R3 Južná časť (Levice vs. Krupina / Štúrovo vs. Šahy)

Štátna hranica MR/SR – Šahy – Krupina – Zvolen – v peáži s R1 – Žiar nad Hronom – Turčianske Teplice – Martin – v peáži s D1 – Švošov – Dolný Kubín – Trstená – štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Ktorým koridorom by ste trasovali južnú časť R3 ?

Šahy - Krupina - Zvolen - Žiar n.Hronom (peáž s R1 a R2 v úseku ZV-ZH)
36
41%
Šahy - Levice - Žarnovica - Žiar n.Hronom (peáž s R1 v úseku Hronský Beňadik - ZH)
52
59%
 
Celkový počet hlasov : 88

Odoslaťod Jarda » 06. Okt 2006 12:09

Na nejnovější tištěné automapě je opravdu jako I/14, na mapy.zoznam.sk ještě ne, tak nevím, protože jak jsem už uvedl na jiném místě, jde o mapu, která někde uvádí stav budoucí jako aktuální.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod aquila » 06. Okt 2006 12:38

hm, tak potom by som skor bol za to aby sa to od hronskeho benadiktu tahalo na sahy.

najme kvoli tomu, aby aj tento region mal lepsie pripojenie, lebo pod levicami bude tak ci tak R7.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Dialniciar » 06. Okt 2006 15:55

Jarda napísal:Na nejnovější tištěné automapě je opravdu jako I/14, na mapy.zoznam.sk ještě ne, tak nevím, protože jak jsem už uvedl na jiném místě, jde o mapu, která někde uvádí stav budoucí jako aktuální.


http://www.ssc.sk/custom/doc/CDB/sr_CS2006.jpg

BB má z každej svetovej strany k dispozícii cestu I. triedy, plánom je aj R1 a na dosah aj R2. Myslím si, že naozaj netreba ešte aj R3.

Návrh Eminema je zaujímavý, chcelo by to však štúdiu alebo nejaký geologický prieskum na tých sporných miestach - prepojenie Hornej Nitry a ZH.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 06. Okt 2006 15:56

aquila napísal:hm, tak potom by som skor bol za to aby sa to od hronskeho benadiktu tahalo na sahy.

najme kvoli tomu, aby aj tento region mal lepsie pripojenie, lebo pod levicami bude tak ci tak R7.


Pod Levicami bude R7, ale to sa predsa nevylučuje, že tu nemôže byť aj severo-južné prepojenie.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Eminem » 06. Okt 2006 16:04

Dy napísal:
Jarda napísal:Na nejnovější tištěné automapě je opravdu jako I/14, na mapy.zoznam.sk ještě ne, tak nevím, protože jak jsem už uvedl na jiném místě, jde o mapu, která někde uvádí stav budoucí jako aktuální.


http://www.ssc.sk/custom/doc/CDB/sr_CS2006.jpg

BB má z každej svetovej strany k dispozícii cestu I. triedy, plánom je aj R1 a na dosah aj R2. Myslím si, že naozaj netreba ešte aj R3.

Návrh Eminema je zaujímavý, chcelo by to však štúdiu alebo nejaký geologický prieskum na tých sporných miestach - prepojenie Hornej Nitry a ZH.


To ako ja si mam taku studiu dat spravit :?: :roll:
To by mal stat nie nahodou :?:
Co to stoji :?:

Ja mam pravo potom blokovat vystavbu inych variantov. :wink:
Eminem
diskutujúci
 
Príspevky: 96
Založený: 24. Aug 2006 17:16

Odoslaťod Jarda » 06. Okt 2006 17:12

O tom, jestli povede R3 na Šahy nebo na Štúrovo, se bude rozhodovat v Budapešti.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Čavo » 06. Okt 2006 20:02

Jarda napísal:O tom, jestli povede R3 na Šahy nebo na Štúrovo, se bude rozhodovat v Budapešti.

Nie je to celkom tak. Vždy musí ísť o dohodu dvoch strán. V tomto prípade Slovenska a Maďarska.
čavo

To čo píšem, sú moje názory, alebo informácie, ktoré mám. Budem rád, ak si žiadne moje slová nikto nebude brať osobne.
Čavo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 541
Obrázky: 1
Založený: 07. Feb 2005 14:19
Bydlisko: Nitra

Odoslaťod Jarda » 06. Okt 2006 20:09

Čavo napísal:
Jarda napísal:O tom, jestli povede R3 na Šahy nebo na Štúrovo, se bude rozhodovat v Budapešti.

Nie je to celkom tak. Vždy musí ísť o dohodu dvoch strán. V tomto prípade Slovenska a Maďarska.

To ano, ale myslím, že pro Slovensko jsou obě varianty vpodstatě rovnocené, takže je možné zařídt se podle toho, čemu dají přednost Maďaři.
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod mapman » 06. Okt 2006 20:45

Ja by som sa vsadil, že Maďari to budú ťahať na Šahy. Do Vácu to majú hotové (1/2pr) a ťahat to ďalej cez Duna-Ipoly Nemzeti Park na Ostrihom?! ... No nechcú tam Nagymaros, nebudú chcieť ani dialnicu ... Keď budú chcieť stavať čosi na Ostrihom, tak asi z okruhu M0, ale tam to bude v tom kopcovitom teréne na Budínskej stranej IMHO ešte dlho trvať ... Ale stále nič nie je stratené ;)

Aj keď musím sa priznať, že z hľadiska turismu by to bola krásna propagačná trasa na Ostrihom... Pohľad cez Dunaj na baziliku, ktorá má takú dlhú arcibiskupskú históriu až to bolí... No, nehajme sa prekvapiť...
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 686
Obrázky: 80
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 140 00

Odoslaťod Jarda » 06. Okt 2006 20:59

mapman napísal:Ja by som sa vsadil, že Maďari to budú ťahať na Šahy. Do Vácu to majú hotové (1/2pr) a ťahat to ďalej cez Duna-Ipoly Nemzeti Park na Ostrihom?! ... No nechcú tam Nagymaros, nebudú chcieť ani dialnicu ... Keď budú chcieť stavať čosi na Ostrihom, tak asi z okruhu M0, ale tam to bude v tom kopcovitom teréne na Budínskej stranej IMHO ešte dlho trvať ... Ale stále nič nie je stratené ;)

Aj keď musím sa priznať, že z hľadiska turismu by to bola krásna propagačná trasa na Ostrihom... Pohľad cez Dunaj na baziliku, ktorá má takú dlhú arcibiskupskú históriu až to bolí... No, nehajme sa prekvapiť...


Tak nějak to také vidím. :D
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Dialniciar » 08. Okt 2006 12:39

Eminem napísal:
Dy napísal:Návrh Eminema je zaujímavý, chcelo by to však štúdiu alebo nejaký geologický prieskum na tých sporných miestach - prepojenie Hornej Nitry a ZH.


To ako ja si mam taku studiu dat spravit :?: :roll:
To by mal stat nie nahodou :?:
Co to stoji :?:

Ja mam pravo potom blokovat vystavbu inych variantov. :wink:


Bavíme sa o miliónoch, v prípade geologických prieskumoch o desiatkach miliónov, ... štát posúdi v tomto volebnom období celkové trasovanie R3 a rozhodne o definitívnej trase.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 22. Dec 2006 11:58

Táto trasa je vybraná pre prebudovanie cestnej siete tak, aby tu bola len cesta I. triedy. :P
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 22. Dec 2006 12:01

Južná časť bude vedená na Šahy, pretože Maďarsko by inak muselo vynaložiť obrovské financie pre prekonanie Dunaja. A ešte je to v takej lokalite, že možno by nás dali na Haag. :twisted:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod mirkobb » 19. Apr 2007 17:05

V tejto sekcii uz dlho nic noveho, tak sem dam toto variantne trasovanie v okoli Dobrej Nivy: http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2480
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod miš » 20. Apr 2007 16:51

mirkobb napísal:V tejto sekcii uz dlho nic noveho, tak sem dam toto variantne trasovanie v okoli Dobrej Nivy: http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2480

pekné, nemáš náhodou aj nejaké situácie južnejších obchvatov, napr Krupina,Hont. Nemce, Dudince alebo Šahy? ďakujem
ak bude treba zrýchliť výstavbu našich dialnic, som ochotný pomôcť...mám doma krompáč a lopatu:)
miš
návštevník
 
Príspevky: 43
Obrázky: 88
Založený: 19. Apr 2005 11:54
Bydlisko: na trase budúcej R3

Odoslaťod mirkobb » 28. Apr 2007 16:12

Takze dalsia situacia ako pokracovanie predosleho obrazku od Dobrej Nivy az po Breziny, odkial sa uvazuje nad povrchovym variantom cez Neresnicke udolie az zatial po I/50(neskor R2), alebo dvoma tunelovymi popod Pusty Hrad s vyustenim pri Budci a napojenim na R1. (Mne osobne sa viac pozdava fialovy variant tunelu s dlzkou 3600 m.)
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2496

Ad mis: Budu aj situacie usekov na juh od tychto dvoch az po Sahy.
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod devil » 02. Máj 2007 11:44

MZP vsak neodporucuje variant cez neresnicku dolinu a je otazne ako sa k tomu postavi ZV, ked ani R2 nepustili cez mesto. dalej ako by sa R3 napojila na R1_R2 ked R1 ide cez budcu a kovacovu, R2 pojde severnym obchvatom ZV :?:

podla mna by R3 mala ist na ostru luku a pri budci sa napojit na E58.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod mirkobb » 02. Máj 2007 16:51

Ad devil: Presne tak, povrchovy variant je "neschodny" kvoli tomu, co si uviedol, v uvahu prichadzaju dve variantne trasy s tunelmi popod Pusty Hrad a napojenim prave pri Budci kde sa napaja I/66(E77) na I/50(E 50) v jej 231,5 km. Tie tunelove su vyhodne oproti povrchovemu aj preto, ze R3-ku privedu do spojnice(v podstate mimo zastavane uzemie) vyssie spomenutych ciest a severnym obchvatom rychlostnej cestoy R2 obide zastavane uzemie ZV, kdezto pri povrchovom variante cez Nersenicu (na tej mapke cerveny) by viedol trasu R3 priamo cez intravilan mesta ZV.

Mozem uviest popis tych tunelovych variantov(zeleny a fialovy ako su na tej mapke) a aj kde ustia ich severne portaly pri Budci, alebo kludne aj ich podrobny technicky popis? :?: :idea: To by uz ale bolo snad lepsie zaradit do sekcie "Tunely" a vytvorit tam Tunel R3 Pusty Hrad? Ak bude zaujem, material dodam. :wink:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod devil » 03. Máj 2007 06:39

samozrejme ze je zaujem. hlavne by ma zaujimalo ze na trase cez ostru luku by bol treba tunel a ak ano aky dlhy.
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod mirkobb » 03. Máj 2007 11:00

devil: hlavne by ma zaujimalo ze na trase cez ostru luku by bol treba tunel a ak ano aky dlhy.


Vsak pisem v obidvoch mojich predoslych prispevkoch o tuneli popod masiv Puteho hradu v dvoch variantoch. Nepojdu vsak az v priestore Ostrej Luky, ale vychodnejsie od tejto dediny blizsie k ZV. Tak tu je strucny popis(podrobny dam do sekcie Tunely) spominanych dvoch variantov. Pre nazornost pomôze uz spominana mapka http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2496 , kde je zakresleny spolocny juzny portal v priestore pri obci Breziny v udoli na kote 360 m n/m(na mapke vyssie od dobyvacieho priestoru Breziny), z toho miesta su uvazovane dva varianty trasovania(fialovy a zeleny), tak tu uvadzam aspon smerové a výškové vedenie jednotlivych variantov tunelov:

Tunel A1 fialový variant
Južný portál tunela je situovaný v smerovom oblúku R = 800,0 m, v nadmorskej výške 360,0 m n/m. Následne trasa oblúkmi R = 4 000 m, R = 3 000 m a R = 800 m s priamkovými medziúsekmi (popod kóty 650,5 a Baba 557,9) vyústi pri severnom portáli vo výške 290 m n/m.(vo svahu nad riekou Hron) a estakádou s dĺžkou 1 050 m v oblúku R = 800 m sa mimoúrovňovo napojí na cestu I/50 v km 231,5 (pri Budči).
Dĺžka tunelového úseku (aj prieskumnej štôlne) je 3 600 m. V staničení tunela 1 500 m v lokalite vrchu Baba je navrhnutá vetracia šachta. Výškové vedenie je navrhnuté stúpaním od južného portálu + 0,5% v dĺžke 1 600 m, následne trasa klesá – 2,50% k severnému portálu v dĺžke 2000m.

Tunel A2 zelený variant
Napojenie južného portálu je na kóte 360 m n.m., následne dvomi protismernými oblúkmi R = 1000 m a R = 3 000 m(popod kótu Vapenná 680,3) vyúsťuje na severnej strane cca 500 m západne od tunela A1(280 m n/m taktiež v úbočí nad riekou Hron) a ďalej estakádou s dĺžkou 770 m sa mimoúrovňovo napája na cestu I/50 v km 231,5(pri Budči).
Dĺžka tunela je 4 100 m a v jeho staničení 1 800 m je navrhnutá vetracia šachta. Výškové vedeni začína južným portálom na kóte 360 m n.m. V dĺžke 1 600 stúpa + 0,5% a následne k severnému portálu, ktorý je na kóte 280 m n/m., klesá – 2,5%
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod Jurislav » 12. Jún 2007 16:26

Ako to vyzera s M2?
Obrázok používateľa
Jurislav
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 2
Založený: 16. Dec 2006 14:15
Bydlisko: I/18 km 353,748; asi 50m odtiaľ

Odoslaťod lufthansa » 26. Aug 2007 10:09

r3 sa stavat nebude ak tak az po roku 2013 takze skoda aj pisat
lufthansa
návštevník
 
Príspevky: 41
Založený: 09. Júl 2007 13:38

Odoslaťod ELZ » 26. Aug 2007 10:47

lufthansa napísal:r3 sa stavat nebude ak tak az po roku 2013 takze skoda aj pisat


Vystavba je otazkou priorit a penazi :-) Terminu april 2008 uverim, az sa v tomto termine naozaj nieco zacne ... dovtedy su to len plany a vzdusne zamky :-) A aj potom sa da konzervovat, spomalovat ...
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Odoslaťod aquila » 29. Aug 2007 09:52

tak uz je tu navrh na EIA pre celu trasu

http://eia.enviroportal.sk/detail.php?a ... ahy-zvolen

su tam nejake matrialy, ale neviem preco mi nejdu stiahnut ..

prikladam aspon situaciu na malej mapke

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2817

a uz som pridal aj pekne vektorove PDFko, kde su aj variantne riesenia celej juznej trasy

http://www.dialnice.info/images/docs/R3_ZV_Sahy.pdf
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Rio13.zm » 29. Sep 2007 12:16

situacia s M2, podla toho co som videl, je taka, ze prerabaju MUK s M3 a cesty I/2b a I/2a premenovali na M2, plati sa tam dialnicny poplatok
Obrázok používateľa
Rio13.zm
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 908
Obrázky: 197
Založený: 27. Jan 2007 17:42
Bydlisko: Zlaté Moravce

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 8 hostí.