Stránka 15 z 20

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 26. Apr 2016 06:55
od Laky
Vsetko je len nakreslene. Dobre sa na to pozera. Lepsie by sa pozeralo, keby tam uz boli stroje.

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2016 10:11
od eric987
Na enviroportali sa objavila ZNC MUK Prievoz - rekonstrukcia : http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... onstrukcia

Ide najma o vypustenie niektorych SO z dovodu optimalizacie projektu

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2016 21:49
od Vlados
Vetva A1 je ako húsenková dráha. Mohli celkom vypustiť prepojovací násyp.
Nechápem prečo vedenie 2x110kV stále ťahajú okolo MÚK. Kľudne ho mohli uložiť pod zem a viesť popri Prístavnej ul.

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2016 22:52
od aquila
lebo je to drahe.. SEPS ma ine starosti na tunelovanie ako prekladky.. vsak to sa malo prekladat uz ked sa robil usek mierova - senecka. a je zazrak ze sa prelozil aspon kusok na pristavnej.. to ze cely prievoz a vychodny ruzinov je pretaty nikoho netrapi.

sak ked taky bajan radsej rozfrcka prachy na prelozku cez drazdiak? ludom je to egal....

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 26. Júl 2016 23:39
od Vlados
Trochu sa mýliš. To vedenie patrí ZSE, aj Mierová - Senecká. Na Prístavnej sa to riešilo v spojení s rozširovaním Prístavnej. (Vedenie SEPS obchádza BA.)

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2016 10:03
od aquila
aha, tak potom mea culpa, lebo ja som bol v tomto, ze toto vlastne SEPS, ale aj tak je to dost skandal.. aj ked podla toho ako e.on zdima ZSE ... vsak oni nie su ochotny robit prekladnu drotov do zeme ani pri komplexnej rekonstrukcie ciest, ked rozkopavky aj vsetko plati MC alebo mesto ..

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2016 14:56
od juancarlos
eric987 napísal:Na enviroportali sa objavila ZNC MUK Prievoz - rekonstrukcia : http://www.enviroportal.sk/sk/eia/detai ... onstrukcia

Ide najma o vypustenie niektorych SO z dovodu optimalizacie projektu


Ja to celkom nechápem. Tie nové vetvy čo križujú súčasnú D1 pôjdu ponad D1 na mostoch? Bo sú tie vetvy tak kreslené ako keby išli na násypoch aj v mieste križovania s D1. Či?

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 02. Aug 2016 21:50
od mjk
Na enviroportáli sú aj vizualizácie. Tam to uvidíš.

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 03. Aug 2016 08:45
od juancarlos
:-D Ďakujem. Som si nevšimol predtým, že sú tam aj vizualizácie. Už mi to je jasné.

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 03. Aug 2016 16:36
od juancarlos
Ešte k tým vizualizáciám. V tých vizualizáciách (niektorých) je, že výhľadová vetva "G". To je ktorá? Nikde som ju tam nenašiel označenú a ani v správe sa o nej nepíše. Ale je možné, že som to prehliadol.

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2016 08:16
od Yoggy52
https://www.youtube.com/watch?v=hMkLcAstxgA

take nieco podobne by sa mohlo spravit aj na pristavnom moste, pre ten piaty pruh sa tam miesto urcite najde

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2016 09:47
od pohodak
miesto by sa naslo keby to neboli vlastne 2 samostatne mosty a teda je medzi nimi medzera + sa pod to aj tak ziadny statik nepodpise + nic by to nepomohlo lebo pristavny je zapchaty stale v oboch smeroch

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2016 14:08
od mjk
Toto by možno akceptovali policajti na ul. Svornosti, pretože terajší stav je neakceptovateľný.

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2016 14:08
od PK
Pisal som to tu aj inde uz zoparkrat, je jednoduche riesenie ako rozsirit Pristavny Most na 3+3 a pritom znizit jeho zatazenie. Dnes na nom stoja suvisle 4 pruhy, ktore sa pohynaju a zastavuju krokom. To je odhadom 400 aut ktore stoja na Pristavnom Moste vlnovite sa posuvaju. Pritom najvacsie zatazenie na vozovku je pri pohynani z 0km/h, vtedy kolesa posobia na podklad najvacsou zmenou sily. Najmensie sily posobia na vozovku pri rovnomernej jazde bez zrychlovania a spomalovania.
Teda ak by sa Pristavny Most rozsiril na 3 pruhy, pokial by sa na nom nevytvorila staticka zapcha znamenalo by to jeho mensie zatazenie ako pri 2+2. Pri rovnomernej rychlosti 90km/h, 1,5s odstupoch by v kazdom okamihu na moste bolo len 66 aut. Pritom by jeho maximalna priepustnost stupla z 2000 aut/h (2+2 x 500 aut/h v zapche) na 13500aut/h (1,6s od naraznika po naraznik auta, 3600s na hodinu = 2250aut/h x 6 pruhov). Uz toto samotne zvysenie priepustnosti by zabezpecilo, ze na Pristavnom Moste by sa uz nevytvarali zapchy. Ako zalozne riesenie by boli pred vstupom na Pristavny Most umiestnene semafory, ktore by zastavili premavku ak by sa na moste zhromazdilo viac ako 200 aut v jednom smere.

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2016 15:32
od aquila
tie zapchy by sa vytvarali, vid ked je problem exit smer BA, tak sa zapcha taha nielen po pristavny ale az po lafranconi ..

pod "premalovanie" ciar na 3+3 sa ti nepodpisae ziaden statik, uz sme to tu riesili.. uz je to teraz aj tak obmedzene, ze sa napriklad vlaky nemozu stretavat na moste naraz.. ale vzdy tam moze ist len jeden

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2016 15:38
od pichalsi
to by vyriesili tie semafory pred vjazdom na most z oboch stran... museli by byt ale semafory aj na vsetkych ostatnych vjazdnoch na D1 a este aj zosynchronizovane a plus riadene podla premavky :D samozrejme to je nerealne

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2016 19:19
od Yoggy52
Ake su moznosti, aby sa problem s pristavnym mostom vyriesil? Kedze Pristavny most sa nenachadza niekde v poli, kde vedla postavime dalsi most a ...

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2016 19:44
od aquila
za vazneho sa zvazol projekt na posilnenie statiky mostu, kde sa mali vybudovat dalsie "podpery", nejaka injektaz, co to pilot etc. a nebolo to ani tak drahe, v podstate nieco cez miliardy korun, teraz dajme tomu 40 mio euro. potom by sa dal prekreslit pristavny most na 3+3 na styl lafranconi.

keby bola moznost, skapacitnenie pristavneho vs. napriklad zbytocna MUK triblavina, tak nie je o com ..

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2016 20:10
od Yoggy52
Ale stale je to z mojho pohladu ako "docasne" riesenie, chcelo by to postavit jeden poriadny most, ale co potom s tou dopravou co po nom prechadza, kezde jeho zavretie a nasledne demolicia, by bolo nieco nepredstavitelne, kedze cela Bratislava je v sucasnosti zavisla na tomto moste, ale tiez na druhej strane byt, a byt tak zavisly na jeden cestny objekt tiez nie je dobre... Snad by sa to dalo poriesit, ked bude dokoncena D4/R7, odstavit pristavny most, kto by chcel ist do Petrzalky, tak by isiel na Apollo a kto by chcel pokracovat dalej, tak by isiel po R7 na D4...

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2016 20:20
od Vlados
Dnes bolo nejako horúco? Demolácia??? nie sme v Čadci...
Miesta na druhý most tak je až až, iba € niet.

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2016 20:52
od Yoggy52
Ano bolo horuco, cakal som v MHD bez klimy(ako naschval nesiel autobus Mercedes, ale najaka SOR(ktora ma viac dveri, ako ja koncatin)), skoro na pristavnom moste - "vjazd" Luky-Haje, tak som nad tym premyslal, v podstate kazdy den, nad tym premyslam...

A este teraz v piatok ho chcu na urcity cas uzavriet, tak ... :lol:

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 09. Sep 2016 21:20
od illnino
Ano dalsi piatok ma byt zatvoreny od 08.00 do 10.00 AM kvoli papalaskom z Bruselu. Ej! to bude ale podivana na kolaps v meste...samozrejme myslim ironicky.

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 12. Sep 2016 09:08
od PK
pichalsi napísal:to by vyriesili tie semafory pred vjazdom na most z oboch stran... museli by byt ale semafory aj na vsetkych ostatnych vjazdnoch na D1 a este aj zosynchronizovane a plus riadene podla premavky :D samozrejme to je nerealne


A vysvetlis mi preco by museli byt semafory aj na ostatnych vstupoch na D1? Je mi jasne, ze by pomohli, to som tu uz pisal tiez inokedy, ze ak by sa na D1 udrzala plynula premavka bez zapchy tak by to bolo ovela lepsie ako sucasny stav, kedze kolony pred semaformi na vstupe na D1 by boli s mensim zdrzanim ako momentalne kolona na D1.
Ak by bol semafor pri vstupe na Pristavny Most aktivny znamenalo by to len rychlost prejazdu ako je teraz. Premavka by sa nezastavila uplne, len by sa obmedzila na Pristavnom Moste, na ktory by sa potom pustalo len zhruba tych 500aut/h na pruh. Cize s aktivovanymi semaformi by premavka bola taka ako je teraz stale so zapchou, len na moste by to bolo vynechane.

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 12. Sep 2016 14:12
od pichalsi
ako pisal aquila, ak by sa stala nehoda za mostom tak by si kolko aut pustal na most? by tam boli kamery a niekto by to permanentne checkoval? kde by potom koncila kolona od semafora ked by sa ti tam vkuse tlacili auta z pripajaca z bajkalskej/einsteinovej a ty by si mal prilis dlho cervenu? pustis prilis vela aut a mas pretazeny most

Re: D1 - Prístavný most / rekonštrukcia

OdoslaťOdoslané: 12. Sep 2016 14:25
od PK
Ak by sa stala nehoda za mostom a bolo by to totalne nepriepustne, tak by sa pustalo 0 aut. To iste sa stane aj teraz, ak by sa stala takato nehoda, tak cez most prejde 0 aut, ale na moste stoji 200 aut v jednom smere.
Cervena by nebola prilis dlho, len presne na dobu kym sa Pristavny Most znova vyprazdni. Zapchaty je aj dnes a kolony z Bajkalskej, Einsteinovej existuju. Neraz som videl kolonu na Google uz od rakuskych hranic.
Netreba ani kamery, len automaticke pocitadlo aut na vstupe a vystupe. Jedno auto vojde tak +1, jedno vyjde tak -1. Ak pocitadlo prekroci 66 zapne sa cervena. Ak klesne pod napr. 60, naskoci opat zelena.
Co je podstatne pri 3+3 na Pristavnom by sa ti kolony nevytvorili takmer nikdy. V takejto konfiguracii by bola maximalna denna priepustnost mosta 13500aut/h x 24h = 324.000 aut/24h.
Momentalne je to okolo 100.000 aut/24h.