Stránka 54 z 94

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2009 23:44
od devil
Spojenie BB-TN bude v pohode aj cez Zvolen.


nebude, ZV-ZH nie je paralelna cesta a preto vo vyhlade tam nie je pripustne robit akukolvek peaz.

OdoslaťOdoslané: 20. Dec 2009 00:56
od papes.sk
kaviarista napísal:papes,
uz to zopakujem 378. krat, ale vylucovat tranzit z Donovalov by bolo pragmaticke a efektivne len vtedy, keby ta alternativna trasa neviedla cez ine horske priechody. Ale nahradit jeden horsky priechod dalsim + s 30 km zachadzkou je do neba volajuca blbost. Jednoducho z BB sa do Turcianskej kotliny lacno dostat neda. Netreba spekulovat s prelozkami a podobnymi nezmyslenymi rieseniami, ale postavit jednu rychlocestu ako co najkratsiu spojnicu BB s RK . A ta spojnica poriesi efektivne aj napojenie BB-ZA aj BB-PP aj BB-DK. Spojenie BB-TN bude v pohode aj cez Zvolen. Ved nemusi ist kazdemu obcanovi dialnica az popred dom.
ved nemusí...prave preto aj usek Jelenec-L.Osada je prave ten kde tiež žijú ludia a hlavne su tam doležite zdroje pitnej vody, kde by som moc nezasahoval do uzemia a odtial chcem hlavne vylucut kamiony...a nahradna trasa nejde az na horsky priechod ale ide cez tunel..po R3 moze ist vsetko a donovaly, certovica len do 7,5 tony...R1 by nebola taktiez lacná a keď sa spraví BB-Turiec a Turiec-Handlova tak sa to nemusi tahať na Kremnicu a aj tak sa vytvorí kolobeh... :roll:

OdoslaťOdoslané: 21. Dec 2009 09:38
od stanog
papes.sk napísal:
kaviarista napísal:Ak bude rychlocesta cez Donovaly, rychlocesta cez Certovicu bude zbytocna. Navzdy

Ako si prisiel na to že stanog hovorí o 4prudovke cez Čertovicu? Taktiež súhlasím s rasťom... RC do Podbrezovej (do BR by to bolo brutal) a keď už nebude stačiť R3 BB-Turiec...tak kludne nech sa stavia aj ta R1 Sl.Lupča-Korytnica (zatial v polprofile).


Tvrdil som ze ak bude R3 na 2+2 aj existujuca cesta cez Donovaly tak by tunel mohol ísť popod Čertovicu (nemusel by byť dvojrúrový s ohľadom na intenzity).

OdoslaťOdoslané: 21. Dec 2009 20:15
od Dialniciar
Kto verí rýchlostným cestám BB-BR a R-ke cez Čertovicu, to už je riadny utopista. :wink:

OdoslaťOdoslané: 21. Dec 2009 23:47
od mirkobb
Dialniciar napísal:Kto verí rýchlostným cestám BB-BR a R-ke cez Čertovicu, to už je riadny utopista. :wink:


Správne Vám diaľničiar píše že R-ka je cez Čertovicu v dnešnej dobe utópia. Rdšej si skúste predstaviť túto variantu, tá je najreálnejšia. :wink:

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2009 00:18
od Dialniciar
mirkobb: nič v zlom, ale ani hento nemá šancu prejsť v dnešnej dobe :) ... ono sa to kreslí fajn, čo ? ale R2 na západ od BB ništa, R3 ništa, tvoja R9 sa reálne stavia - Horná Štubňa, ...

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2009 11:47
od rastislav5
Dialniciar napísal:Kto verí rýchlostným cestám BB-BR a R-ke cez Čertovicu, to už je riadny utopista. :wink:


Ja som hovoril o 4 pruhovej komunikacii BB-BR, a to na zaklade 82. rokovania vlady, ktore sa uskutocnilo v Brezne a z ktoreho zavery su zhrnute v clanku: http://dnes.atlas.sk/slovensko/170727/

Citujem:
Z hľadiska nadregionálnych väzieb má pre mesto význam najmä cestná sieť, predovšetkým cesta I/66, ktorá je v ďalekom výhľade navrhnutá na rekonštrukciu a rozšírenie na štvrtý pruh v úseku Brezno Banská Bystrica.

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2009 12:02
od pohodak
tak takychto slubov uz bolo :lol:

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2009 15:34
od Dialniciar
rastislav5: rokovania vlády sľúbili preložky na I/51 v rozsahu 36 km a stále sa nič nedeje, ... je to len regionálny prísľub za 10 mld. SKK, ale zrealizuje sa potom za 40 mil. SKK (nové KO).

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2009 18:27
od kuko6969
Dialniciar napísal:rastislav5: rokovania vlády sľúbili preložky na I/51 v rozsahu 36 km a stále sa nič nedeje, ... je to len regionálny prísľub za 10 mld. SKK, ale zrealizuje sa potom za 40 mil. SKK (nové KO).


nevidim dovod preco by sa na pohronie nemohlo investovat 10 mld SK na 36km ked prave bola vyhlaseny tender na paralelny usek strazov brodno za 9mld SK 4.25km, nejako mi unikol argument ze cestovny ruch a zeleziarne podbrezova

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2009 20:38
od Dialniciar
Keď nevidíš dôvod, nevadí. Podstatné je, že tých 300 mil. sa na Pohronie do 10 rokov neinvestuje. :)

OdoslaťOdoslané: 23. Dec 2009 07:56
od Driver
Zaujímavé je,že nie sú peniaze na D1, ale má sa stavať spojenie BB-RK
za 2mld euro. Jediný normálny variant je R3 cez Martin a napojenie BB na R3. Keď bude hotová D1 aj R3 tak sa cez Donovaly nikto trepať nebude.

OdoslaťOdoslané: 23. Dec 2009 10:43
od kaviarista
Driver,
rofl, toto je skutocne naivnucka predstava, aby si niekto dobrovolne 1,5 znasobil trasu, len kvoli tomu, ze sa prevezie po 4 prudovke. Tam nie ze sa budu trepat na Donovaly osobne auta, tam by sa trepali aj kamiony, keby si im byrokraticky neudelil zakaz vjazdu. Ty si myslis, ze vodici v praxi su idioti, ktori si zvolia 30 km obchadzku , pokial im neprinesie casovu usporu a pritom znasobi naklady, len kvoli tomu, aby sa previezli po dialnici? Chcel by som vidiet tu vytazenost dialnice medzi Presovom a Kosicami, keby paralelna trasa bola kratsia o 20 km.

devil,
len s prepacenim, vodic v praxi ti kasle na to, ci nieco je v mapach zaznacene ako peaz. ci ta ista trasa sa vola R1 alebo by isiel napr. po R4+R5+R56+R87. Jeho zaujima efektivita. A pri BB-PD cez ZV (v buducnosti cela 4 prudovka) to vyber trasy neznevyhodnuje az tak rapidne oproti trase cez hory. a na rozdiel od magnusa si myslim, ze vazby BB na PD resp. TN su dost zanedbatelne

OdoslaťOdoslané: 23. Dec 2009 10:55
od kaviarista
stanog,
skus si tipnut naklady tvojho a mojho riesenia. minimalne dvojnasobok. ja sa neviem zbavit dojmu, ze tu ludia maju v hlavach zcestne zakorenenu predstavu, ze by sme Donovaly stavali len pre potreby tureckych kamionistov. inak fakt nikdy nepochopim, preco sa tu tak obhahuje neefektivne a nevyhodne riesenie.

OdoslaťOdoslané: 23. Dec 2009 10:55
od Dialniciar
kavarista, budeš sa musieť hold zmieriť s tým, že hoci je R1 zakreslená, do realizácie sa skôr dostane R3 :)

OdoslaťOdoslané: 23. Dec 2009 11:01
od kaviarista
dialniciar,
ano s tym som zmiereny. keby sa v tomto kocurkove pristupovalo k rieseniam technokraticky , tak by som v tomto fore neprispel ani ciarkou. bohuzial, sa u nas vsetko riesi politicky, lokalpatriotisticky a kamaratsaftisticky. a evidentne to ani vacsine naroda az tak nevadi. nuz co, je demokracia , musi sa mensina podriadit vacsine aj ked ma rozumnejsie riesenia

OdoslaťOdoslané: 23. Dec 2009 22:59
od Driver
No kaviarista, myslel som to tak, že po dokončení D1/R3 by tie intenzity išli riadne dole ,hlavne tranzit východ - západ/juh. A neviem či spojenie BB-RK/východ vyžaduje R-ku, ktorá výrazne ovplyvní ŽP NP. A stavať 2 R-ky vedľa seba sa mi zdá v dnešnej dobe čudné. Veď sám si napísal , že nemusí ísť R-ka každému okolo domu.

OdoslaťOdoslané: 28. Dec 2009 10:27
od devil
devil,
len s prepacenim, vodic v praxi ti kasle na to, ci nieco je v mapach zaznacene ako peaz. ci ta ista trasa sa vola R1 alebo by isiel napr. po R4+R5+R56+R87. Jeho zaujima efektivita. A pri BB-PD cez ZV (v buducnosti cela 4 prudovka) to vyber trasy neznevyhodnuje az tak rapidne oproti trase cez hory. a na rozdiel od magnusa si myslim, ze vazby BB na PD resp. TN su dost zanedbatelne


zase nepochopene, to su/budu auta od TN a hornej nitry do ZV/BB alebo dalej na E58. keby ZV-ZH malo paralelnu komunikaciu tak budis ale takto nie. ten usek nesmie byt peazou lebo to nezvladne a neviem kde tam chces postavit novu cestu alebo urobit rozsirenie.

OdoslaťOdoslané: 28. Dec 2009 10:44
od Dialniciar
ZH-ZV bude raz odľahčené R7 :)

OdoslaťOdoslané: 28. Dec 2009 10:47
od devil
zase nepochopene, R7 nezoberie premavku od hornej nitry alebo hocijaku premavku smerujucu na str. Sk. ale hl. nezoberie nijaku premavku do min. do 2030.

OdoslaťOdoslané: 28. Dec 2009 10:54
od Dialniciar
ale pochopené ... ZH-ZV nebude preťažené, lebo celú R1 po ZV raz riadne odľahčí R7 :)

OdoslaťOdoslané: 28. Dec 2009 10:54
od Dialniciar
a inak ja nepredpokladám, že by R2 bola do 2030 postavená na plný profil :)

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2010 15:51
od Milos
Petícia obyvateľov Bieleho Potoka proti výstavbe rýchlostnej R1 údolím Revúcej


:arrow: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12867

Re: R1 Banska Bystrica - Ruzomberok

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2010 07:53
od mirkobb
Ďaľšie materiály posudzovania EIA http://eia.enviroportal.sk/detail/i-59- ... omberok-d1

Re:

OdoslaťOdoslané: 23. Feb 2010 14:04
od qantas
Milos napísal:Petícia obyvateľov Bieleho Potoka proti výstavbe rýchlostnej R1 údolím Revúcej


:arrow: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12867
No skoda neviem kade inak by mala ist jedine tunelom nie ?