D3 všeobecne

Žilina (križovatka s D1) – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Myslíte, že je potrebné v súčasnom stave preprojektovať nepostavené úseky D3 na nižší parameter?

Nie, malo by sa to stavať tak, ako je to naprojektované, prípadne s malými zmenami projektov
130
76%
Áno, na parameter C22,5
28
16%
V tomto koridore netreba stavať nič, situácia si s výnimkou Svrčinovca nevyžaduje riešenie
13
8%
 
Celkový počet hlasov : 171

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod devil » 23. Mar 2017 15:22

Aha takže podľa teba nie je dôležité, že niekde kolabuje doprava ale to či bude na novej D/R 20000. Takže dovtedy tam aj meteorit môže spadnúť.


na KM - oscadnica nic nekolabuje. spolu so svrc-hranica a stra-bro je to az polovica celej D3. hp-strazov, oscadnica-CA su v prevadzke, ostava problematickych 10-15 km. spocitaj si kolko problemov je na celom Sk. tych 10-15 km je zlomok.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod kristjn » 23. Mar 2017 15:40

devil
na KM - oscadnica nic nekolabuje

Obrázok
Nie, to my naschval rano chodime pomaly.
kristjn
diskutujúci
 
Príspevky: 62
Obrázky: 2
Založený: 11. Mar 2016 08:53

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milan_KM » 23. Mar 2017 16:07

na KM - oscadnica nic nekolabuje. spolu so svrc-hranica a stra-bro je to az polovica celej D3. hp-strazov, oscadnica-CA su v prevadzke, ostava problematickych 10-15 km. spocitaj si kolko problemov je na celom Sk. tych 10-15 km je zlomok.


Tak keď je reálne problémový zlomok, tak prečo niesi za vyriešenie toho zlomku, ale za stavbu diaľnice do pola, kde sa len zvýši komfort jazdy?
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod DrX » 23. Mar 2017 16:24

Neviem o com hovoris, ale pokial o R2, tak:
- nie je do pola (teda pokial podla teba BA a KE, ktore prepaja, su polom, tak fakt mozeme skoncit),
- nezvysi sa len komfort jazdy, ale umozni sa ekonomicky rozvoj regionov, kedze sa umozni prichod novych investorov a dochadzanie ludi za pracou do KE/ZV/BB/NR/BA
- napomoze sa vyrovnat regionalne rozdiely, co je parameter, v ktorom je Slovensko najhorsie (alebo druhe najhorsie) v EU.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Vlados » 23. Mar 2017 21:25

kristjn napísal:
devil
na KM - oscadnica nic nekolabuje

Nie, to my naschval rano chodime pomaly.

Problém je na úseku kde sa počítalo s druhým jazdným pásom. Žiaľ Kysučania požadujú nové trasovanie.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Maxx787 » 23. Mar 2017 22:05

presne, rozsirit sucasnu I/11 na D3 a staru cestu prerobit, lacnejsie riesenie, a kysucania budu mat dopravu poriesenu, komu sa nepaci 50 € za nalepku nech sa trepe cez deniny ako na orave.
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod kristjn » 23. Mar 2017 22:24

kristjn
diskutujúci
 
Príspevky: 62
Obrázky: 2
Založený: 11. Mar 2016 08:53

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod 1mmortal2 » 23. Mar 2017 22:34

Kde vidis problem? Miesta je tam naozaj dost
1mmortal2
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 443
Obrázky: 37
Založený: 28. Dec 2007 18:34
Bydlisko: Trencin

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod kristjn » 23. Mar 2017 22:36

1mmortal2
Kde vidis problem? Miesta je tam naozaj dost


Prec s dedinou a miesta je habafuk. Ktoru stranu domov pri ceste by si odporucal zburat?
kristjn
diskutujúci
 
Príspevky: 62
Obrázky: 2
Založený: 11. Mar 2016 08:53

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Vlados » 23. Mar 2017 22:57

Na miestach kde kolabovala doprava je miesta dosť... a keby bolo potrebné nejaký dom vykúpiť tak by to bolo určite lacnejšie ako aké koľkvek iné riešenie, išlo to aj Čadci.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milan_KM » 23. Mar 2017 23:04

A ja sa opäť raz pýtam, vy experti na rýchle a lacné riešenia typu "ked sa im nelubi tak nech sa...", kade, žeby ste viedli napríklad autobusové linky? Po diaľnici? :-D
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Vlados » 23. Mar 2017 23:08

Prečo musíte mať za každú cenu na Kysuciach diaľnicu??? Nepotrebuje primárne cestu 2+2 (rozšírenie)? Koľko ušetríte času ak nebudete môcť valiť 130km/h? Kto má zaplatiť tak luxus ak požadujete, keď na to Slovensko nemá?
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Yoggy52 » 23. Mar 2017 23:17

milan_KM napísal:A ja sa opäť raz pýtam, vy experti na rýchle a lacné riešenia typu "ked sa im nelubi tak nech sa...", kade, žeby ste viedli napríklad autobusové linky? Po diaľnici? :-D

Tak ako všade... :roll:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milan_KM » 23. Mar 2017 23:31

Ja som povedal, že kľudne 24,5/100 s obchvatmi a MUK do každej dediny ako má česká I/11. Takže mne o 130ku zrovna nejde. Ale druhá vec je, že kde na Slovensku je ešte taký podiel tranzitu s veľkým potenciálom pre rast ako na tomto ťahu. A nestavia sa D/R práve z tohto dôvodu?

@Yoggy52 .... Tvoja odpoveď hovorí za všetko :-D
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Mawerick81 » 23. Mar 2017 23:48

podla tohoto co tu citam, tak kysucania si nejak (neviem ako) vydupali nove trasovanie, ,kysucania pozaduju D3 nie cez 1/11,, pochopte konecne, ze tu o tom nikto nerozhoduje,, pozadujeme riesenie situacie,, AKEKOLVEK. my sme si nevymysleli, ze cez uzemie CA-ZA jazdi tranzit z dvoch statov.. ako z ciech tak z polska.. momentalne je cast odklonena cez Makov,, apropo,, ktory z vas mudrych ste isli cez Makov? v zime tam stretnut kamion je fakt zazitok.. dalsia cas dopravy ide cez Trstenu,, no a teraz si predstavte ze zistia spediteri ze je tu moznost ist z hranice az do BA po dialnici,, no a mame tu narast dopravy.. ak by som mal byt majitel firmy, tak radsej poslem kusok dalej ale na dialnicu ako ist kamion cez podbiel, niznu,, atd.
Mawerick81
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 756
Založený: 02. Júl 2015 14:19

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Yoggy52 » 24. Mar 2017 00:04

milan_KM napísal:Ja som povedal, že kľudne 24,5/100 s obchvatmi a MUK do každej dediny ako má česká I/11. Takže mne o 130ku zrovna nejde. Ale druhá vec je, že kde na Slovensku je ešte taký podiel tranzitu s veľkým potenciálom pre rast ako na tomto ťahu. A nestavia sa D/R práve z tohto dôvodu?

@Yoggy52 .... Tvoja odpoveď hovorí za všetko :-D


pokial narazas na usek kde nie je paralelna cesta, tak by som kludne povodnu I/11 nechal a vedla na poli postavil dialnicu...

btw. v bratislave chodia tusim, ze az 3 linky(96, 98, 196 naisto) mhd cez pristavny most, dve z toho su cisto klbove autobusy dlzky 18.75m a 19.54m, D1-pristavny most je momentalne najvytazenejsi usek dialnice na slovensku a zatial som nepostrehol, ze by mal s tym niekto problem :wink:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod kristjn » 24. Mar 2017 08:07

Vlados Prečo musíte mať za každú cenu na Kysuciach diaľnicu??? Nepotrebuje primárne cestu 2+2 (rozšírenie)?

Páni, ako by ste si predstavovali krizovatky na rozsirenej ceste I/11 v kazdej priechodzej dedine po uvedenej trase a z kazdej doliny? Svetelne, alebo mimourovnove? Alebo by ste vybudovali obchvaty dedin? Nebol by to uz nieco co pripomina terajsiu planovanu D3?
kristjn
diskutujúci
 
Príspevky: 62
Obrázky: 2
Založený: 11. Mar 2016 08:53

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod expwy » 24. Mar 2017 08:13

Tie Kysuce mi silno pripomínajú OZ Triblavina. Buď to bude ako my chceme alebo to nebude... až na to ze zatiaľ nie su tak organizovaní a asi ani finančne motivovaní. Uvidíme co sa z toho vykľuje.

Cieľ v DSP je a bude jasný pre ostatnú časť D3: v maximálnej možnej miere využiť stavajúcu cestu a rozšíriť ju a 11-ku s potrebnými úpravami vrátiť do pôvodnej trasy. Tam kde to nejde sa samozrejme urobí D3 v novej trase.
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod aquila » 24. Mar 2017 09:11

este zrusit estakadu pri KNM a bolo by to priam idealne. ale to by sa musela zrusit aj hlupost so splavenim kysuce ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Maxx787 » 24. Mar 2017 09:15

dane dve lokality sa daju vyriesit pomerne jednoducho: prva, druhy profil zo strany cerpacej stanice a diamantova MUK. cesta z radole do KNM, a cestu do rudiny preklasifikovat na I/11 s prestavbou :-) :-) tych par stromov kvoli vasmu vyssiemu prinosu padne, ale tak vzdy ich je treba rubat dost...a neohanaj sa splavom kysuce, to je cista viesco...
druha terajsiu cestu nechat, a most ponad povinu s PHS. za obcou sa vrati D3 do trasy sucasnej I/11 nehovorim ze na niektorych miestach nieje potrebne prekladat cestu, ale preco ju nevyuzit ked sa da. okrem toho, preco si to na slovensku robime, ze staviame novu zastavbu pri cestach I. tr. ... 20 m zakaz vastavby napojenie MK so suhlasom SSC, a niesu potrebne 50 tky ktore pribudaju len kvoli novej zastavbe.
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod kristjn » 24. Mar 2017 09:22

aquila napísal:este zrusit estakadu pri KNM a bolo by to priam idealne. ale to by sa musela zrusit aj hlupost so splavenim kysuce ..

Odrezat vadicovsku dolinu a Radolu od sveta. Nech chodia smerom na Lutiše a Terchovú. Nie je to, ze estakada je koli ochrannemu pasmu od obytnych domov a aby sa nemusela stavat krizovatka v Radoli? Estakada je lacnejsie riesenie ako povodny tunel pod urovnou rieky Kysuca, ktory bol povodne planovany.
Naposledy upravil kristjn dňa 24. Mar 2017 09:34, celkovo upravené 1 krát.
kristjn
diskutujúci
 
Príspevky: 62
Obrázky: 2
Založený: 11. Mar 2016 08:53

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod kristjn » 24. Mar 2017 09:24

expwy napísal:Tie Kysuce mi silno pripomínajú OZ Triblavina. Buď to bude ako my chceme alebo to nebude... až na to ze zatiaľ nie su tak organizovaní a asi ani finančne motivovaní. Uvidíme co sa z toho vykľuje.

Cieľ v DSP je a bude jasný pre ostatnú časť D3: v maximálnej možnej miere využiť stavajúcu cestu a rozšíriť ju a 11-ku s potrebnými úpravami vrátiť do pôvodnej trasy. Tam kde to nejde sa samozrejme urobí D3 v novej trase.



A ako je to doteraz planovane?:
http://www.enviroportal.sk/eia/dokument/168089
No vyuzit terajsiu cestu a prelozku dat na povodnu prastaru cestu.
kristjn
diskutujúci
 
Príspevky: 62
Obrázky: 2
Založený: 11. Mar 2016 08:53

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milan_KM » 24. Mar 2017 11:11

btw. v bratislave chodia tusim, ze az 3 linky(96, 98, 196 naisto) mhd cez pristavny most, dve z toho su cisto klbove autobusy dlzky 18.75m a 19.54m, D1-pristavny most je momentalne najvytazenejsi usek dialnice na slovensku a zatial som nepostrehol, ze by mal s tym niekto problem :wink:


No len porovnávať Prístavný most nie je zrovna dobrý príklad. Máš na oboch koncoch MUK a prechádza len cez rieku. Kdežto keby na D3 sa bude dať dostať v Krásne, KNM-juh a Brodne. A čo dediny medzi tým? Dáš zastávky na diľnicu? To asi nie. Nemyslím si, žeby bol problém s tým, že bus by šiel po diaľnici, ale to sa dá len pre diľakové linky nie regionálne.

Takže pre odporcov preložiek, povedze riešenie autobusových liniek a riešenie Blažkova s technickými pamiatkami.

A inak keď sa tak radi oháňate českou I/11, tak v jej celej dĺžke je paralelná cesta II. triedy, teda bývala I/11. Dokonca aj v prieťahu Hrádkom je paralelná komunikácia.Tá obsluhuje regionálne potreby.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod Vlados » 24. Mar 2017 11:47

Ak by si čítal príspevky z dnešného dňa tak by si opakovane zachytiť, že paralelná cesta bude existovať. Nebude tu situácia o nič horšia ako je v okolí R1, kde sú mieste kde nie je žiadna paralelná cesta alebo je len cesta III. triedy. Na Kysuciach sa vráti I/11 tak kde bola, tak kde bude potrebné sa urobia úpravy. Počkajte na DPS a uvidíte že vás nikto nechce dobehnúť... len nečakajte niečo 2+2 v úplne novom trasovaní od Brodna až Čadcu.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D3 všeobecne

Odoslaťod milan_KM » 24. Mar 2017 11:55

Ja o tom viem to sa nemusíš báť, len sa snažím objasniť nutnosť týchto preložiek, čo viacerí pokladajú za hlúposť. Ale doteraz som nedostal odpoveď na riešenia keby sa teda tie preložky vypustili.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 22 hostí.