O tom aké intenzity dopravy budú na tomto úseku je ťažko určiť, nikto netuší, z akých smerov sa autá prelejú. Všetko rozhodnú poľskí tiráci, ktorí doposiaľ na tomto úseku boli "persona non grata", bo vozidlá do 7,5 tony boli z cesty vykázané. Aj keď intenzity nebudú tých poľských "hviezdnych 20 tis/deň", miestni z celej Kysuckej doliny sa budú za slnečných jarných dní chodiť s deťmi pozerať na tento úsek. Ako veľká časť kamiónov, čo prešla s hrmotom okolo ich domov, tu bude bez stresov "v diaľke" premávať po mostoch".
Dokonca Auxt so svojimi ľuďmi v NDS nebude musieť hľadať spôsob, ako dostať kamióny na dialnicu. Tak ako SSC sa stavbou kruháča pri "košickej" Haniske podaril "bomba-kus" , kedy určitý čas križovatka bola zle resp. pre kamióny neprejazdná, a tým vytlačila poľské kamióny na priľahlý úsek R4 Košice-Milhosť. Že Poliaci, Litovci, Maďari ďaleko od svojho domova sú zraniteľnejší na hoc drobné prekážky po dlhej trase, ilustruje to, že zahraničné kamióny poctivo dodržujú svoju "bezproblémovú novozavedenú trasu po R4" , ale košické firmy svoje kamióny /s maďarským pieskom a štrkom/ na dialnicu netlačia.
Z fotiek Rempa aj DialniceD3 vidno, že pokiaľ nebodaj intenzity narastú tak vysoko, že bude treba postaviť aj na druhý smer 1+1, neviem-neviem ako investičáci NDS poriešia násypy pre rozšírenie na 2+2. Či nebude treba teraz stavané násypy odhrnúť a nahrnúť nanovo
gallery/image_page.php?album_id=147&image_id=33503 . Aspoň ja som z toho jeleň
.