Robertko, nie som profiizolatér od deda "Mráza as Košice", ten defekt sa dá zalepiť, ako diera na duši od bicykla /lepidlo a záplata/.
Krátka info a pár foto o tuneli a priľahlých estakádach je na
http://zilinskedialnice.sk/zilinska-dia ... napreduje/ . Pozorný čitateľ /tzv. mostofil/si všimne, že fotoúderník Palo K. bol na stavbe o takt Berdu skôr ako BorislavSK. Citujem:
"Od posledných fotografií z úseku diaľnice D3 Žilina (Strážov) – Žilina (Brodno), ktoré sme vám priniesli , prešla už určitá doba. Dnes sme rozhodli to napraviť a opäť fotografiami zavítať aj do tohto ukážkového diaľničného úseku, kde práce napredujú nadzemnou , ale aj podzemnou. Začať môžme napríklad pri tuneli Považský Chlmec o ktorom sme vás informovali nedávno. Raziace práce pomaly doznievajú a aj napriek tomu, že práce na razení sú pozastavené do dokončenia zostávajú posledné metre. Na fotografiách môžete napríklad vidieť čerstvé sekundárne ostenie, ktoré dotvára konečný výzor tunela. Stavbári nezaostávajú ani na estakáde ponad Hričovskú priehradu. Estakáda, ktorá je budovaná hneď tromi technologickými postupmi sa do konca leta dočká taktiež svojho pomyselného milníka, ktorým bude spojenie jej jednotlivých častí v jednom smere diaľnice. Do dokončenia tunela, ale i mostov ostáva stavbárom presne rok. Zhotoviteľom tejto stavby je združenie firiem EUROVIA SK, a.s., Hochtief CZ a.s., STAVBY MOSTOV SLOVAKIA, a.s.. Pre zaujímavosť firma Hochtief CZ a.s. má momentálne reálnu šancu získať aj ďalší úsek diaľnice D3 Čadca, Bukov – Svrčinovec."
Tu mr. admin potkol sa o jazyk /spojenie L-mostu podľa Počiatka/. Tretia dvojica centrálnych pilierov /od Strážova/momentálne len "raší" zo základového bloku.