R3 - stredná časť (Donovaly)

Štátna hranica MR/SR – Šahy – Krupina – Zvolen – v peáži s R1 – Žiar nad Hronom – Turčianske Teplice – Martin – v peáži s D1 – Švošov – Dolný Kubín – Trstená – štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Aký variant R3 je najvhodnejší pri zohľadnení všetkých aspektov?

A2 - cez Malý Šturec
29
30%
B - cez Kremnicu
15
15%
D1 - cez Donovaly ( Moštenecká a Hiade?ská dolina)
35
36%
F - imaginárny variant :)
18
19%
 
Celkový počet hlasov : 97

Odoslaťod Andrej » 20. Máj 2006 00:05

Tak, zdá sa, že máme tu dočasné riešenie Donovalov.

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=22767#22767

Zaujímavé, že doteraz o tom ani slovo nepadlo a už sa pritom stavia.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Andrej » 20. Máj 2006 00:25

V novom case sa uz objavili aj nejake fotky zo stavby, 2 som umiestnil do fotogalerie

http://www.dialnice.info/album_cat.php?cat_id=113

a clanok

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=22769#22769

Cela stavba bude stat 171 milionov. A dalsie roky sa ma pokracovat - dalsie oporne mury, rozsirovanie, stupacie pruhy... :D
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod aquila » 20. Máj 2006 01:40

tiez som prekvapeny, ale je dobre ze sa aspon nieco riesi v tejto oblasti.

iba v clanku maju zrejme chybu ked hovoria o tunelovom variante z lubietovej do korytnice. skor z mostenickej resp hiadelskej doliny do korytnice aka varianty D1/2 ;)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Andrej » 20. Máj 2006 14:03

Este keby spravili predbiehacie pruhy na celom useku od Starych Hor po Korytnicu, bola by tu uz podstatne lepsia situacia. Takisto este viac tabul upozornujucich kamiony na prudke stupanie by este viac zaistilo bezpecnost. Ak sa tu este aj dalsie roky do tychto opatreni investuje, cesta bude skvela pre osobnu dopravu a R3 mozu uz bez väcsich protestov stavat variantom A2.
Co sa tyka toho tunela popod Hiadelsku dolinu - uz to takto zle bolo prezentovane v tlaci viackrat. Okrem toho, ten tunel (nazov Nizke Tatry) by mal dlzku 5170 m a okrem neho by tam bolo plno kratsich tunelov - vsak variant D1 alebo D2 uz pozname.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod aquila » 20. Máj 2006 16:37

R3 vo variante A2 spolu so severnym obchvatom BB a prelozke v trase D1/2 by bolo myslim, ze to najsamfasaidealnejsie riesenie ;)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Dialniciar » 21. Máj 2006 16:43

Stavebné práce vykonáva Doprastav, čo je pre kaviaristu asi najhoršie, čo môže byť.

A teraz sa hlavne dokáže, že Donovaly sa dočkali stavebných úprav, ale R3 bude vedená zrejme predsa len nakoniec cez Turiec, ktorý sa zrejme zase zásadných opráv na danej ceste nedočká. :lol:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Andrej » 13. Jún 2006 10:23

S rekonstrukciou cesty na Donovaloch to inak nie je taka slava, ako to opisovali v tlaci. Rozsiruje sa len velmi kratucky usek, cca 1 km asi 2 km pod vrcholom smerom od BB. A tiez kratko za Jelencom je vidiet slaby zasah do svahu, to som nevedel rozoznat, ci aj tam to budu rozsirovat, alebo len spevnuju svah.
Doprava je vo 2 usekoch vedena jednosmerne, semaformi. Pocas jazdy som urobil aj 2 fotky, ktore som hodil do albumu

http://www.dialnice.info/album_cat.php?cat_id=113

Termin ukoncenia stavby tam bol tusim 06/2007. Tak dufajme, ze aspon trocha to prispeje k zlepseniu dopravy na tomto useku :)
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod aquila » 13. Dec 2006 11:33

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5664

zda sa, ze do hry vstupuju aj skutocni ochranari a nie len lokalpatrioti typu mesik :)

zaujimave je, ze sa proti tomuto ozyva aj lukac z VLKu, ktory je silne napojeny na ekopolis. (aby nedoslo zase k nedorozumieniu, lukac je jeden z mala ochranarov, ktoreho do istej miery uznavam, ale ma to prekvapilo)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Dialniciar » 13. Dec 2006 11:35

Andrej napísal:S rekonstrukciou cesty na Donovaloch to inak nie je taka slava, ako to opisovali v tlaci. Rozsiruje sa len velmi kratucky usek, cca 1 km asi 2 km pod vrcholom smerom od BB. A tiez kratko za Jelencom je vidiet slaby zasah do svahu, to som nevedel rozoznat, ci aj tam to budu rozsirovat, alebo len spevnuju svah.
Doprava je vo 2 usekoch vedena jednosmerne, semaformi. Pocas jazdy som urobil aj 2 fotky, ktore som hodil do albumu

http://www.dialnice.info/album_cat.php?cat_id=113

Termin ukoncenia stavby tam bol tusim 06/2007. Tak dufajme, ze aspon trocha to prispeje k zlepseniu dopravy na tomto useku :)


I. etapa je na r. 2007, inak sa bude pokračovať s ďalšími úsekmi až do r. 2010.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 13. Dec 2006 11:36

aquila napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5664

zda sa, ze do hry vstupuju aj skutocni ochranari a nie len lokalpatrioti typu mesik :)

zaujimave je, ze sa proti tomuto ozyva aj lukac z VLKu, ktory je silne napojeny na ekopolis. (aby nedoslo zase k nedorozumieniu, lukac je jeden z mala ochranarov, ktoreho do istej miery uznavam, ale ma to prekvapilo)


Však konečne slovenskí ekológovia pochopili, čo je to ekológia a poučili sa na príklade PB.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod aquila » 13. Dec 2006 11:37

hm, ale to ma do istej miery skor nevyhody vyhody... kedze tym padom prelozka vo viarnatoch D bude odsunuta na kusok neskorsie ako 2015 ...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Dialniciar » 13. Dec 2006 12:04

Poslanci BBSK podporujú variant rýchlostnej komunikácie cez B. Bystricu. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5666

Podľa doterajších zámerov by komunikácia mala od Šiah pokračovať na Zvolen a ďalej smerom na Žiar nad Hronom, na Kremnicu, Martin, Dolný Kubín a Trstenú. Krajské mesto Banskú Bystricu by tak vynechala. Poslanci regionálneho parlamentu však presadzujú riešenie trasy Zvolen - Banská Bystrica - Slovenská Ľupča - Hiadeľská dolina - Korytnická dolina - Ružomberok – Dolný Kubín. Poslanci tvrdia, že najkratším a najlacnejším variantom rýchlostnej komunikácie je práve banskobystrická trasa. Poslanci budú o tom informovať aj ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií a lobovať chcú aj u ďalších členov vlády.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Jarda » 13. Dec 2006 12:51

Takže je zřejmě jejich úmyslem postavit severní obchvat ke Sl. Ľupče a ve vzdálenější budoucnosti pak obchvat jihovýchodní. Co si myslíš o jimi prosazované variantě?
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod Dialniciar » 13. Dec 2006 12:55

Jarda napísal:Co si myslíš o jimi prosazované variantě?


Že to je normálna patriotická požiadavka. A dá sa očakávať aj spor s ekológmi a bude sa presadzovať varianta o ktorej ja rozprávam už dlho, BB-Turčianske Teplice-Martin.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod mapman » 13. Dec 2006 12:58

A myslíš si že keď sa tento variant (BB-TU) presadí, tak bude možná aj výstavba tunelu Ráztočno? (priame prepojenie BB na TN a odlahčenie Žiarskeho lieviku).

Len ma to napadlo, nijako to nepreferujem...
mapman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 686
Obrázky: 80
Založený: 24. Feb 2005 13:40
Bydlisko: CZ 140 00

Odoslaťod Dialniciar » 13. Dec 2006 13:36

mapman napísal:A myslíš si že keď sa tento variant (BB-TU) presadí, tak bude možná aj výstavba tunelu Ráztočno? (priame prepojenie BB na TN a odlahčenie Žiarskeho lieviku).

Len ma to napadlo, nijako to nepreferujem...


Neviem. :roll:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod johhan » 14. Dec 2006 00:51

mapman napísal:A myslíš si že keď sa tento variant (BB-TU) presadí, tak bude možná aj výstavba tunelu Ráztočno? (priame prepojenie BB na TN a odlahčenie Žiarskeho lieviku).

Len ma to napadlo, nijako to nepreferujem...


To prepojenie bude tak či tak - bude nahrádzať výstavbu cesty cez vyšehradné - dubové - turčianske teplice

Prípadne modifikovaná R2 TN - BN - PD - TR - BB - ZV - Maďarsko
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod Dialniciar » 14. Dec 2006 10:18

johhan napísal:Prípadne modifikovaná R2 TN - BN - PD - TR - BB - ZV - Maďarsko


johhan,

to som si na tebe všimol ( :D ), ty veľmi rád modifikuješ západno-východné prepojenia na juh ... teraz R2 a v inej téme D1 by išla od KE na juh, s tou D1 nesúhlasím, ale v prípade R1 by bolo dobré potiahnuť ju od ZV po KE a potom by sa dalo toto uplatniť.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod johhan » 14. Dec 2006 14:56

Dialniciar napísal:
johhan napísal:Prípadne modifikovaná R2 TN - BN - PD - TR - BB - ZV - Maďarsko


johhan,

to som si na tebe všimol ( :D ), ty veľmi rád modifikuješ západno-východné prepojenia na juh ... teraz R2 a v inej téme D1 by išla od KE na juh, s tou D1 nesúhlasím, ale v prípade R1 by bolo dobré potiahnuť ju od ZV po KE a potom by sa dalo toto uplatniť.


:D - to nie ja tu iba pretraktujem myšlienkové pochody vrchnosti ( ktoré často bývajú platné len v aktuálnej chvíli ) ale pravdu máš v tom že to je podmienené R1 do KE

Ja by som to potrasoval a poznačil inak :-)
johhan
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 39
Založený: 03. Feb 2005 21:43

Odoslaťod kaviarista » 14. Dec 2006 17:21

R1 do KE netreba, do KE chceme D5 !!!

Ja by som bol zvedavy, ci ti bystricki poslanci vobec tusia, ze by mohol existovat aj variant popod Velky Sturec.

No a ti ochranari nie su ochranari, ale vygumovane hlavy. Trepu dve na tri a argumentacne by ich sprdol aj podpriemerny neochranar.
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod Dialniciar » 15. Dec 2006 12:47

kaviarista napísal:R1 do KE netreba, do KE chceme D5 !!!

Ja by som bol zvedavy, ci ti bystricki poslanci vobec tusia, ze by mohol existovat aj variant popod Velky Sturec.

No a ti ochranari nie su ochranari, ale vygumovane hlavy. Trepu dve na tri a argumentacne by ich sprdol aj podpriemerny neochranar.


V KE budete mať D1, neviem, čo by ste ešte chceli. :roll:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 15. Dec 2006 12:49

johhan napísal:Ja by som to potrasoval a poznačil inak :-)


Aj ja. Ale než sa hádať k tomuto, tak radšej nech sa najprv postaví súčasná D1-D4 a R1-R7 a potom pomeníme čísľovanie. 8)
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 15. Dec 2006 13:44

kaviarista napísal:No a ti ochranari nie su ochranari, ale vygumovane hlavy. Trepu dve na tri a argumentacne by ich sprdol aj podpriemerny neochranar.


Tak spusť, kaviarista, "spŕdáj". 8)
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod kaviarista » 15. Dec 2006 14:20

dialniciar,
ved doved nejakeho ochranara a mozme ist na vec, heh
Obrázok používateľa
kaviarista
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 10. Feb 2005 20:46
Bydlisko: Zem

Odoslaťod aquila » 15. Dec 2006 16:17

par argumentov je spomenutych v clanku, s tymi mozes zacat ;)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 578
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 10 hostí.