D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod jarino » 27. Feb 2017 15:38

Na tých križovatkách nie je nič špeciálne. Tá prešovská sa dá určite prerobiť, viď už aj nejaká projekčná príprava bola a bolo by dobré, ak by k nejakej realizácii došlo.
Túto raritu v Nitre tiež nájdeme?
https://www.google.sk/maps/@49.0002639, ... 312!8i6656
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod svaco » 27. Feb 2017 16:04

Len na upresnenie pre ostatnych, hned vedla tej krizovatky OM-Levocska a to by si videl Devil co sa deje, ked cez zavory prechadza vlak, ved prid sa niekedy pozriet na tu raritu.
Obrázok používateľa
svaco
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 788
Obrázky: 14
Založený: 29. Jan 2008 11:16
Bydlisko: Presov

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod devil » 27. Feb 2017 16:16

pytas sa kolko sekund je zelena ? :roll: myslim ze intervaly su porovnatelne, nevidim tam rozdiel vo vytazenosti stefanikovej resp. sturovej. cize nie je to lahka krizovatka na prechadzanie...

intenzity su v oboch pripadoch vyse 20.000 aut. aj v NR je tranzit nakolko smer s-j R1 neriesi. ale aspon uznavas ze je tam maly rozdiel v prospech PO.

Túto raritu v Nitre tiež nájdeme?
https://www.google.sk/maps/@49.0002639, ... 312!8i6656


pekny pokus ale toto je trosku dalej a netyka sa JZO. presne toto je problem ze tahate sem veci ktore sem nepatria.

v NR je cesta 1+1 spajajuca staru R1 (kruhak pod zoborom) s centrom alias mostna. bohuzial tam sa scitanie nerobilo.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod jarino » 27. Feb 2017 16:44

Však tvrdíš, že PO nie je také veľké mesto, lebo v ČR by bolo možno kdesi v druhej desiatke. A skutočne to nie je tak ďaleko. Za križovatkou je zúženie, potom most ponad Torysu a potom priecestie.
OK, my tu ťaháme, čo tu nepatrí, ty tu ťaháš Nitru aj s raritami... Ja sa pýtam, či je tam taká milá rarita aj s tým zúžením, keď už sa bavíme o raritách. A s tou raritou sa ešte dosť dlho nič robiť nebude, to je to najhoršie, narozdiel od tých križovatiek, ktoré nájdem pomaly aj v Sabinove a v NR aj PO ich bude určite viac, možno s menšími intenzitami. Pravdu máš, že D1 obchvat s tým nič nespraví, bohužiaľ.
Ja by som si počkal, keď sa otvorí Nábrežná. Bol podpísaný dodatok s Doprastavom, otvára sa najskôr v júli.
D1 obchvat je skôr kvôli súvislej diaľnici BA - KE. PO potreboval a potrebuje dobudovať cestnú sieť vo vnútri mesta plus upraviť existujúce ťahy, na čele s tou raritou...
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod i15 » 27. Feb 2017 18:44

devil napísal:intenzity su v oboch pripadoch vyse 20.000 aut. aj v NR je tranzit nakolko smer s-j R1 neriesi. ale aspon uznavas ze je tam maly rozdiel v prospech PO.



Ty vieš, koľko vozidiel jazdí v Prešove po Obrancov mieru a tak všeobecne po trase NK? Sem s tým, lebo SSC nepovažuje za potrebné to merať.
Na základe môjho pozorovania sa po otvorení NK zahltí odbočka doľava z OM na Levočskú.
Keď sa dokončí MÚK PO západ, tak sa Levočská smerom von z mesta rýchlo výprázdni, ale v opačnom smere bude problém. Autá, ktoré dnes stoja na starej ceste z Malého Šariša zahltia prvú svetelnú križovatku v smere do mesta.
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod svaco » 27. Feb 2017 23:28

O tom som viackrat pisal, ze krizovatka pri Lidli na zač. PO bude riadny masaker zo smeru PP keď zrušia semafor na dialnici. Opäť raz bude jedno pyrhovo víťazstvo, jeden smer a síce von z mesta sa zlepší a 2. smer sa pokašle, jednoducho to mesto je akoby zakliate. A na tom práve vidno, že čiastkové opatrenia veľa v PO nezmenia, jediné čo pomôže sú komplexné riešenia. Veľmi veľmi sa bojim kolón od križovatky pri Lidli až na samotnu D1, v podstate môže vzniknúť to (v prípade nehôd a podobných situácii), čo zažívajú pred Ružomberkom, že kolóny sú od mesta až na dialnicu k Ivachnovej (určite nie také dlhé ako tam, ale D1 je pri PO zas oveľa bližšie).

K Devilovi sa škoda vyjadrovať, najprv nejakú tému začne, niekto mu odpovie presne jeho štýlom a on ho potom skritizuje, že používa blbý štýl, asi si neuvedomuje, že takto vlastne hovorí sám sebe, že píše blbosti. Buď akceptujem to čo robím aj od ostatných, alebo radšej nepíšem nič.

Čo sa týka NK, práve vyšiel v Denniku N nový článok, ale nemám prístup doň ale podľa toho čo je tam prístupné tipujem spustenie NK niekedy v auguste, pravdepodobne tesne pred začatím školského roka. A to budeme ešte radi. Ináč pôvodne mali koncom marca 2017 otvárať NK, čo som už vtedy si bol istý, že bez šance, ale aspoň ten koniec júna som čakal, že dajú.
Obrázok používateľa
svaco
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 788
Obrázky: 14
Založený: 29. Jan 2008 11:16
Bydlisko: Presov

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod Čavo » 28. Feb 2017 08:53

Sprístupnil som článok z denniku N.

Vyjadrovať sa k nemu nebudem. Nepoznám dobre Prešov. Šiel som cezeň len pár krát a aj to už relatívne dávno.
čavo

To čo píšem, sú moje názory, alebo informácie, ktoré mám. Budem rád, ak si žiadne moje slová nikto nebude brať osobne.
Čavo
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 541
Obrázky: 1
Založený: 07. Feb 2005 14:19
Bydlisko: Nitra

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod i15 » 28. Feb 2017 09:42

Ráno si zvyknem pozrieť live traffic na googli a Prešov vyzerá podstatne horšie, ako Žilina, alebo Ružomberok. Keď sa dokončí NK, Prešov sa možno dostane na úroveň Žiliny (mimo špičky za 9 minút, v špičke problém na zjazde z D a problém odbočiť doľava na veľkej svetelnej križovatke). Lenže obchvaty ZA a RK sa už stavajú, takže by sa mal stavať aj PO.
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod Jano1 » 28. Feb 2017 12:12

i15 napísal:Keď sa dokončí MÚK PO západ, tak sa Levočská smerom von z mesta rýchlo výprázdni, ale v opačnom smere bude problém. Autá, ktoré dnes stoja na starej ceste z Malého Šariša zahltia prvú svetelnú križovatku v smere do mesta.

Zrejme mas na mysli tuto krizovatku:
https://www.google.sk/maps/@49.0020724,21.2198184,3a,75y,155.97h,75.31t/data=!3m6!1e1!3m4!1sWookvMQ7TXt3AJZ8YjD5dA!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1
Teda 3 jazdne pruhy od D1, z toho 2 v priamom smere - tie to pri vhodnom nastaveni semafora zvladnu. Zalezi teda na intenzite z vedlajsich, kolko casu moze dostat hlavna. Navrhujem pouzit riesenie zo ZA. Tam sa to riesi vypnutim(nezapnutim) semaforov a tranzit ide, co na tom, ze je problem aj odbocit dolava z hlavnej, nieto este odbocit dolava na hlavnu. Pocuvam oslavne piesne ako ma ZA perfektny stvorpruh cez cele mesto, tak nech aj PO si to vyskusa s vypnutymi semaformi.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod ondrejko_t » 28. Feb 2017 12:20

v case rannej spicky to casto nezvlada. skoro kazdy pondelok som zazival (okolo 7:45) ze kolona bola od semaforu niekedy az po zjazd z D1, zazil som raz dokonca ze kolona koncila skoro pri benzinke na d1.
iste, cast viny nesu aj vodici s pomalym rozbehom, lebo sak musia usetrit deci benzinu. ale inac je ta krizovatka poddimenzovana (podotykam v case spicky). normalne je v pohode prejazdna na 1, max 2 cervene.
no a prerobil by som aj naslednu krizovatku pri kaufe v smere na NK. smer doprava ma sirku 2 pruhov a je tam realne len jeden. tak bud nech sa da na 2, alebo nech sa tam zrusi semafor a da sa len oranzove svetlo blikajuce, tym by bol prejazd plynulejsi.
ondrejko_t
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 783
Obrázky: 13
Založený: 29. Jún 2016 07:29

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod devil » 28. Feb 2017 12:30

jarino, taham sem NR lebo je porovnatelne velka, a to este ma velku investiciu a je na hodinu od BA a 2 hod. od VIE. hadaj kolko MUK tam maju ? D1 BA-KE je pekna vec ale intenzita pred PO na D26,5 je 12.200 a pred NR na R22,5 je 28.700, ale vy ste tu ticho ked som porovnal MUK NR zapad a PO zapad alebo ked pisem o tuneloch....

Ty vieš, koľko vozidiel jazdí v Prešove po Obrancov mieru a tak všeobecne po trase NK? Sem s tým, lebo SSC nepovažuje za potrebné to merať.
Na základe môjho pozorovania sa po otvorení NK zahltí odbočka doľava z OM na Levočskú.
Keď sa dokončí MÚK PO západ, tak sa Levočská smerom von z mesta rýchlo výprázdni, ale v opačnom smere bude problém. Autá, ktoré dnes stoja na starej ceste z Malého Šariša zahltia prvú svetelnú križovatku v smere do mesta.


nevieme intenzitu na OM tak ako nevieme intenzitu na sturovej. vieme ale intenzitu na stefanikovej tj 24.000 a na hlinkovej 22.000. a vieme intenzitu na levoccskej pred krizovatkou s OM 20.600. vieme ze X OM-LE je sirsia ako STU/HLI-STE. a tusim jednu vec : ak sa nebude prechadzat na OM-LE na prvu zelenu tak bude "upchata".
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod ondrejko_t » 28. Feb 2017 12:56

ma niekto nejake foto z kruhaca pri ZVL? uz ked to posuvaju o 3 mesiace, co kazdy asi vedel hned na zaciatku :D
zaujima ma hlavne, ci je uz kruhac o5 kruhacom, alebo su to stale dve zrkadlove T-ckove krizovatky? bo most mali v dobrom stave uz v oktobri, tak hadam aspon ten je uz dokonceny...
inac mohli aspon kruhac rychlo dokoncit aj s mostom a zvysok postupne, uz to samotne by dost pomohlo.
ondrejko_t
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 783
Obrázky: 13
Založený: 29. Jún 2016 07:29

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod matiqos » 28. Feb 2017 13:23

Kruhac stale nie je kruhacom, na moste chybaju posledne zabery
matiqos
diskutujúci
 
Príspevky: 176
Obrázky: 10
Založený: 07. Aug 2013 19:39

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod marian vančo » 01. Mar 2017 00:33

Po prečítaní článku s pánom Kiššom...mám otázku: Existuje niekde v Európe Dialnica resp klúčová hlavná dialnica štátu, na ktorej je celý čas plný profil a 40 km pred mestom (Košice) sa urobí polprofilový lievik na 8 km a potom znova plný profil...to fakt napr Levoča bude mať obchvat s plným profilom a tretie naj mesto bude mať na D1 polovičný profil? To existuje takéto čosi vo vyspelých krajinách...pardon my asi fakt nie sme vyspelá krajina...resp sme ale len na západnom Slovensku a v okolí ZA...
marian vančo
diskutujúci
 
Príspevky: 104
Založený: 22. Mar 2015 07:57
Bydlisko: Košice

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod Andrej » 01. Mar 2017 08:29

V minulosti to bolo úplne bežné pri náročnejších tunelových úsekoch aj v najbohatších krajinách ako Rakúsko-Švajčiarsko, napr. obchvat Grazu bol tiež istý čas len v 1/2 profile. Po náraste dopravy a veľkých hromadných nehodách v tuneloch sa už od toho upúšťa.
Tento úsek je nezmysel stavať v 1/2 profile už len z toho dôvodu, že značnú časť nákladov tvoria MÚK, ktoré je tak či tak potrebné postaviť v plnom profile. Možno by sa dali vypustiť niektoré vetvy MÚK Prešov západ, ktoré sú súčasťou budúcej R4, ktorá bude pravdepodobne v inej podobe, ako je súčasne naprojektovaná.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod devil » 01. Mar 2017 09:45

bude obchvat PO spoplatneny alebo nie ?
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod Maxx787 » 01. Mar 2017 09:54

po tom co napisal andrej som premyslal nad tym ci aj my potrebume nejake vazne nehody v jednorurovych tuneloch aby sa zacali stavat dvojrurove lebo je to v konecnom dosledku lacnejsie nez rozsirovanie a bezpecnejsie...hm, no asi slovenske realie.
Geography is not a career, is post apocalyptic survival skill
Maxx787
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 727
Obrázky: 77
Založený: 03. Okt 2014 17:33
Bydlisko: NO

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod ondrejko_t » 01. Mar 2017 10:58

zas by som to asi nejako nedramatizoval, lebo s vynimkou braniska (co asi vsetci vieme o co slo) sa pokial viem vsetky tunely stavaju dvojrurove.
no a este Horelica. ale tam sa druhej rury asi ani nedozijeme :D
ondrejko_t
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 783
Obrázky: 13
Založený: 29. Jún 2016 07:29

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod jarino » 01. Mar 2017 14:23

devil napísal:jarino, taham sem NR lebo je porovnatelne velka, a to este ma velku investiciu a je na hodinu od BA a 2 hod. od VIE. hadaj kolko MUK tam maju ? D1 BA-KE je pekna vec ale intenzita pred PO na D26,5 je 12.200 a pred NR na R22,5 je 28.700, ale vy ste tu ticho ked som porovnal MUK NR zapad a PO zapad alebo ked pisem o tuneloch....

Prinajhoršom je v NR toľko MÚK, koľko v PO. Ja nejako Nitru nepoznám, preto sa k nej moc nejdem vyjadrovať. V Prešove je max. jedna na Šariškých Lúkach, trochu sa tie vetvy križujú a je v katastri Ľubotíc nie mesta Prešov, ale dobre...
D1 BA - KE je verejnosti celkom dosť sľubovaná vec, už viac ako 20 rokov tu padajú rôzne termíny, takže ak jej dokončenie má niekto medzi prvými prioritami, je to pochopiteľné.
Na SO PO by som dotiahol prípravu a moc nevymýšľal resp. nechal to tak, ale oveľa lepšie by bolo rozbehnúť prípravu na MK-3 a MK-5 a stavať čím skôr, t.j. do 2020. Spolu s Nábrežnou a úpravami križovatiek, zúžení a iných problémových miest by to boli dobré investície pre mesto.
A v čom porovnávaš NR západ s PO západ?
Ktoré tunely?

Jano1 napísal: Zalezi teda na intenzite z vedlajsich, kolko casu moze dostat hlavna. Navrhujem pouzit riesenie zo ZA. Tam sa to riesi vypnutim(nezapnutim) semaforov a tranzit ide, co na tom, ze je problem aj odbocit dolava z hlavnej, nieto este odbocit dolava na hlavnu. Pocuvam oslavne piesne ako ma ZA perfektny stvorpruh cez cele mesto, tak nech aj PO si to vyskusa s vypnutymi semaformi.

Čo by zato dali iné mestá. A ešte k tomu rozostavané obchvaty. Všetko má svoje nedostatky, ale väčšia sranda by to bola, ak by ZA bola bez tých štvorprúdoviek. Ale radšej nie, ešte aj ja by som trčal v kolónach.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod devil » 01. Mar 2017 16:22

A v čom porovnávaš NR západ s PO západ?
Ktoré tunely?


v tom ze ake su velke, a ze MUK PO zapad je grandiozna MUK ktora sluzi ako odovodnenie pre vysoku cenu. pritom MUK NR zapad je mensia a staci 2-3 nasobnu intenzitu. a NR obchvat je bez tunelov.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod svaco » 01. Mar 2017 16:37

Snad by si nechcel, aby pre tvoje modre oci postavili tunel, hoci ho vobec netreba. V PO tiez by nikto nerobil tunely, ak by sa to dalo inac (mozno sa aj da, ale to by znamenalo posun o 10 rokov a za ten cas mozu aj ceny vyskocit + inflacia + ine skutocnosti, napr. zisti sa nejaky problem vid. Hub-Ivach. a mame tu hned + 100mil. Eur)


A tie intenzity, kt. spominas je minimalne v pripade MUK PO len nieco hypoteticke. Navyse tie preskumy, kt. sa robili v roku 2015 neboli vobec OK. Minimalne v case prieskumu sa opravovala cesta Sarissky Stiavnik a vtedy mnohe kamiony nemali moznost ako ist inou cestou, takze to scitanie nebolo vobec koser. Asi by tie cisla momentalne nenavysovali o 50percent (to ci to nie je tiez len hypoteticke cislo neviem, ale kazdopadne tie cisla z roku 2015 neboli OK)
Obrázok používateľa
svaco
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 788
Obrázky: 14
Založený: 29. Jan 2008 11:16
Bydlisko: Presov

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod ViliKE » 01. Mar 2017 16:47

Cafte...
Ahoj Viktorius, ako sa ma tvoj pan a vladca? Uz si potrhal fakturky ako kazal? :-)

Rano som pocuval Rozhlas SRO a bola tam zaujimava sprava. Okomentovali to, ze uz aj prezident Kiska si vyziadal info od Kazimira k D1 pri PO spolu s obchvatom R4... Nasledne povedali zaujimavu spravu, ze nakoniec ta cena za R4+D1 nemusi byt az taka predrazena! Ano citate dobre a to som fakt pocul!!! At se propadnu do Zapadniho Nemecka jestly lzu velebnosti!!! Okomentovali to tym, ze ked INEKO spracovaval financnu analyzu na vystavbu R4, tak bral intnzity z 2014, kt sa zvysili v roku 2016 ked bolo ich dalsie scitanie a ze ratali v uvahu S-V obchvat!!! No a hned dodali ze S-V obchvat bychadzal lacnejsie ale nieje realizovatelny, pretoze nesu vykupene vsetky pozemky (nejaky problm s pozemkami) a ide o poddolovane prostredie kvoli tazbe soly... Takze to vyzera tak, ze je to tympadom opat blizsie k realizovatelnosti!
Nesom za predrazene riesenie, leno usetrene peniaze by sa dali pouzit niekde inam!!! Ale kazdopadne presovcanom trimem palce nech maju cim skor po tych peripetiach co tam s dopravou maju...
ViliKE
diskutujúci
 
Príspevky: 166
Obrázky: 277
Založený: 23. Apr 2014 08:26
Bydlisko: Kosice

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod peterle » 01. Mar 2017 18:27

Maxx787 napísal:po tom co napisal andrej som premyslal nad tym ci aj my potrebume nejake vazne nehody v jednorurovych tuneloch aby sa zacali stavat dvojrurove lebo je to v konecnom dosledku lacnejsie nez rozsirovanie a bezpecnejsie...hm, no asi slovenske realie.



"Slovenské reálie" sú, že sa na Slovensku dvojrúrové tunely stavajú. Takže problém bude asi v tvojich "reáliách"
peterle
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 592
Obrázky: 231
Založený: 13. Júl 2011 13:31

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod Jano1 » 01. Mar 2017 18:40

ondrejko_t napísal:zas by som to asi nejako nedramatizoval, lebo s vynimkou braniska (co asi vsetci vieme o co slo) sa pokial viem vsetky tunely stavaju dvojrurove.
no a este Horelica. ale tam sa druhej rury asi ani nedozijeme :D

Svrcinovec? Polana?
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod Vlados » 01. Mar 2017 19:05

ViliKE napísal:Rano som pocuval Rozhlas SRO a bola tam zaujimava sprava. Okomentovali to, ze uz aj prezident Kiska si vyziadal info od Kazimira k D1 pri PO spolu s obchvatom R4... Nasledne povedali zaujimavu spravu, ze nakoniec ta cena za R4+D1 nemusi byt az taka predrazena! Ano citate dobre a to som fakt pocul!!! At se propadnu do Zapadniho Nemecka jestly lzu velebnosti!!! Okomentovali to tym, ze ked INEKO spracovaval financnu analyzu na vystavbu R4, tak bral intnzity z 2014, kt sa zvysili v roku 2016 ked bolo ich dalsie scitanie a ze ratali v uvahu S-V obchvat!!! No a hned dodali ze S-V obchvat bychadzal lacnejsie ale nieje realizovatelny, pretoze nesu vykupene vsetky pozemky (nejaky problm s pozemkami) a ide o poddolovane prostredie kvoli tazbe soly... Takze to vyzera tak, ze je to tympadom opat blizsie k realizovatelnosti!
Nesom za predrazene riesenie, leno usetrene peniaze by sa dali pouzit niekde inam!!! Ale kazdopadne presovcanom trimem palce nech maju cim skor po tych peripetiach co tam s dopravou maju...

Tu sa stále kde kto oháňal, že 3. najväčšie mesto. Ak ide o 3. najväčšie mesto tak podiel cieľovej dopravy oproti tranzitu bude vysoký, t.j. R74 nezachráni dopravu v meste. Každé "veľké" mesto má najskôr vybudovanú kvalitnú mestskú sieť a až potom sa budujú obchvaty. Prečo PO by to mal mať opačne?
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 18 hostí.