Moderátor: Moderátori
ANDi napísal:Jo-jo, tiez sa mi to nepaci. Predlzenie trasy, krkolomne dokrutenie a zbytocna estakada ponad zeleznicu. Aj pritom cervenom variante nechapem, preco to za zeleziarnami nejde zarovno popri trati, ale je tam dalsi obluk smerom na sever... Sa mi zda, ze juznu trasu zamerne predlzuju kde sa len da, niekto by im mal zlomit kruzitka.
expwy napísal:Týmto riešením sa dosiahne kvalitne spojenie po RC z KE červený rak cez LV a Hanisku do Maďarska. Obsluha US-steel výlučne po diaľnici. Ďalšie odstránenie urovnovych krizeni do Peresa a iné sa budú postupne riešiť, aby od KE po LV bola bezkolizna RC. Po výstavbe R2 sa úplne uzavrie S68 pre nákladnú dopravu. Nebude potrebné riešiť obchvat sebastoviec. R2 v pôvodnej podobe by bola nerealizovatelna z pohladu financovania z eurofondov, lebo by slúžila výlučne tranzitu Šaca - D1 a teda neefektívna investícia. Takto sa dosiahlo skĺbiť tranzit s riešením lokálnej dopravy tak, aby R2 bola atraktívnejšia pre viac užívateľov. V pôvodnom riešení boli medzi Sacou a LV dva stvorpruhy bez vzájomného prepojenia. Nebol vôbec riešený smer Košice červený rak - milhost. Odklon trasy od letiska smerom k ceste LV-Haniska bol nutný aj z hľadiska životného prostredia, lebo trasa bola v dotyku s územím Natura 2000. Na prvý pohľad je to možno komplikovanejšie riešenie, ale na druhý pohľad oveľa efektívnejšie rieši dopravne nároky daného územia.
ANDi napísal:To som tu jediny nazoru, ze dialnice a RC maju riesit dialkovy tranzit a nie lokalne cesty, ktore by mali nahradit kvalitne privadzace?
Vlados napísal:ktorú trasu? ak myslíš HU-západný privádzač tak jedine ten, ale obchvat Šebastoviec (ako južný privádzač) by ju skrátil aj oproti navrhnovanému riešeniu.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 47 hostí.