Moderátor: Moderátori
aquila napísal:mohli by sa spoplatnit aspon dialnicnou znamkou aj obchvat cadce aj tieto useky R3 a samozrejme aj paralerne cesty
Oravu namiesto turistov obdivujú z kabín svojich kamiónov šoféri z celej Európy. Zavedenie elektronického mýta v Česku takmer zdvojnásobilo počet ťažkých nákladných áut na oravských cestách.
V januári a vo februári hraničný priechod Trstená zaznamenal 70-percentý nárast kamiónovej dopravy. Denne tak po úzkej ceste oravskými dedinkami prejde viac ako 600 kamiónov.
Andrej Napísal:
Myslim, ze ked sa dobudovanie zvysneho 1/2 profilu planuje urobit v horizonte 20-40 rokov, tak sa neoplati teraz cesta nejak extra pripravovat na rozsirenie. Navyse R3 bude odlahcena po dostavani D3, takze rozsirenie ozaj nebude v blizkej dobe nutne.
Pozorovatel odpísal:
Trefne vystihnuté. Väčšiemu využitiu trasy D3 bránia len zlé parametre terajšej cesty na Skalité.
Andrej Napísal:
Ak bude R3 trasovana cez MT, bude o dovod viac ist do Polska cez Skalite. Vyznam severnej vetvy R3 ale vobec nezanedbavam, ale nebude tu taky narast dopravy, ako na inych koridoroch.
aquila napísal:ja dufam, ze budu R3 na pol profil od hornej lehoty aspon po trstin to by bolo v pohode
Ja len hovorím, že trasa S69-D3 sa po dokončení stane veľmi atraktívnou a natiahne na seba veľa z toho čo je dnes na Orave a jazdí tam napr. z Litvy, Varšavy, Gdaňsku apod apod... Ale toto nie je len o nákladnej...
devil napísal: Tiez dodnes nikto nezistil aka cast premavky cez Svrcinovac ide do CR a kolko do Polska. ak by sme mali vychadzat z toho ze celkovo az 1/2 cezhranicnej dopravy ide do Ciech a max. 15 % do Polska tak na nejaky dramaticky obrat to vonkoncom nevyzera.
sezbrzni napísal:aky je problem so spoplatnenim I/59 od RK po st.hr. PL? poplatok v spravnej vyske by mohol presunut aspon cast kamionovej dopravy na povodne trasy. (http://www.ndsas.sk/index/index.php?ids=537)
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 10 hostí.