit.

V roku 1921 mal Ruzomberok 14220 obyv. Sumestie Martin-Vrutky malo v roku 1921 14902 obyv.

Dufam, ze ste chceli pisat o neslobode v rozvijani v podobe partizanskej dedinky Banska Bystrica.

Re: DK-MT???

OdoslaťOdoslané: 31. Máj 2005 20:50
od Caesar
Lorenc napísal:aquila pise: co sa tyka atropickych vztahov je to ZV - BB - RK, ale je to MT - DK. DK nie je moc naviazany na RK .. to len tak na okraj ..

DK nieje viazany na RK? to kde beries taku informaciu? ved som uz pisal o rozvojovej osi DK-RK-LM ako rozvinuty region oravy a liptova! ZV-BB-RK to hej to je ina priorita...



a z historie :wink:
inac viete co je sranda ze pred 50 rokmi by nikto neveril ze sekundarna urbanizacna os LV-ZC-ZH-TR-MT sa niekedy bude pokusat vyrovnat ZV-BB-RK :cry: aspon vidite aku neslobodu v rozvijani miest zapricinil socializmus...A udaje z atlasu SR: v 1938 malo tychto 5 miest dokopy tolko obyvatelov ako vtedajsi ruzomberok.


História ide do úzadia, prichádza budúcnosť, ktorú profiluje súčasnosť. 8)

H.Benadik - Levice - Sahy

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2005 15:40
od jvp
Pozorovateľ napísal:Neodpovedal si na argumenty o riedko osídlených územiach medzi ZV-Šahmi a RK-BB. Mestá,ktoré si spomínal budú napojené na R1 a D1 tak nech ten potenciál využijú. R3 cez Levice je o trasovaní cez urbanizovanejšiu a perspektívnešiu oblasť. V MR je pri Štúrove Suzuki a to tiež padá na váhu a zaujíma to aj "Budín". Južná časť R3 príde na rad možno o 10 rokov a to bude nahrávať Leviciam, s tým treba rátať. 8)


Suhlasim s tymto nazorom.
Nerozumiem, ako mohlo niekomu napadnut zatahovat do R3 Zvolen? Ved tam bude R1 aj R2 a strategicka zeleznicna krizovatka sever-juh.

Zvolen - Sahy predpoklada viac postavenych km cez zlozitejsi teren, nez Hr.Benadik-Levice-Sahy, resp. Hr.Benadik-Levice-Sturovo (to je takmer jedno, zavisi na dohode s Madarmi - pre kamiony su lepsie Sahy, pre spajanie priemyselnych oblasti Sturovo), ktore znamenaju zaroven jednoznacne uspory casu i materialu.

Re: H.Benadik - Levice - Sahy - pokracovanie

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2005 15:50
od Hosť
jvp napísal:Suhlasim s tymto nazorom.
Nerozumiem, ako mohlo niekomu napadnut zatahovat do R3 Zvolen? Ved tam bude R1 aj R2 a strategicka zeleznicna krizovatka sever-juh.

Zvolen - Sahy predpoklada viac postavenych km cez zlozitejsi teren, nez Hr.Benadik-Levice-Sahy, resp. Hr.Benadik-Levice-Sturovo (to je takmer jedno, zavisi na dohode s Madarmi - pre kamiony su lepsie Sahy, pre spajanie priemyselnych oblasti Sturovo), ktore znamenaju zaroven jednoznacne uspory casu i materialu.


Aj ked Zvolen - Sahy spaja E77-ka, ale ta by sa kludne mohla pretrasovat na opacny smer - cez Hr.Benadik a Levice, to by bolo urcite vyhodnejsie. A cez Krupinu v dalsej faze rozsirit cestu 1.triedy na 4 pruhy.

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2005 20:31
od Caesar
Je absolútnym nezmyslom, aby RC R3 smerovala inou trasou ako ...-ZV-KA-Šahy-... v takom prípade ja už osobne doporučujem celú RC R3 znovu prehodnotiť: od trasovania až po návrhy financovania jednotlivých úsekov a dopadov na ŽP. 8)

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2005 22:57
od igor
Caesar napísal:Je absolútnym nezmyslom, aby RC R3 smerovala inou trasou ako ...-ZV-KA-Šahy-... v takom prípade ja už osobne doporučujem celú RC R3 znovu prehodnotiť: od trasovania až po návrhy financovania jednotlivých úsekov a dopadov na ŽP. 8)


Nech R3 ZV-Sahy ako RC zostane tak ako je, len akurat by som ju nestaval v celom profile. Ale urcite bz som uvazoval o RC, tak ako sa spomina, cez LV smerom na juh.

1/2 profil

OdoslaťOdoslané: 03. Jún 2005 23:00
od Caesar
igor napísal:
Caesar napísal:Je absolútnym nezmyslom, aby RC R3 smerovala inou trasou ako ...-ZV-KA-Šahy-... v takom prípade ja už osobne doporučujem celú RC R3 znovu prehodnotiť: od trasovania až po návrhy financovania jednotlivých úsekov a dopadov na ŽP. 8)


Nech R3 ZV-Sahy ako RC zostane tak ako je, len akurat by som ju nestaval v celom profile. Ale urcite bz som uvazoval o RC, tak ako sa spomina, cez LV smerom na juh.


RC R3 sa od ZV po Šahy aj plánuje stavať najprv na 1/2 profil s tým, že sa postaví všetko tak, ako keby sa stavala úplne celá, t.j. potom sa ľahšie a hlavne lacnejšie dostavia. 8)