R3 - stredná časť (Donovaly)

Štátna hranica MR/SR – Šahy – Krupina – Zvolen – v peáži s R1 – Žiar nad Hronom – Turčianske Teplice – Martin – v peáži s D1 – Švošov – Dolný Kubín – Trstená – štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Aký variant R3 je najvhodnejší pri zohľadnení všetkých aspektov?

A2 - cez Malý Šturec
29
30%
B - cez Kremnicu
15
15%
D1 - cez Donovaly ( Moštenecká a Hiade?ská dolina)
35
36%
F - imaginárny variant :)
18
19%
 
Celkový počet hlasov : 97

Odoslaťod Dialniciar » 12. Mar 2007 22:17

mirkobb napísal:Nuz cesty sa stavaju pre ludi, a je jedno, ci je niekto Turek, Madar, miestny,alebo neviem kto.., dolezitá je opodstatnenost to tam stavat, ktora vychadza z inych kriterii, nez kto je akej narodnosti, nemyslis..?


Johhan to myslel tak, že R3 keby sa postavila napríklad v trase Maďarsko-Zvolen-BB-Martin-Dolný Kubín-Poľsko, tak obslúži oveľa viac ľudí na Slovensku ako pri trase cez Donovaly. A že kamiónu nerobí problém zájsť si aj 30 km je pravda. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod cerno » 13. Mar 2007 00:50

Dialniciar napísal:rastislav5,

ďakujem, že si si dal námahu s presnými citáciami. :wink: Vyjadrím sa naozaj o pár dní. Komplexnejšie.

A ad mirkobb: R3 BB-MT, to je moja varianta, ja nie som za variantu ktorá obchádza BB, takže netrep láskavo a ešte raz tu niečo napíšeš v smere na moju osobu, že čo ja si myslím alebo čo ja považujem za samozrejmé, tak ťa začnem ako osobu ignorovať. :!: Len tvoje "čisté" citácie tu budem rozoberať. Ako malé deti ste niektorí obyvatelia BB, lebo si myslíte, že len okolo vás sa točí svet. Mimochodom, rastislav ani náznakom na mapke nedal trasu cez BB, ... len ako "spojka" ... :twisted: :twisted:


na niektore tvoje myslienky sa reagovat proste musi(nikdy som nepochyboval o tvojich odbornych vedomostiach) no tvoja hlaska "Ako male deti ste niektori obyvatelia BB, lebo si myslite, ze len okolo vas sa toci svet." je uplny blud. Ak by si bol naozaj tak scitany tak by si vedel ze cele slovensko je zasrane z nejakeho vychodu a vsetko sa umelo tlaci tam. Sa len pozri co sa za poslednych rokov spravilo na strednom slovensku a co sa spravilo na vychode.(mam namysli investicie, cesty apod.)

Ja len tolko.
cerno
nováčik
 
Príspevky: 7
Založený: 01. Jún 2005 12:51

Odoslaťod cerno » 13. Mar 2007 00:51

Dialniciar napísal:rastislav5,

ďakujem, že si si dal námahu s presnými citáciami. :wink: Vyjadrím sa naozaj o pár dní. Komplexnejšie.

A ad mirkobb: R3 BB-MT, to je moja varianta, ja nie som za variantu ktorá obchádza BB, takže netrep láskavo a ešte raz tu niečo napíšeš v smere na moju osobu, že čo ja si myslím alebo čo ja považujem za samozrejmé, tak ťa začnem ako osobu ignorovať. :!: Len tvoje "čisté" citácie tu budem rozoberať. Ako malé deti ste niektorí obyvatelia BB, lebo si myslíte, že len okolo vás sa točí svet. Mimochodom, rastislav ani náznakom na mapke nedal trasu cez BB, ... len ako "spojka" ... :twisted: :twisted:


na niektore tvoje myslienky sa reagovat proste musi(nikdy som nepochyboval o tvojich odbornych vedomostiach) no tvoja hlaska "Ako male deti ste niektori obyvatelia BB, lebo si myslite, ze len okolo vas sa toci svet." je uplny blud. Ak by si bol naozaj tak scitany tak by si vedel ze cele slovensko je zasrane z nejakeho vychodu a vsetko sa umelo tlaci tam. Sa len pozri co sa za poslednych rokov spravilo na strednom slovensku a co sa spravilo na vychode.(mam namysli investicie, cesty apod.)

Ja len tolko. :!: :evil:
cerno
nováčik
 
Príspevky: 7
Založený: 01. Jún 2005 12:51

Odoslaťod Dialniciar » 13. Mar 2007 10:37

cerno, každý môžeme mať iný názor a ten môj nezmeníš. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod johhan » 13. Mar 2007 17:25

mirkobb nemám dôvod utiekať sa k lacným riešniam - radšej drahšie a dobre - Donovaly sú veľmi drahé riešenie s minimálnym efektom pre BB. Mám osobné presvedčenie že RC cez Donovaly je maximálne nevhodné riešenie či už z hľadiska ekologie, ceny výstavby, vplyvu na životné prostredie a turizmu, a rozvoj dotkmutého územia je skoro žiadny - v podstate iba to že sa bude do RK cestovať o 10 minút kratšie.

Este k tej R3-ke cez(popod) masiv Nizkych Tatier v priestore zapadne od Hiadelskeho sedla: Ak uz niekto s vystabou takej R cesty uz dlhsiu dobu uvazuje, tak potom ma asi aj patricne preskumane moznosti to tam realizovat a to vratane vplyvov na ZP a vodne zdroje,alebo nie..?_A a ak este nie, tak si to urcite necha vypracovat, takze uvidime..


S RC cez Donovaly sa nikdy neuvažovalo - ani za sociku ani za federácie. O dialnici cez Donovaly sa začalo intenzívne hovoriť a tlačiť až keď BB prestala byť krajským mestom stredoslovenského kraja. :-) Dovtedy BB jasne odmietala 4 pruhovú cestu cez Donovaly a viac tlačila na budovanie cesty zo Žilinou ako 2 najvačším mestom stredoslovenského kraja ( hlavne kôli hospodárskym väzbám ) Donovaly boli hlavná rekreačná oblasť pre BB a okolie s tým že sa má vybudovať prekládka cesty popod hiadeľské sedlo tak aby sa obslúžila aj Ľubča a Brezno - preto je tam tá pre teba " zbytočná " zachádzka :-) Inak toto je najväčší problém BB že myslí iba na seba nejaké ostatné mestá v okolí sú jej srdečne ukradnuté :roll:

Nuz tak ti „pražáci“ to robili asi iba zpoza rysovacej dosky a moc tomu terenu asi „nepřičuchli“, inak by také „voloviny“ nemohli naprojektovat, pretoze clovek trosku znaly tych miestnych pomerov by to urcite nenaprojektoval tak!


Pražáci to projektovali ako sa má teda dbali aj na to aby stavba bola pre dotknutú oblasť čo najprospešnejšia - teda aby tá zachádzka obslúžila sčasti aj Brezno - alebo tam žijú ludia inej kategorie ako v BB ? :-) A pražáci dotknuté územie skúmali pol roka na mieste.
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod Dialniciar » 14. Mar 2007 11:26

rastislav5,

rastislav5 napísal:Naopak, potesil si ma. Aj vo svojom prispevku pisem ze urcite nie som prvy koho to napadlo, lebo okruh sa priam nuka. Cim viac ludi sa s tym stotoznuje, tym vacsia sanca ze sa to zrealizuje.


Ospravedlňujem sa, ja som si nepozorne prečítal Tvoj príspevok. Takže prvýkrát sa Ti ospravedlňujem v tom, že som Ťa označil ako ďalšieho v poradí, kto na niečo takéto prišiel. :oops:

rastislav5 napísal:Dialniciar, nerozumiem co tymto naznacujes. Ty sam vo svojom prispevku http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=33784#33784 pises, ze R3 pojde cez BB a nie cez ZH. No a vyssie pises, ze sa planuje TR-PD. V tom pripade je ale cely okruh uzavrety, ziadne "rozne nove prepojenia".


No, situácia sa mení každým dňom a je to skôr 50/50, že to pôjde na BB, skôr to vidím na ZH a potom až ako dobudovanie na BB ako "prípojka". Ja osobne by som si želal, aby R3 išla ako spojnica Martina a BB. Ale čo ja si želám, nie vždy aj vyjde. :wink:

Kam smeruje tá R1 na východ od BB :?: :roll:

Celkovo je však lepšie postaviť nie takýto okruh, ale jednu trasu na 3+3 jazdné pruhy a spojnica TR a PD je zatiaľ len v ďalekých plánoch, dnes nie dôvod tam stavať ani len cestu I. triedy.

Okrem toho, mať takýto okruh je pekná vec, ale je to spravené nevhodným spôsobom, že vodič príde na okruh a potom z okruhu sa zase napája na tú istú RC, teda okruh rozdelil samotné trasy RC a to sa v praxi nerobí: ide RC, potom okruh a potom zase tá istá RC bez toho, aby v praxi pokračovala. Teda reálne by tu bolo oveľa viac RC. Vytvoril si de facto peáž pre R1-R3 bez ich súvislých pokračovaní.

rastislav5 napísal:Ak si pozries moj nacrt, tak R2 (od Kosic) sa pripaja na obchvat zo severu Zvolena, R3 (od Krupiny) z juhu/zapadu. Praveze Zvolen ma zo vsetkych miest na navrhovanom okruhu najvyhodnejsiu poziciu, lebo obe napojenia na obchvat su tesne pri Zvolene a ten si moze kratkou spojkou medzi R2 a R3 urobit obchvat mesta


Práveže spojnica od vjazdu z R3 na BB po odbočku na R2 bude mimoriadne preťažená. Mesto Zvolen nenájde v rozpočte peniaze na RC, okrem toho ju ani nemôže stavať. To nie je krátka spojka, to už sú rozsiahle MÚK a dosť problematická výstavba a táto spojka by bola ktorá RC ?

Práveže vytvoril by si týmto okruhom tlak na jeho rozširovanie a menšie spojky aj mimo ZV. A okrem toho predlžuješ trasu cestovania na R3 a cesta cez Kremnicu by musela byť nakoniec riešená zákazom pre kamióny a osobné autá by ju zavalili úplne. Zvolen a BB sa zbližujú pomaly ale iste, ešte je tu aj tlak na R3 a celkovo by museli byť aj tak úseky ZH-ZV a ZV-BB na 3+3 jazdné pruhy. A spojnica TR a PD by som ja osobne robil severnejšie oproti tomu tvojmu náčrtu, pretože sa predpokladá nutnosť prepojenia západnejc vetvy R2 (TN-PD) a stredno-severnej vetvy R3 a tak by som nedával túto spojnicu umelo "na juh".

No a napríklad ešte dnes nie je presná trasa RC R2 od PD po Handlovú, ale to čo máš ty nakreslené, to by nefungovalo, alebo znovu len za cenu 3+3 jazdných pruhov, lebo by tam boli extrémne zákruty a do toho ešte rozsiahle MÚK na smer okruhu na R3 a tu zrovna nie je moc kde stavať.

rastislav5 napísal:Vyhodou uplneho uzavreteho okruhu je, ze doprava moze byt smerovana oboma smermi podla potreby. Napr. R3 moze byt smerovana cez ZH a Handlovu, pokial je ZV-BB pretazena. Tiez je mozne dynamicke smerovanie. A pokial sa ukaze, ze ZH - ZV alebo ZV-BB v buducnosti nebude stacit, moze sa rozsirit na 3+3. Bez okruhu to ale nastane podstatne skor, lebo aj doprava BB-PD v sucasnosti chodi cez ZV a prave okruh odlahcuje ZV-BB


Lenže otázka znie: je potrebný tento okruh už dnes ? Vieš, čo by to stálo ? A ak sa má stavať okruh, ktorý bude v kritických miestach na 2+2 aj keď už dnes sa vie, že to bude málo, tak je to chyba do budúcnosti, presne ako s úsekom D1 BA-TT, ale Mierová-Senecká v BA atď.

Doprava BB-PD chodí po vedľajších cestách a naviac, všade, kde máš okruh, idú aj iné cesty a po nich sa jazdí. A zase nejaký výrazný tranzit medzi BB a PD nie je, nemá byť z čoho a prečo. Ide ten tranzit do ZV. Nie do BB.

rastislav5 napísal:S nultym okruhom BA suhlasim. Sucasny polobchvat cez 2 dunajske mosty je tragediou. Preco by vsak bolo obrovskou chybou stavat niektore doposial nevytazene useky navrhovaneho okruhu (napr. Turcek-Handlova) na 1/2 profil a v buducnosti dostavat na plny? Neviem ci si rozumieme, okruh je len poskladany z jednotlivych usekov rychlostnych komunikacii a pri nich so stavanim na 1/2 profil predsa nie je problem.


Rozumieme si veľmi dobre a som rád, že si si dal námahu niečo nové vytvoriť. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 14. Mar 2007 11:33

rastislav5 and all,

okruhy sa väčšinou (99%) robia okolo niečoho, čo treba riešiť okruhom, lebo ten stred už je neprejazdný. Teda hlavne okolo veľkých miest. Tam má výhodu postaviť okruh/veľký obchvat a často sa aj stavia na 3+3 a viac pruhov, lebo sa vie, že bude preťažený do pár rokov.

Ale nie je dôvod stavať okruh niekde, kde to nie je potrebné a hlavne by boli dve možnosti:

1. Tranzit by zostal na Kremnici.
2. Zákaz premávky na Kremnicu.

Ďalej, okruh by bol zadarmo :?: Umelo predlžuje trasu R3. Komplikuje trasu spojenia R2+R3 (PD+Martin), komplikuje aj prejazd ZV (R2+R3).

A nielenže umelo predĺží, ale ešte ani kapacitne nepostačuje.

Takže preto je lepšie stavať 1/2 profily podľa dopravy, prípadne plné profily a prípadne rozšíriť niektoré úseky, pretože ako hovorím, aj na okruhu by museli byť širšie. :idea: :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod mirkobb » 14. Mar 2007 11:36

johhan pise: mirkobb nemám dôvod utiekať sa k lacným riešniam..,atd.


"Lacne argumenty" v suvislosti s Tebou som spomenul v inom kontexte, nez s cenou za vystavbu cesty(citaj pozorne!), ale uz to "neriesim", lebo by to bolo "dokolecka", nemam cas donekonecna vysvetlovat to iste, kto chce pochopi, a niekto vobec.. :wink:

Citacia 1: S RC cez Donovaly sa nikdy neuvažovalo - ani za sociku ani za federácie. O dialnici cez Donovaly sa začalo intenzívne hovoriť a tlačiť až keď BB prestala byť krajským mestom stredoslovenského kraja. Dovtedy BB jasne odmietala 4 pruhovú cestu cez Donovaly a viac tlačila na budovanie cesty zo Žilinou ako 2 najvačším mestom stredoslovenského kraja ( hlavne kôli hospodárskym väzbám ) Donovaly boli hlavná rekreačná oblasť pre BB a okolie s tým že sa má vybudovať prekládka cesty popod hiadeľské sedlo tak aby sa obslúžila aj Ľubča a Brezno - preto je tam tá pre teba " zbytočná " zachádzka Inak toto je najväčší problém BB že myslí iba na seba nejaké ostatné mestá v okolí sú jej srdečne ukradnuté.
Citácia 2:
Pražáci to projektovali ako sa má teda dbali aj na to aby stavba bola pre dotknutú oblasť čo najprospešnejšia - teda aby tá zachádzka obslúžila sčasti aj Brezno - alebo tam žijú ludia inej kategorie ako v BB ?


Takze ako som uz spomenul, dookola to iste..
Tak to podla Tvojej teorie trasovania ciest(obsluzit co najväcsie prilahle uzemie) by taka cesta nesla najkratsou moznou spojnicou, ale cik-cak potencialne "vymetajuc" kazde mestecko leziace v blizkosti trasy, tak to by uz ale potom nebola "dialnica",ale regionalna obsluzna komunikacia I triedy v parametroch D,resp R..! To by potom podla tej Tvojej teorie D 1 od Ziliny zachadzala do Terchovej, aby sa zas pri Kralovanoch vratila spät na I/18..??! No vsak co su Terchovci obcania inej kategorie ako v ZA, MT..??
Ale uz dost, fakt uz nebudem reagovat na taketo "fantazmagorie", ale len na vecnu diskusiu, demagogie mam uz "tak akurat".. :!:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod johhan » 14. Mar 2007 12:22

mirkobb - každý su tu melie svoje :-)

Situácia je taká že preložka cesty I triedy C11,5/70 cez Donovaly o 5 rokov alebo RC R22,5/100,80 cez Donovaly o 20 rokov. A teraz nech si BB vyberie - aj ty si vyber :-) buď - alebo
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod Dialniciar » 14. Mar 2007 12:30

johhan napísal:Situácia je taká že preložka cesty I triedy C11,5/70 cez Donovaly o 5 rokov alebo RC R22,5/100,80 cez Donovaly o 20 rokov. A teraz nech si BB vyberie - aj ty si vyber :-) buď - alebo


Chceš povedať, začne sa stavať o 5 rokov. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod johhan » 14. Mar 2007 12:34

Dialniciar napísal:
johhan napísal:Situácia je taká že preložka cesty I triedy C11,5/70 cez Donovaly o 5 rokov alebo RC R22,5/100,80 cez Donovaly o 20 rokov. A teraz nech si BB vyberie - aj ty si vyber :-) buď - alebo


Chceš povedať, začne sa stavať o 5 rokov. :wink:


Ano najneskôr o 5 a pri RC je to najskôr o 20 8)
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod mirkobb » 14. Mar 2007 12:50

johhan: Situácia je taká že preložka cesty I triedy C11,5/70 cez Donovaly o 5 rokov alebo RC R22,5/100,80 cez Donovaly o 20 rokov. A teraz nech si BB vyberie - aj ty si vyber buď - alebo


Tu nejde o mna, moj vyber nie je az tak podstatny, dolezite bude co si vyberu ludia tohto regionu, ale urcite budu mat do toho co povedat aj nadregionalne slozky(vlada SK, MDPT, EU, Poliaci, Madari,..)
Pre 90% ludi Zvolensko-banskobystrickeho kraja(ale aj okresov RK,DK) je RC popod Hiadelske sedlo do 5 rokov rozhodujuca! V plnom profile! :D
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod aquila » 14. Mar 2007 12:59

mirko: a to je ten problem, takze to dopadne tak, ze to bude prelozka cesty I triedy C11,5/70 do 20 rokov ;) a to je ten problem o ktorom stale johhan hovoril.. BB furt spekuluje :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod sergej » 14. Mar 2007 13:21

mirkobb napísal:Pre 90% ludi Zvolensko-banskobystrickeho kraja(ale aj okresov RK,DK) je RC popod Hiadelske sedlo do 5 rokov rozhodujuca! V plnom profile! :D


Neviem prečo do toho ťaháš okres DK, ten nemá so špekuláciami BB nič spoločné...
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 160
Založený: 20. Feb 2005 09:28
Bydlisko:

Odoslaťod johhan » 14. Mar 2007 15:59

mirkobb napísal:Tu nejde o mna, moj vyber nie je az tak podstatny, dolezite bude co si vyberu ludia tohto regionu, ale urcite budu mat do toho co povedat aj nadregionalne slozky(vlada SK, MDPT, EU, Poliaci, Madari,..)


No EU už niekoľko rokov jasne hovorí že preložka cesty peniaze ANO, RC peniaze NIE. Vlada a ministerstvo budú presadzovať variant ktorý sa bude dať prefinancovať z EU. Poliaci a Maďari - tým je to tak EGAL :-) oni na to peniaze nedajú :-)

mirkobb napísal:Pre 90% ludi Zvolensko-banskobystrickeho kraja(ale aj okresov RK,DK) je RC popod Hiadelske sedlo do 5 rokov rozhodujuca! V plnom profile! :D


Jasne pri intenzite 6 000 - 7 000 voz/24hodín :lol: Kým nebude aspon taká ako na Prístavnom moste alebo pod Strečnom tak zabudni :wink:

aquila napísal:mirko: a to je ten problem, takze to dopadne tak, ze to bude prelozka cesty I triedy C11,5/70 do 20 rokov a to je ten problem o ktorom stale johhan hovoril.. BB furt spekuluje


Presne to k tomu smeruje - zase dalšie špekulácie posunú Donovaly nižšie - ja mám taký tichý dojem že sa skorej bude realizovať Soroška ako Dovovaly - ono BB nejako zabúda na to že ak sa nestihne preložka kým sa nestavia D4 - tak potom sa už nebude kým sa nedostavia D4 R2. Kým BB sníva o RC cez Donovaly tak PD, BN, Nováky, a iné mestá tlačia na obchvaty aj v polprofiloch a BB padá a padá a padá v zozname projektov . Šľak ma ide z toho trafiť - už dnes to mohlo byť postavené aj s obchvatom - :twisted:
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod mirkobb » 16. Mar 2007 13:44

Sergej: Neviem prečo do toho ťaháš okres DK, ten nemá so špekuláciami BB nič spoločné...


Nebude treba nikoho nikam "tahat"(ani DK), to prepojenie medzi RK a DK(cez Brestovu) stvorpruhovou komunikaciou bude iba logickym pokracovanim tahu ZV-BB-RK-DK-st. hranicaPL! Alebo mi snad chces tvrdit, ze by bola vyhodnejsia trasa od RK cez Kralovany a Parnicu do DK?? :?: :idea:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod sergej » 16. Mar 2007 14:58

Napísal si, že RC popod Hiadeľské sedlo je životne dôležitá pre obyvateľov DK. Odpovedám ti: nie, nie je. To je len vaše prianie.

Logickým ťahom je R3. Keď za 40 rokov nebudeme vedieť čo s peniazmi, môžeme si stavať do DK ďalšiu RC z Ružomberka. Dovtedy bude na Orave "len" R3.
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 160
Založený: 20. Feb 2005 09:28
Bydlisko:

Odoslaťod sezbrzni » 16. Mar 2007 16:30

no, pridaj este zo 20 rokov :)

vobec si nemyslim, ze vsade je treba tahat RC, alebo inu stvorprudovku.
kto si bude chciet vychutnat komfort, prejde z RK cez Kralovany na PL hranice. taka velka zachadzka to zas nebude...
sezbrzni
sezbrzni
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 1
Založený: 23. Feb 2006 18:54
Bydlisko: BA, KE

Odoslaťod mirkobb » 17. Mar 2007 10:58

sezbrzni: kto si bude chciet vychutnat komfort, prejde z RK cez Kralovany na PL hranice. taka velka zachadzka to zas nebude...


To ano, tak taky si uz potom kludne moze urobit aj zachadzku do Sucian(popripade Kremnice,alebo ZA-Bytcice), tam vyhladat "patricne zariadenie" a nechat sa tam dokladne vysetrit.. Myslim, ze u vas v Kosiciach to mate vo FN L. Pasteura na SNP, alebo Rastislavovej! :wink:

Ta zachadzka s "vychutnanim komfortu" by bola asi 22 km, ked to pocitam od buducej krizovatky D1 s I/59(medzi Likavkou a hotelom Hubertus)! :idea: :?:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod sergej » 17. Mar 2007 21:14

No vidis, sam si to vyriesil. Kedze vsetci, ktori pojdu do DK po R3 patria do cvokarne do Sucian a tato lezi v trase R3, tak po spomínanom dokladnom vysetreni si to na sever aj na juh namieria po R3 a ziadne Hiadelske sedlo netreba. Problem vyrieseny.
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 160
Založený: 20. Feb 2005 09:28
Bydlisko:

Odoslaťod mirkobb » 18. Mar 2007 10:54

Sergej: No vidis, sam si to vyriesil. Kedze vsetci, ktori pojdu do DK po R3 patria do cvokarne do Sucian a tato lezi v trase R3, tak po spomínanom dokladnom vysetreni si to na sever aj na juh namieria po R3 a ziadne Hiadelske sedlo netreba. Problem vyrieseny.


Ake "jednoduche", len bolo treba na to prist.. :idea:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod mirkobb » 18. Mar 2007 15:57

Uryvok z uzemneho planu ZSK v casti doprava bod 2.13.4.2.3
2.13.4.2.3. Súvislé rýchlostné komunikácie, rekonštruované cesty v závislosti od postupu výstavby v prvej etape budované ako cesty I. triedy s úsekmi rýchlostných komunikácii

2)Cesta I/59 hranica PR/SR - Trstená - Tvrdošín - Oravský Podzámok - Dolný Kubín - Ružomberok, alternatívne cesta I/70 Dolný Kubín - Párnica - Kráľovany a cesta I/18 Kraľovany - križovatka na D1 Nolčovo (platí pre alternatívu D1 Sučany - tunel Korbelka - Ľubochňa)


Aj z tohto jasne vyplyva(ale aj z dalsich bodov toho planu), ze prave ZSK od urcitej doby usiluje o variantu cesty E77 od DK po ceste I/70(povodne cez I/59) a potom dalej pokracovanim cez Turiec na juh, cize je jasne, "odkial vietor fuka"! :!:

Ale aj tak to nic nezmeni na fakte, ze BBSK si o trasovani rychlostnej komunikacie cez Hiadelske sedlo na uzemi vlastneho kraja rozhodnu sami, bez ohladu na to, co presadzuje ZSK! :wink: :D
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

Odoslaťod Dialniciar » 18. Mar 2007 15:58

mirkobb napísal:Uryvok z uzemneho planu ZSK v casti doprava bod 2.13.4.2.3
2.13.4.2.3. Súvislé rýchlostné komunikácie, rekonštruované cesty v závislosti od postupu výstavby v prvej etape budované ako cesty I. triedy s úsekmi rýchlostných komunikácii

2)Cesta I/59 hranica PR/SR - Trstená - Tvrdošín - Oravský Podzámok - Dolný Kubín - Ružomberok, alternatívne cesta I/70 Dolný Kubín - Párnica - Kráľovany a cesta I/18 Kraľovany - križovatka na D1 Nolčovo (platí pre alternatívu D1 Sučany - tunel Korbelka - Ľubochňa)


Aj z tohto jasne vyplyva(ale aj z dalsich bodov toho planu), ze prave ZSK od urcitej doby usiluje o variantu cesty E77 od DK po ceste I/70(povodne cez I/59) a potom dalej pokracovanim cez Turiec na juh, cize je jasne, "odkial vietor fuka"! :!:

Ale aj tak to nic nezmeni na fakte, ze BBSK si o trasovani rychlostnej komunikacie cez Hiadelske sedlo na uzemi vlastneho kraja rozhodnu sami, bez ohladu na to, co presadzuje ZSK! :wink: :D


Našťastie o tomto nerozhoduje samospráva, ale štát, kadiaľ sa budú stavať diaľnice, rýchlostné cesty a cesty I. triedy. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod johhan » 18. Mar 2007 18:11

MirkoBB prečitaj si aj VUCBB územný plán :-) tam je to tak isto .. R3 cez Kremnicu :-)

A všetko to vychádza z tohoto:
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=439
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod mirkobb » 18. Mar 2007 18:40

Ad Dialniciar: "Ej bistu", to bola bleskurychla reakcia na moj prispevok(precitat,napisat,odoslat,..) a to vsetko do 1 minuty! "Ty si to snad uz cital, ked som to ja pisal..?" :D :wink:
Obrázok používateľa
mirkobb
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 18. Máj 2005 13:11
Bydlisko: BB, Praha

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 7 hostí.