Stránka 3 z 10

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2015 17:00
od i15
juraj1 napísal:Krajskému mestu Trenčín s násobne vyššími intenzitami stačí jeden výjazd, a väčšia dedina Moldava má mať dva? Na toto máme peniaze?


Tornaľa má 3 :)

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2015 12:33
od juraj1
Niežeby som niekomu nedoprial, ale nech tu potom takí ako DrX nevykrikujú v súvislosti s D1 o diaľniciach do každej garáže :D

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2015 16:57
od albiman85
i15 napísal:Tornaľa má 3 :)

nema len 2 ? :)

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 21. Júl 2015 14:21
od 3pa3ck3
juraj1 napísal:Krajskému mestu Trenčín s násobne vyššími intenzitami stačí jeden výjazd, a väčšia dedina Moldava má mať dva? Na toto máme peniaze?

Trenčín už má dva: Trenčín a Trenčín-juh

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 22. Júl 2015 09:47
od juraj1
Trenčín-Juh je zavádzajúci názov a nemá s mestom Trenčín veľa spoločné. V skutočnosti tento výjazd zbezpečuje napojenie cesty I/50, najmä pre smer Prievidza. Najbližší reálny cieľ v TN je nákupné centrum Laugaricio vo vzdialenosti 7,8 km, navyše po katastrofálnej ceste.

Mimochodom, riadny exit Trenčín je trochu nešťastne situovaný - MUK mali radšej urobiť v križovaní s cestou I/61 za obcou Kostolná-Záriečie, aj keď stavebne by bola kvôli križovaniu železnice náročnejšia.

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 22. Júl 2015 13:06
od DrX
Trencin:
- ma 2 exity, ci sa tebe pozdavaju alebo nie je nepodstatne,
- je sice krajske mesto, ale to je dane len tym, ze je to Meciar-mesto. Inak by krajskym mestom mal byt aj Poprad a kde co dalsie. Proste *** tlacenka (vratane slavnej skorumpovanej univerzity a inych "vydobitkov krajskeho mesta"),
- je pamatny tym, ze kvoli jeho dialnici skoro skrachovalo cele Slovensko, a napr. aj VSZ, ked meciar nutil statne podniky, aby mu poziciavali na dialnicu so Schifferkou aj Depardieouom.
- no a diskusia o tom, kde ma byt v Trencine umiestneny exit, je uz uplny off-topic.

Co sa tyka Moldavy, vravim, nemam problem s jednym exitom. Ale ma byt na vychod od mesta resp. v meste, lebo vacsia premavka je smerom na vychod.

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2015 00:03
od Vlados
VSŽ skrachovali takmer vďaka košickému kinder managementu... zisk sa tvoril v sprostredkovateľských eseročkách a fabrika sa tunelovala ako sa dala.

Z Moldavy do Šace je taký kúsok, že sa po Rke ani neoplatí ísť... dopadne to presne ako na južnej R4.

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2015 15:59
od DrX
VSZ boli vo vlastnictve meciarom riadeneho statu, ktory tam dosadil taky manazment, aky HZDS vyhovoval. A tak, ako ostatne statne podniky, musela aj VSZka prispievat na meciarovsku trenciansku dialnicu.

A ked sa od niekal niekam po dialnici neoplati ist, tak to bude po D1 slovenskom naj-tuneli zo Ziliny do Martina, aj ked na to vicalujeme miliardy eur. (Juzna R4 sa pri 5mil eur/km musi vyplatit vzdy).

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 23. Júl 2015 19:47
od 3pa3ck3
juraj1 napísal:Trenčín-Juh je zavádzajúci názov a nemá s mestom Trenčín veľa spoločné.

Ja viem, že najmä teraz po otvorení nového mosta už pre Trenčín nemá takmer žiadny význam. Preto absloútne nechápem jeho premenovanie.

A ospravedlňujem sa za OT príspevok.

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2015 22:29
od Vlados
DrX napísal:VSZ boli vo vlastnictve meciarom riadeneho statu, ktory tam dosadil taky manazment, aky HZDS vyhovoval. A tak, ako ostatne statne podniky, musela aj VSZka prispievat na meciarovsku trenciansku dialnicu.

A ked sa od niekal niekam po dialnici neoplati ist, tak to bude po D1 slovenskom naj-tuneli zo Ziliny do Martina, aj ked na to vicalujeme miliardy eur. (Juzna R4 sa pri 5mil eur/km musi vyplatit vzdy).

Podobný management bol aj v SPP, Transpetrole, elektrárňach,... aj tie podniky odvádzali zisk štátu... v tom čase sa stavala aj R1 okolo Serede... žiadna z tých spoločností nepadla na hubu... bude to asi tým že nemali kindermanagement (nie je za tým D1). Pán doktor, nemá zmysel zavádzať.

Miliardy vycalujeme za D4 :(

Späť k téme: Prečo vychádza Včeláre-Šaca 12km/h, keď je náročnosťou podobná ako južná R4?

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2015 00:05
od DrX
Odpovede hlupe, ako tradicne.

No a co sa tyka tej otazky, tak si pozri aka bola statna expertiza na R4, a MOZNO si dokazes zodpovedat aj sam.

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2015 08:17
od devil
Vlados to akoze porovnavas energeticke monopoly s vyrobnym zavodom ??? nemozes mysliet vazne !!!

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2015 16:29
od plš
Vlados, DrX aj tak Ťa má rád, preklep 12km/h Ti nevykričal :mrgreen: .

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2015 22:15
od Vlados
plš, dobrý postreh :oops:

devil napísal:Vlados to akoze porovnavas energeticke monopoly s vyrobnym zavodom ??? nemozes mysliet vazne !!!

Slovnaft, Hlinikáreň alebo niečo iné "porovnateľne" velké je už dobrý príklad? VSŽ nestiahli ku dnu diaľnice ale nenažatý management, asi to som chcel povedať.

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2015 11:49
od devil
slovnaft neviem ci je dobry priklad ked ho vlastne predali meciarovci z racionalneho dovodu. ten by som zrovna kindermanazmentom nenazval. a ziadny porovnatelne velky vyrobny zavod ako zeleziarne asi nie je. ale to ze dps a vhs dostavali priame zadania a vybudovali si imperium vdaka comu funguju dodnes je aj tym ze im prispievali z kazdeho kuta Sk...

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2015 13:45
od KN.SK
Neviem, ako sa z témy počet výjazdov, sa dostalo sem, do mimotematickej prekáračky o podnikoch, občas i nepresnej.

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2015 19:18
od Vlados
z čistej závisti košicana považiu ;)

Trencin:
- ma 2 exity
- je pamatny tym, ze kvoli jeho dialnici skoro skrachovalo cele Slovensko, a napr. aj VSZ

prosím admina o odstránenie príspevkov čo sú OT

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2015 07:41
od yo3hi
zase nieco ratali nevie niekto co? jedna skupina pri Cecejovciach druha v Drienovci.

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 01. Aug 2015 19:28
od VojtoTT
čo ja viem tak v utorok začalo celoštátne sčítanie dopravy...myslím, že to potrvá až do oktobra

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2015 10:53
od ecce
VojtoTT napísal:čo ja viem tak v utorok začalo celoštátne sčítanie dopravy...myslím, že to potrvá až do oktobra


OT: dufajme, ze budu merat dlhsie, lebo ak zacnu v juli a skoncia v oktobri, tak budu mat ine vysledky ako v inych mesiacoch (prremavka je v lete odlisna ako pocas zvysku roku). Zas sa potom budu vsetci cudovat, ako sa pomenili intenzity oproti minulemu scitaniu (ked sa meralo v inych mesiacoch).

Povodny tender hovoril o 10 mesiacoch merani, ale neviem, ako to skoncilo.

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 01. Júl 2016 14:22
od caki
na EIA sa objavila zaverecna sprava o hodnoteni.
Na základe výsledkov hodnotenia správa o hodnotení odporúča s ohľadom na mieru vplyvov výstavby a
prevádzky rýchlostnej cesty R2 na životné prostredie, realizovať trasu v zelenom variante s modifikáciou
trasy v km 16,90 až 20,40 v k.ú Mokrance.


Odhadovane naklady vratane DPH:
zelený – polovičný profil - 333 613 019
zelený – plný profil - 395 460 701 747

modrý – polovičný profil - 416 309 024
modrý – plný profil - 600 273 094

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 01. Júl 2016 14:50
od aquila
pridavam aj odkaz na EIA. tie rozdieli medzi zelenym a modrym variantom su ozaj dost velke

http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... are-saca-1

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 01. Júl 2016 15:29
od DrX
Zeleny variant na plny profil, a nech zacnu stavat zajtra!!! :-)

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 01. Júl 2016 17:52
od ANDi
Ten zeleny je mierne zmeneny, pri Vcelaroch pribudol mierny obluk ktorym je cesta dalej od obce a najvyraznejsia zmena je pri US Steel, kde bol predtym velky obluk a cesta bola blizsie k zeleziarnam a juzne od lesika, teraz je tam dlha rovinka zarovno s I/50 (severne od lesika).

zeleny 31,615 km
modry 31,336 km

Takmer rovnaka dlzka a cena o tretinu nizsia, nie je o com :) Bolo by fajn keby sa tento usek staval hned po obchvate KE, cim by vznikol pekny suvisly tah a KE by boli poriesene na vsetky smery...

Re: R2 Šaca - Včeláre

OdoslaťOdoslané: 01. Júl 2016 20:07
od DrX
Hlavne je skoda, ze s obchvatom Sace sa nebude nic robit az dokym sa toto nepostavi. Pokial by to fakt mali stavat v polprofile (co dufam nebudu), tak to rovno mozu hned teraz postavit obchvat Sace a potom az po Csecs (kto prisiel s tym blbym slovenskym prekladom?) radsej rozsirit tu staru jednotku na 4-pruh. Urcit to bude uzitocnejsie nez mat dva polprofily hned vedla seba.