Moderátor: Moderátori
mb1000 napísal:Vytah zo studie (vsetko na navrhovu rychlost 120km/h okrem prvych 2km R7):
Šírkové usporiadanie je štvorpruhové D 26,5 v úseku križovatka Jarovce – križovatka Rusovce
a D 33,5 (s územnou rezervou v strednom deliacom páse pre šesť pruhov) v úseku križovatka Rusovce až križovatka Ketelec.
V úseku križovatka Ketelec až križovatka Ivanka západ je šírkové usporiadanie šesťpruhové kat. D 33,5.
V úseku križovatka Ivanka západ – križovatka Ivanka sever bude šírkové usporiadanie D26,5 s kolektormi.
Peterman napísal:A na D4 aj usek čierna Voda - Rača mal byt v parametroch D33,5 ako sestpruh.
i15 napísal:mb1000 napísal:Vytah zo studie (vsetko na navrhovu rychlost 120km/h okrem prvych 2km R7):
D 33,5 (s územnou rezervou v strednom deliacom páse pre šesť pruhov) v úseku križovatka Rusovce až križovatka Ketelec.
to je v ktorej časti štúdie? podľa tabuľky na strane 9 je úsek Rusovce-Ivanka západ plnohodnotný 6-pruh
ecce napísal:
Btw, podla studie aj v pripade stavby obchvatu Priatavny most nebude coskoro kapacitne stacit, akurat to bude o niekolko rokov neskor (cca 10? nepamatm si teraz presne).
rastislav5 napísal:ecce napísal:
Btw, podla studie aj v pripade stavby obchvatu Priatavny most nebude coskoro kapacitne stacit, akurat to bude o niekolko rokov neskor (cca 10? nepamatm si teraz presne).
Tie ocakavane intenzity su chaoticke. Vie niekto vysvetlit, ze napr. pri nulovom variante sa na moste Lafranconi ocakava zvysenie intenzit z 2320/h v roku 2010 na 3157 v roku 2020 (str. 64), ale vo variante po realizacii sa na rovnakom moste ocakava ZNIZENIE z 2376/h na 2197 v roku 2020 (str. 68). Ako moze nastat znizenie intenzit na Lafranconi, ked obchvat sa buduje na opacnej strane mesta a obchvat praveze odstupluje prisun aut do a z Bratislavy? A preco su vychodiskove intenzity pre rok 2010 rozne pre nulovy variant a variant po realizacii? (2320 vs. 2376)
Myslim ze studiu robi studiou nie pocet stran, ale prave udaje v nej uvedene. Obavam sa, ze tymto kritici dostanu do ruk len dalsiu municiu, aby mohli studiu vyhlasit za nedoveryhodnu resp. aby mohli tuto studiu prirovnat k slavnym Vazneho PPP studiam.
Nespochybnujem obchvat cez dobre vysutazene PPP a podporujem jeho dalsie pokracovanie do Stupavy cim skor, ale ten narast dopravy (ktory bude minimalne par nasledujucich rokov podporovany aj klesajucimi cenami paliv) podla mna nebude mozne riesit len obchvatom a bude potrebne zaviest myto pre vsetky auta na vsetkych komunikaciach s variabilnou sadzbou pre rozne casy a rozne komunikacie.
Vieme vylucit napr. to, ze odstuplovanim smeru z Dunajskej Luznej sa do mesta dostane viac aut a niektori co teraz jazdia autobusom alebo vlakom alebo nejazdia presadnu do pohodlnejsich automobilov, takze obchvat moze niektorym komunikaciam vnutri Bratislavy paradoxne poskodit (zhorsit intenzity)?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 14 hostí.