Moderátor: Moderátori
Peterman napísal:Milan KM, tak to máš pravdu, takto by ten most bol oveľa estetickejší.
Všeobecne som si všimol, že my žiaľ málo dbáme aj na estetiku - architektúru mostov, pritom teraz pri výstavbe diaľnic v kopcovitom teréme a nielen tam by sa mohli uplatňovať aj onakvejšie tvary mostov a podpier. Mám pocit, že sa stále používajú 2-3 typy podpier (aj to tých najjednoduchších tvarov) a žiadne zujímavé riešenia. a pritom veľmi drahé (ale to už je náš kolorit). Keď sa pozriem do A, D, F, ale aj k susedom oveľa výraznejšie sa dbá na architektúru inžinierskych diel - aj mostov, používajú sa netradičné tvary podpier, aj oblúkové mosty, ktoré sú obzvlášť príjemným dotvorením prírodnej scenérie, kombinácia oceľe a betónu, ...atď.
mareks96 napísal:Normalne zacinam verit ze tento usek sa stihne odovzdat v termine
eric987 napísal:ANDi napísal:Vieme, ze Valy sa znizili na 77 metrov, menila sa vyska aj pri ostatnych mostoch?
Nie je znizenie len tym, ze raz sa hovorilo o vyske celeho mosta (teda vratane komory) a inokedy len o vyske piliera (teda bez komory) ?
rempo napísal:akú posuvnú skruž maš na mysli?
Na moste Vršok a Čadečka budú použité betonovacie vozíky niečo takého gallery/image_page.php?album_id=147&image_id=3080
Zbytok je jasný mosty 238,239,247 a 250 tyčové prefabrikáty,mosty 240 Markov,244 Valy a 248 Rieka letmá betonáž krajne polia pevná skruž
mosty 241,243 pevná skruž
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 13 hostí.