D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Bratislava (Petržalka – križovatka s D2) – Trnava – Trenčín - Žilina – Prešov – Košice – Záhor, štátna hranica SR/Ukrajina

Moderátor: Moderátori

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod Driver » 22. Mar 2017 07:49

demagogia tazkeho kalibru je tvrdenie ze v po nie je tranzit
Obrázok používateľa
Driver
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 497
Obrázky: 1287
Založený: 22. Dec 2009 21:01
Bydlisko: Desolate valley

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod svaco » 22. Mar 2017 09:06

tak super, pôvodne sa malo stavať v decembri 2015 (Počiatek). Ešte ani bager nezakopol a už je opozdenie 2 roky, a tak to je vždy, keď sa stavia niečo okolo PO, už prestávam veriť na náhody, skôr si myslím, že PO je posledný v rade.

Trochu na pobavenie, veď sranda musí byť: Prešovský obchvat sa už stáva ustáleným slovným spojením, včera ho napr. použil aj komentátor Denníka SME Peter Schutz krátky citát z komentára:

"Ak koalícia odsúhlasí, že Ústavný súd „ex offo“ nemôže na amnestie, tak otvorené okno možnosti, že kauza Košice obíde, napovedá jedno: Fica výsledok nejako zvlášť nevzrušuje. Vymyslel – za spolupráce Kresáka – obchvat (väčší než prešovský), ale vyjadrenie súdu, či je vec v súlade s právnym štátom (a pod.), ani nepotrebuje.
"
Do monitoringu to nedávam, lebo ide len o okrajovú záležitosť nesúvisiacu s dopravou, ak by niekto predsa chcel potom link je tu:
Čítajte viac: https://komentare.sme.sk/c/20489394/bez ... z4c2Wox9eQ
Obrázok používateľa
svaco
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 788
Obrázky: 14
Založený: 29. Jan 2008 11:16
Bydlisko: Presov

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod i15 » 22. Mar 2017 12:36

2 ročný tender - bohužiaľ štandard na SK
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod Vlados » 27. Mar 2017 22:03

ot0 napísal:Chcel by som sa opytat, ci napojenie z I/18 od Maleho Sarisa na D1 smer PP by malo byt dokoncene v ramci stavby D1 PO Zapad - PO Juh, alebo az ako sucast R4? A ak v ramci D1, je teoreticky mozne, ze to odovzdaju aj skor ako cely usek? Stalo sa nieco take na inych usekoch? Vdaka.

Je to súčasťou D1, nakoľko súčasťou je celá MÚK. Tu vidíš ten kolos. Určite by vypustenie pripojenia na R4, stavbu D1 nezanedbateľne zlacnilo.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod DrX » 30. Mar 2017 14:22

Tak uz sa presovcania nemozu stazovat, ze len u nich sa vystavba zasekava a v BA vsetko ide: viewtopic.php?f=35&t=22395&p=192595#p192595
Inak, az pri citani tohoto clanku mi doslo, preco sa tak tlacila vystavba D4/R7 v BA a tlaci aj R2 KE Saca-Olsany: urcite politicky napojeni papalasi maju poskupovanu ornicu za 4eur/m2 a len cakaju, kedy ju cez ich politikov stat odkupi za 100eur/m2. To je ta spravna investice. A mozno na to iste cakaju aj presovski papalasi s R4 VO. Pozemky uz maju, tak len nech tam niekto uz nakresli obchvat...
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod i15 » 31. Mar 2017 06:01

Vlados napísal:
ot0 napísal:Chcel by som sa opytat, ci napojenie z I/18 od Maleho Sarisa na D1 smer PP by malo byt dokoncene v ramci stavby D1 PO Zapad - PO Juh, alebo az ako sucast R4? A ak v ramci D1, je teoreticky mozne, ze to odovzdaju aj skor ako cely usek? Stalo sa nieco take na inych usekoch? Vdaka.

Je to súčasťou D1, nakoľko súčasťou je celá MÚK. Tu vidíš ten kolos. Určite by vypustenie pripojenia na R4, stavbu D1 nezanedbateľne zlacnilo.


Práveže by to stavbu predražilo, lebo R4 po I/68 treba stavať tak či tak. Zmena projektu = nový tender, strata času, strata peňazí.
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod ondrejko_t » 31. Mar 2017 06:12

nepovedal by som, ze je to to iste. kdezto v PO to blokuje stat oddialenim podpisu na pripravenej stavbe, v BA rozbehli a makaju na nepripravenej stavbe.
no a co dodat. nic nove, ako len tolko, ze po precitani clanku je mi o5 na grc zo slovenskeho systemu. ale sak nevadi. pridu volby, vymeni sa zopar tvari, ale pointu si slovac zvoli rovnaku..
btw. len na margo pozemkov, urcite nie si daleko od reality, kedze pozemky pod buducimi cestami cirou nahodou vlastni jeden nemenovany predseda jednej nemenovanej koalicnej (madarskej) strany.
ondrejko_t
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 781
Obrázky: 13
Založený: 29. Jún 2016 07:29

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod Vlados » 31. Mar 2017 07:33

i15 napísal:
Vlados napísal:
ot0 napísal:Chcel by som sa opytat, ci napojenie z I/18 od Maleho Sarisa na D1 smer PP by malo byt dokoncene v ramci stavby D1 PO Zapad - PO Juh, alebo az ako sucast R4? A ak v ramci D1, je teoreticky mozne, ze to odovzdaju aj skor ako cely usek? Stalo sa nieco take na inych usekoch? Vdaka.

Je to súčasťou D1, nakoľko súčasťou je celá MÚK. Tu vidíš ten kolos. Určite by vypustenie pripojenia na R4, stavbu D1 nezanedbateľne zlacnilo.

Práveže by to stavbu predražilo, lebo R4 po I/68 treba stavať tak či tak. Zmena projektu = nový tender, strata času, strata peňazí.

Ak by bol tender na R4 nezmanipolovaný, tak určite by to stavbu vypustenej častu MÚK nepredražilo. Treba, ale do 2020 nie sú voľné prostriedky, takže zbytočne stavať slepé mosty ako boli na hraniciach s Poľskom. Nešlo by o zmenu projektu (a aj tá je možná), ale len o vypustenie zopár stavebných objektov. Ušetrené prostriedky (aj z výmeny krytu) by minister rád smeroval na R2, R3, prípadne by mohol spustiť výstavbu privádzača KNM.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod magnus » 31. Mar 2017 13:31

Driver napísal:demagogia tazkeho kalibru je tvrdenie ze v po nie je tranzit


Ja som narážal skôr na to nadávanie na EIA a zvieratká. Keď už si ľudia nevedia vybiť frustráciu na nekompetentných úradníkoch, tak začnú tliachať také veci akože viac sa dbá na zvieratá ako na ľudí. Čož je samozrejme blbosť, v tejto krajine je ochrana životného prostredia na chvoste záujmov, dlhodobo a žiaľ už asi natrvalo. To že úradníci NDS nestihli aktualizáciu EIA (o ktorej sa vedelo, že platnosť končí a že sú aj nové podmienky zo strany EÚ), to nie je problém samotného princípu EIA. Buďme radi, že vďaka tomuto procesu sa aspoň trochu brzdia niektoré "developerské" aktivity.
O tom, že D1 je základná rýchlostná cesta tejto krajiny a o jej potrebe v prípade Prešova ja vôbec nepochybujem.
magnus
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 271
Založený: 11. Apr 2005 07:12
Bydlisko: Jasenica / Žilina

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod plš » 31. Mar 2017 15:35

Kladivo na stúpencov revízie severného obchvatu PO máme v náčrtoch http://www.dialnice.info/gallery/image_ ... e_id=36301. A treba ho na tých podvodníkov či "inteligentov" používať a často...
plš
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Založený: 04. Sep 2011 22:26
Bydlisko: Košice

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod StVO » 31. Mar 2017 21:49

Drahí Prešovčania,

ja vám síce rozumiem, ale tieto flamewars sú celkom zbytočné. To všetko, čo sa deje okolo Prešova, sú rituálne tančeky okolo prázdnej kasy. Podstata problému je totiž jednoduchá a nepriestrelná - došli peniaze, teda tie z únie. A ďalšie tak skoro nebudú. A keď už budú, tak nie tak veľa a nie tak lacno. A stavať z vlastného sme sa dávno odnaučili, financujeme namiesto toho mraky nezmyslov od vlakov zadarmo cez rôzne dezinformačné pasystémy až po ústav na výskum kravských prdov a ešte sme si na to urobili zákony, že tie nezmysly musíme financovať. Neviem o tom, že by sa za posledných 15 rokov postavila nejaká cesta za slovenské peniaze, azda len tragická II/520 Oravská Lesná, čo bola mimochodom fakt čierna diera na peniaze.

Tu je celý havkáč zakopaný. Stručne, jasne a výstižne to zhrnul Vlados:

Vlados napísal:Tu nejde o kvalitu a účinnosť RC ale o to, že už nie je za čo. Naplánovali sme švarčiarske cesty a žiaľ na ne nemáme, nedostať z fondov tak nie sme tak ani kde sme dnes.

Bingo, presne tak. Možno len drobná nepresnosť - ani švajčiarske diaľnice nie sú také drahé ako slovenské, ale to je detail. No a teraz, ako to celé dopadne:

1. D1 Prešov Západ - Juh sa postaví. V plnom profile. Nar. 344/2006 Z.z. (smernica 2004/54/ES) nepustí, tá desina sa tam do 15 rokov nájde a načo to stavať na dva krát.

2. Prešovu ako mestu to pomôže asi ako veveričke luskáčik. Tranzit je v meste v hlbokej menšine a do týždňa od otvorenia D1 ho ochotne nahradí miestna, zdrojová a cieľová doprava. To sú tie "neuskutočnené cesty", keď je dopyt vyšší ako ponuka a teda vyšší ako súčasné intenzity. Táto téza by platila ešte aj v prípade, keby bol tranzit 50% (nie je ani zďaleka).

3. Severný obchvat nebude. Aspoň nie v dohľadnej dobe a nie v tej podobe, ako bol naprojektovaný. Ja som si ho už pred pár rokmi interne zaradil do jedného šuflíka s R6, R8, R9 a úsekom R7 Nové Zámky - Lučenec. To, že sa projekt vôbec vytiahol na svetlo Božie, je podľa mňa asi len preto, aby križovatka Prešov-Západ mohla byť megalomanskejšia a drahšia ako bez - hoci aj neexistujúcej - R4 (a že je to teda suverénne najstrašnejšia obluda v SK). Alebo sa tam niekto chcel dať šikovne vyvlastniť.

4. Ak chcete lepšiu dopravu v Prešove, zabudnite na to, že vám diaľnice významne pomôžu. Trochu áno, ale to si hneď vykompenzujete (viď bod 2 vyššie). Vy potrebujete vyriešiť hlavné mestské ťahy - a pointa je v tom, že mesto na to samozrejme peniaze nikdy mať nebude, takže ich potrebujete vytĺcť od štátu, nech vám postaví jedničky (precedensov na to máme dosť). Takže v dobrom - nemrhajte energiou na boj za stavby, ktoré vám aj tak nepomôžu a pritlačte na štát, nech vám postaví - 10x lacnejšie - cesty v meste. Toľko sa vytĺcť dá.

Mimochodom, Prešovu by veľmi pomohlo, keby sa tam vyriešili svetlá, tie sú fakt katastrofálne (začalo sa to riešiť v 2009, ale nakoniec z toho nič nebolo, lebo sa zmenila vláda a tá nová prachy premrhala kdesi na zvodidlá a nový asfalt na rozpadnutom cestnom telese - pozdravujem odborníkov z nemenovanej partaje). A potom ešte železnica, hlavne cez Levočkú, to je peklo a v Žiline by to mali ukazovať študákom ako odstrašujúci príklad.
Obrázok používateľa
StVO
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 670
Obrázky: 8
Založený: 12. Jan 2017 22:30
Bydlisko: Karlsdorf

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod jarino » 31. Mar 2017 23:41

Technická štúdia napísal:Na základe ekonomického hodnotenia jednotlivých alternatív sa javí z hľadiska ekonomických prínosov ako
najvhodnejšie vybudovanie komunikácie nižšieho dopravného významu (napr. cesta I, II. triedy) s viacerými bodmi napojenia
na jestvujúci komunikačný systém s cieľom zvýšenia dopravného zaťaženia tejto komunikácie a tým výraznejšieho
odľahčenia jestvujúcej cestnej siete v meste Prešov.

Z výsledkov posúdenia môžeme stanoviť nasledujúce:
– Cesta I/68 z Veľkého Šariša po mesto Prešov kapacitne nevyhovuje už v súčasnosti. Tento problém však nevyrieši ani
plánovaný východný obchvat.
– Ostatné 4-pruhové komunikácie vchádzajúce do Prešova kapacitne vyhovujú.
– Intravilánové úseku sú poznačené cieľovou a vnútromestskou dopravou. V rámci porovnávania kapacít jediný úsek ktorý
bude vyhovovať je úsek pre sídlisku Sekčov.
– Kapacita križovatiek sa bude pomaličky znižovať až väčšina z nich sa stane kapacitne nevyhovujúcich. V rámci križovatiek
je nutné uskutočniť opatrenia pre ich skapacitnenie (napr. zriadiť moderné svetelné križovatky)


Ja súhlasím s tým, aby štát postavil cesty v meste, to bude mať najvyššiu efektivitu. No len aby to neskončilo ako s tými semafórmi, ktoré spomínaš v poslednej časti príspevku.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod Driver » 01. Apr 2017 03:45

magnus napísal:
Driver napísal:demagogia tazkeho kalibru je tvrdenie ze v po nie je tranzit


Ja som narážal skôr na to nadávanie na EIA a zvieratká. Keď už si ľudia nevedia vybiť frustráciu na nekompetentných úradníkoch, tak začnú tliachať také veci akože viac sa dbá na zvieratá ako na ľudí. Čož je samozrejme blbosť, v tejto krajine je ochrana životného prostredia na chvoste záujmov, dlhodobo a žiaľ už asi natrvalo. To že úradníci NDS nestihli aktualizáciu EIA (o ktorej sa vedelo, že platnosť končí a že sú aj nové podmienky zo strany EÚ), to nie je problém samotného princípu EIA. Buďme radi, že vďaka tomuto procesu sa aspoň trochu brzdia niektoré "developerské" aktivity.
O tom, že D1 je základná rýchlostná cesta tejto krajiny a o jej potrebe v prípade Prešova ja vôbec nepochybujem.



jasne 100% suhlas,aj preto sa mi nepozdava trasa SO R4

ono vacsina nema ani potuchy o terene v akom pojdu obchvaty, dost nestabilne kopce a uplne blbe pristupy k portalom,
ked robili prieskumne vrty na R4 som im sam ukazoval cestu z lesa bo kus pobludili :D
Obrázok používateľa
Driver
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 497
Obrázky: 1287
Založený: 22. Dec 2009 21:01
Bydlisko: Desolate valley

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod i15 » 02. Apr 2017 10:37

StVO napísal:Drahí Prešovčania,

...

Ak chcete lepšiu dopravu v Prešove, zabudnite na to, že vám diaľnice významne pomôžu.

...


A aký odkaz máš pre mňa a ostatných tranzitujúcich? 30 rokov spájame BA a KE, ale keď sme sa konečne dostali ku Prešovu, tak zrazu je dôležité riešiť premávku v meste :roll:
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod Yoggy52 » 02. Apr 2017 11:22

Ved pre vas sa uz stavia NK :D
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod DrX » 02. Apr 2017 11:24

i15 napísal:A aký odkaz máš pre mňa a ostatných tranzitujúcich? 30 rokov spájame BA a KE, ale keď sme sa konečne dostali ku Prešovu, tak zrazu je dôležité riešiť premávku v meste :roll:


Odkaz 1:
Na spajanie BA a KE mas R2+R1, ked uz musis ist autom, a aspon Slovensko zasmradis svojimi vyfukmi o 60km menej kazdym smerom.
Odkaz 2:
Cez PO bude paradny tranzit Z-J po Nabreznej uz o par mesiacov. (Ked sa Nabrezna pretazi, potom treba D1 PO JV) Teraz treba riesit V-J, a na to by mal byt VO ako polprofilova jednotka.
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod i15 » 02. Apr 2017 11:41

zvýšenie rýchlosti z 25 na 50kmh nie je riešenie pre tranzit
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod DrX » 02. Apr 2017 11:54

V nenormalnej krajine nenazranych megalomanskych snilkov to "nie je riesenie". Uplne by stacilo, ak by sa za prejazt kazdeho tunela priplacalo ako v Rakusku, a v pohode coilen 1EUR. A hned by vsetci pochopili, aky je D1 nezmysel. Kym ti za to ale maju platit ostatni, tak Nabrezna "nie je riesenie"...
Slovakia - the Bratislava-centric banana republic with the worst regional disparities in the EU and OECD (aktualizácia maj 2023)
DrX
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 11
Založený: 08. Feb 2005 19:45
Bydlisko: KE

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod matiqos » 02. Apr 2017 12:17

Tento "paradny tranzit Z-J po Nabreznej" tu uz mal stat 20 rokov. Unavam, ze niecomu ta nabrezna pomoze, ale veda vody nenamuti, skor by som povedal, ze sucasne problemy presunie na ine uzly. Z mesta jednoznacne treba dostat tranzit, a je jedno ci VO alebo SO, lebo ten co ide z PL a pod. ma velmi krasnu vyhliadkovu trasu krizom cez cele mesto - inak presli ste si niekto tu trasu? (nemyslim teraz presovcanov) - same semafory, kopce, uzke cesty v bezprostrednej blizkosti domov.

Len pripomienka na tuto paradnu nabreznu:
- usti do kruhaca
- prudka zakruta pri vyjazde na privadzac
- pri vyjazde na privadzac budeme davat prednost v jazde - a kedze V-J tranzit pojde plynule cez most, tak to bude zaujimave
- podjazd pod zeleznicou je hlboko pod urovnou vysokej vody Torysy (pripominam len ulicu J.Pavla II, ktora je zatopena pri kazdom silnejsom dazdi - vsetci vieme preco, ale je to uz tak X rokov a vsetci seru na to)
- odbocenie do lava nema ziadny odbocovaci pruh - odbaca sa priamo z laveho pruhu (pri 70km/h)
- odbocovacie pruhy maju "2 metre" a tym padom sa blokuje smer rovno (asi ako na kazdej jednej krizovatke v PO)
- na celej trase J-Z je 6 semaforov (ak uz neratame ten na D1) - pri synchronizacii semaforov, na aku sme zvyknuti v PO, to bude "plynuly" prejazd
- Nabrezna pod kamennou banou je obcasne uzavreta minimalne v jednom smere, z dovodu konania nejakych pretekov, posledne som natrafil na cyklisticke preteky mali vytycene kolo - Nabrezna, Jana Pavla, 17. novembra, Nabrezna - no cirkus
matiqos
diskutujúci
 
Príspevky: 176
Obrázky: 10
Založený: 07. Aug 2013 19:39

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod jarino » 02. Apr 2017 12:35

A hlavne križovatka pri Kauflande s okolitými úsekmi môže robiť problémy. Ale určite to bude lepšie ako doteraz.
Obrázky prečo riešiť križovatky a komunikácie v meste. A to keby kompetentní sa rozhýbali a dali do poriadku detaily tohto typu: https://www.google.sk/maps/@48.9806351, ... 312!8i6656 , tak je to tam lepšie.
Prešov:
Obrázok
Košice:
Obrázok
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 988
Založený: 12. Sep 2011 12:49

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod devil » 02. Apr 2017 14:28

zvýšenie rýchlosti z 25 na 50kmh nie je riešenie pre tranzit


vo ZV to celkom funguje. logicky pri 100-200-400 dlhej jazde prilis nezalezi na tom ked 10 km prejdeme za 10 min namiesto 5 min, hlavne ze sa ide plynule. horsie je ked takychto usekov je viac. medzi ZV-KE je takychto usekov momentalne 5. to uz strata necela polhodina.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod StVO » 03. Apr 2017 13:13

i15 napísal:
StVO napísal:Drahí Prešovčania,

...

Ak chcete lepšiu dopravu v Prešove, zabudnite na to, že vám diaľnice významne pomôžu.

...


A aký odkaz máš pre mňa a ostatných tranzitujúcich? 30 rokov spájame BA a KE, ale keď sme sa konečne dostali ku Prešovu, tak zrazu je dôležité riešiť premávku v meste :roll:

Pre tranzitujúcich platí bod č. 1 môjho pôvodného príspevku. Teda, že D1 PO Západ - Juh sa postaví, a to v plnom profile ;)
Obrázok používateľa
StVO
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 670
Obrázky: 8
Založený: 12. Jan 2017 22:30
Bydlisko: Karlsdorf

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod i15 » 03. Apr 2017 19:28

"do 15 rokov" je neskoro. Pokiaľ je priemerná rýchlosť 50kmh v pohode, tak do 15 rokov netreba ani úsek Turany-RK a obchvat ZA mohol tiež počkať. Vlastne nám vôbec netreba diaľnice a za ušetrené peniaze môžme platiť 10 Baštrnákov
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod devil » 04. Apr 2017 08:29

este raz, 50 km/h na 10 km a 50 km/h na 100 km je podstatny rozdiel.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: D1 Prešov, západ - Prešov, juh

Odoslaťod pedro » 04. Apr 2017 12:00

...žeby zajtra pán generálny podpíšu ZoD? :) Dozvieme sa spoločne
pedro
diskutujúci
 
Príspevky: 81
Obrázky: 43
Založený: 26. Apr 2013 18:38

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na D1

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 42 hostí.