Moderátor: Moderátori
MH napísal:Este ma napodol jeden postreh o tuneli Sitina. Severovychodna rura mala byt 3-pruhova, kvoli pozdlznemu sklonu trasy dialnice. De facto tam mal byt pruh pre pomale vozidla, ale kvoli financiam sa tiez od tohto ustupilo. Inak ja si myslim ze tento tunel mal byt cely 3+3. Viem ze tam nebude situacia tak kriticka ako je teraz na Mierovej - Seneckej, ale mohlo rozmyslat trochu do buducna. Cely problem je o peniazoch. Tak ako Caesar uz mnohokrat podotkol a vieme to vsetci, ze z "hovna" sa bic upliest neda
Caesar napísal:Okrem toho má BA svoje špecifické problémy. Také stavby ako most Apollo či tunel Sitina mali byť hotové už v r. 2000/02. A dnes mala prebiehať výstavba obchvatu, t.j. D4/D5/R8.
Caesar napísal:Okrem toho ja si osobne myslím, že obchvat BA by mal byť na niektorých úsekoch ako 6-prúdový, ale v niektorých úsekoch by stačili aj 4-prúdy. Najmä v tuneloch pod Malými Karpatami.
B; napísal:Obchvat BA :
nie je zvykom pouzivat na obchvat aj cislo 0 napr.
R0/D0, alebo v Prahe ho tusim volaju M0.
Je s tym nejaky problem na Slovensku?
Cislo musi byt cele, kladne <>0?
aquila napísal:btw. niekedy placem ako perfektne maju cesi urobene oficialne stranky o dialniciach a aka bieda panuje na slovenskej strane :-/
MH napísal:Oprava vozovky Pristavneho mosta bude trvat celkovo 9 dni. 4,5 dna pre kazdy jazdny pas. Najprv sa bude opravovat jeden smer, pricom ten druhy zostane v prevadzke a potom opacne. Problem je, ze sa tu neda previest premavka do protismerneho jazdneho pasu, lebo tu neexistuju prejazdy cez stredny deliaci pas a na druhom konci v Petrzalke je momentalne dialnica vo vystavbe.
Dalsia moznost je, ze sa vozovka Pristavneho mosta nebude tento rok vobec opravovat, a vykona sa az buduci rok - tato moznost zacina naberat realne kontury
aquila napísal:mno neviem ci definitivne, ale vyzera ze to ozaj nebude. co viem z roznych zdrojov, tak je tam viacero aspektov, ktore nie su uplne "koser".
jednak to ze statika a konstrukcia neni v az takom dobrom stave ako sa predpokladalo, dalej odstavne pruhy by mali byt zachovane, nedostatok financii na najaku rozsiahlejsiu rekonstrukciu, obstrukcie MDPaT, kde najprv by to mohlo byt aj bez odstavnych pruhov, potom ze nie, nutnost upravy krizovatky v ruzinove .. dalej problem co by bolo s usekom 2+2 senecka - mierova ..
je to skratka komplikovanejsie ako sa zda mozno. a zhrnul by som to tak, ze mozeme byt radi aspon za tych 20 milionov co sa da na tu velmi zbeznu opravu ...
ale uvidime az po oprave, ze ako to naozaj bude
rbarat napísal:Ohľadne variantu 3 + 3.
Mne ani tak nejde o 3+3, ale mohlo by byť aspoň 2+3.
Tie tri pruhy by mali byť smerom do Pteržalky, pretože teraz je tam zúženie diaľnice na moste v tomto smere len do jedného prúdu a druhý je pre mestské vozidlá, čo idú z Bajkalskej.
Tu by bolo vhodné spraviť 3 prúdy, aby diaľnica na moste prechádzala v plných 2 prúdoch a ten tretí by bol pre autá z mesta. Tento tretí prúd by bolo najlepšie úplne oddeliť od diaľničného, tak ako je to riešené v tom zúžení teraz.
Takto by sa elegantne vyriešil momentálne najväčší problém tohoto mosta.
To zúženie tam bolo spravené zrejme kvôli množstvu kolízií, ktoré tem boli keď sa tlačili do seba autá z diaľnice a mesta.
V opačnom smere situácia nie je taká kritická. Tam môžu zostať aj 2 pruhy, ako teraz a netreba tým pádom ani riešiť otázku čo s dvojprúdovou Mierovou-Seneckou.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 51 hostí.