Moderátor: Moderátori
Rozhodujúca ale nie je len intenzita, ale význam takej komunikácie. Slovensko nemá diaľničné spojenie s Poľskom a bez D2 ani s Českom. A D2 asi do regiónu Ostravska relevantné spojenie nie je. Rozvoj regionu nie je len o tom, že sa jestvujúca intenzita dopravy prevedie na novo budovanú diaľnicu. Je to aj o odľahčení Žiliny, je to aj o zníženiu dopravy v obciach na Kysuciach. A napokon je to aj o rozvoji regiónu.
DrX napísal:Rozpravka o popoluske su kecy o efektivnosti zilinskych tunelov a dialnic za 100milEUR/km.
devil napísal: pri trstenej, ci vysnom komarniku nie je alternativa. ale pokial by nebolo skalite nic by sa nestalo, lebo sa da ist do polska aj cez cesko, je to smiesna 20 km obchadzka.
NikolasCZ napísal:Qwert napísal:Nikto nepopiera, že je to náročná stavba, ale tá cena je jasne kartelová, to snáď nejde nikto spochybňovať. Tiež nikto hádam nespochybní to, že cieľom kartelu je dosiahnuť čo najväčší zisk pre jeho účastníkov, teda jeho výsledkom je predražnie a keď už sa púšťajú do takého riskantného podniku, tak to nebude len mierne predraženie, ale poriadne, kľudne aj 70-100 %. Tiež je zrejmé, že tento kartel dostal tiché požehnanie štátu, inak by nevznikol, nič nebrání štátu túto jasne zmanipulovanú súťaž zrušiť, ale nechystá sa to urobiť.
Tento úsek by bol drahý aj pri normálnej trhovej cene a pomer nákladov a úžitku je tu veľmi nízky. Kartelová cena to len znásobuje. Viac by sa snáď oplatilo stavať diaľnicu s Medzilaboriec do Humenného než toto.
To sú len výkriky. Vy sa len "domnievate", zatiaľčo ja mám k dispozícii rad kalkulácií cien, ktoré na tom úseku sú. A 70-100 % navheje rozprávka o popoluške. Takýmto spôsobom vznikajú fámy. Nehovoríte pravdu.
Kanky napísal:devil napísal: pri trstenej, ci vysnom komarniku nie je alternativa. ale pokial by nebolo skalite nic by sa nestalo, lebo sa da ist do polska aj cez cesko, je to smiesna 20 km obchadzka.
cez CR je 20 km obchadzka do PL? to si napisal, ako keby Polsko bolo nejake mesto alebo par km²
DrX napísal:Napr tie na D1, ktore boli sucastou PPP3 vychadzali na kolko?
NikolasCZ napísal:To sú len výkriky. Vy sa len "domnievate", zatiaľčo ja mám k dispozícii rad kalkulácií cien, ktoré na tom úseku sú. A 70-100 % navheje rozprávka o popoluške. Takýmto spôsobom vznikajú fámy. Nehovoríte pravdu.
pohodak napísal:DrX napísal:Napr tie na D1, ktore boli sucastou PPP3 vychadzali na kolko?
trochu silna demagogia aj na tvoje pomery, nemyslis?
DrX napísal:Napr tie na D1, ktore boli sucastou PPP3 vychadzali na kolko?
DrX napísal:5mil/km na juhu nemusis vymyslat. pozri sa kolko stoji R4 KE-HU.
Kanky napísal:Drx, ako hovorca si samozrejme zasa neuspel, kedze ak ma byt nejaka alternativa, tak nie pre cyklistov, ako si to naznacil vo svojej mape...
pre cyklistov su taketo 20 km obchadzkove alternativy do Polska aj pri Trstenej, ci V. Komarniku...zadanim bodu A a B v tvojej mape ich najdes aj tam...
cize, nemusis porovnavat nic v mape, ale treba poznat skutocnost a tam to porovnat...a potom uz nebudes mat problem vyjadrit sa, ci je to nevyhodne alebo vyhodne, budes to vediet napisat jasne...
aquila napísal:len potom by vysvitlo, ze D3 ozaj netreba a EU stavi zafinancovat len R5 a je to vybavene
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 20 hostí.