Holbra, keby si stihol pozrieť Poľanu, tak aj tam je pravý plnohodnotný tunel, v mieste ľavého je menší únikový tunel
gallery/image_page.php?album_id=147&image_id=22688 . V prípade prebudovania Svrčinovec-Skalité, by sa tento rozšíril na ľavý plnohodnotný tunel pre normálnu premávku.
K tej Poľane. Tam v minulosti bola cca do tretiny dĺžky vyrazená prieskumná štôlňa, ktorá sa v súčasnosti predlžuje.
Ináč po tunel Svrčinovec sa D3 buduje ako 2+2 /t.j. len Tvoja MÚK Svrčinovec/, pred tunelom dialnica sa zúži na 1+1. Že by bolo hotových 150-200m je nepravdepodobné, podľa času razenia /1 mesiac/ a po 100m by už rozbiehali ražbu aj vo vedľajšom menšom únikovom tuneli. Podľa tvojho videa
https://www.youtube.com/watch?v=wOYE_vxL6R4 bager odťažuje terén pred vyššiemenovanou únikovou štolou, t.j. chystá sa aj ľavý menší portál.
Pre nás nezaiteresovaných to presúvanie na inú stavbu je dosť pikantné a hlavne v prvotnom štádiu stavby treba veľmi veľa zakladať aj vedľa
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=1789 , ale to je treba už pre inú firmu /VHS/.