Stránka 3 z 3

Re: D1 Dargov - Pozdišovce

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2016 13:15
od Tomas PO
TO: Ak z PO do MI, jednoznacne cez KE (resp. Rozhanovce).

Re: D1 Dargov - Pozdišovce

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2016 14:33
od dragon
Kiezby sa uz aspon projektoval usek Bidovce - Dargov, viac mi na tej trase nechyba...

Re: D1 Dargov - Pozdišovce

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2016 20:03
od bukvar
i15 napísal:bohužiaľ, 2 silné argumenty sú proti:
1. nízky podiel nákladnej dopravy - to môžem potvrdiť
2. sčítanie dopravy 2015 ukazuje až 20% pokles osobnej dopravy - to je podľa mňa bulšit


jazdim pravidelne ke-mi poslednych 10rokov, tu sa vobec neda hovorit o nejakom poklese osobnej dopravy a urcite doslo k narastu nakladnej dopravy.. a po dokonceni bu-bi bude zase iba narast..

Re: D1 Dargov - Pozdišovce

OdoslaťOdoslané: 25. Nov 2016 09:09
od Kanky
tiez trasu doverne poznam, ako roky pribudaju, tak pribuda aj cas prejazdu, cize o znizeni poctu aut nemoze byt rec...

treba ale dodat, ze momentalne je cesta medzi KE a MI v najlepsom stave ako kedy bola a kvalitou je jedna z najlepsich na SK, chybou je len, ze vedie stredom obci...

ak si ale niekto mysli, ze je potrebna dialnica od Bidoviec po UA hranicu, tak je na omyle...staci 4pruhova prelozka mimo obci po MI a od MI po hranicu obchvaty

Re: D1 Dargov - Pozdišovce

OdoslaťOdoslané: 25. Nov 2016 09:17
od i15
4 pruhová preložka namiesto diaľnice - aby sme ušetrili 10 eur?

Re: D1 Dargov - Pozdišovce

OdoslaťOdoslané: 25. Nov 2016 09:58
od Kanky
skus napisat vzorec, ako si to vypocital
alebo skus zaslat najaky link, kde je rozdiel medzi dialnicou a inou cestou rozdiel 10 EUR
(kratsie mosty, vacsie stupania, mensie polomery zakrut, kratsi tunel, bez tunela...atd...)

Re: D1 Dargov - Pozdišovce

OdoslaťOdoslané: 25. Nov 2016 10:48
od medima
Tak to sme sa dobre pobavili. Čo vlastne robí antidiaľničiar na fóre o diaľniciach? Jáj, to ty si ty, čo radšej ideš horským priesmykom ako tunelom? Nepočúvajte ho.

Re: D1 Dargov - Pozdišovce

OdoslaťOdoslané: 25. Nov 2016 14:36
od topfield
A víťazom sa stava... typek, co postavil cerpacku 100m od zjazdu z dialnice Budimir Bidovce... dalsich 50rokov okolo neho budu prechadzat vsetky auta po ceste Mi-Ke a opacne. Asi taketo sance davam tomuto úseku

Re: D1 Dargov - Pozdišovce

OdoslaťOdoslané: 25. Nov 2016 14:54
od illnino
Uprimne si myslim, ze vsetci ktori budu smerovat do Kosice nebudu vyuzivat dialnicu ale budu pokracovat po ceste I. triedy. Casova uspora takmer nulova - najazd na dialnicu a nasledne MUK Kosicke Olsany, kde sa budu musiet kvazi vracat od Rozhanoviec. Iny prípad su auta smerujuce dalej po dialnici na Presov.

Re: D1 Dargov - Pozdišovce

OdoslaťOdoslané: 26. Nov 2016 07:26
od Kanky
topfield napísal:A víťazom sa stava... typek, co postavil cerpacku 100m od zjazdu z dialnice Budimir Bidovce... dalsich 50rokov okolo neho budu prechadzat vsetky auta po ceste Mi-Ke a opacne. Asi taketo sance davam tomuto úseku

Asi tak,aj ked 50rokov s mi uz zda vela.
Od komunistov sme zdedili dokonca najkomfortnejsi horsky priechod na Slovensku, intenzity podla scitania klesaju a na UA hranici je 300 ks NA

Re: D1 Dargov - Pozdišovce

OdoslaťOdoslané: 26. Nov 2016 17:28
od i15
gallery/image_page.php?album_id=67&image_id=35726

Aj keď nepočítame nákladné vozidlá, pri ktorých sa menila metodika sčítania dopravy, na trase KE-MI vychádza pokles premávky o 22%. Najvýraznejšie okolo Sečoviec. Niečo tu nesedí, kde urobil súdruh Palčák chybu?

Re: D1 Dargov - Pozdišovce

OdoslaťOdoslané: 26. Nov 2016 18:13
od topfield
V ktorych mesiacoch minuleho roka bolo robene scitanie?

Re: D1 Dargov - Pozdišovce

OdoslaťOdoslané: 26. Nov 2016 21:50
od topfield
Opravte ma ak sa mylim, ale nescitavala sa doprava v tomto useku v case prebiehajucej rekonstrukcie tejto cesty? Robil som trasu kosice-vysne nemecke od juna do novembra takmer denne a viem ze rekonstruovane useky sa obchadzali vsetkymi moznymi sposobmi...

Re: D1 Dargov - Pozdišovce

OdoslaťOdoslané: 26. Nov 2016 23:38
od marian vančo
Treba spomenúť, že čoskoro sa skončí vízová povinnosť pre občanov UA...Osobne som za polprofil od MI-UA ako to urobili Madari na M3...po MI jednoznačne plný profil, a posledné by sa mal stavať tunel Dargov, pretože tento priesmyk je myslím veľmi luxusne prejazdný až na nemožnosť obiehania v klesaní.

Re: D1 Dargov - Pozdišovce

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2016 18:09
od devil
DrX, ale na Prahu je zas naokolo-bližšie južné spojenie!?


z krajin byvalej ZSSR je vacsinou blizsie naokolo aj D1. mozno okrem juznej UA. jednoznacna volba je cez polsko.

Re: D1 Dargov - Pozdišovce

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2016 21:46
od marianqo
marian vančo napísal:Treba spomenúť, že čoskoro sa skončí vízová povinnosť pre občanov UA...Osobne som za polprofil od MI-UA ako to urobili Madari na M3...po MI jednoznačne plný profil, a posledné by sa mal stavať tunel Dargov, pretože tento priesmyk je myslím veľmi luxusne prejazdný až na nemožnosť obiehania v klesaní.


Úplne súhlasím. Po MI som tiež za plný profil, ďalej stačí polprofil. Tunel Dargov bude aj tak najskôr o 30-40 rokov :D

Re: D1 Dargov - Pozdišovce

OdoslaťOdoslané: 01. Jan 2020 09:09
od kstano
Kanky napísal:skus napisat vzorec, ako si to vypocital
alebo skus zaslat najaky link, kde je rozdiel medzi dialnicou a inou cestou rozdiel 10 EUR
(kratsie mosty, vacsie stupania, mensie polomery zakrut, kratsi tunel, bez tunela...atd...)


Kanky, asi si prehliadol nazov temy kde si prispieval. Pozri si terennu mapu toho useku. Kde tam potrebujes mosty, ako usetris na stupaniach ked cely usek bude mat prevysenie par metrov, na tych "dvoch zakrutach" co su na useku naco chces zmensovat polomer ved tam nieje najmensi problem to napasovat do terenu.

Tu by som povedal, ze ked sa natrasuje 4pruh s rovnako sirokym odstavnym pruhom a dialnica, tak v projektoch nebude ziadny rozdiel a teda mozno ani tych 10 eur nebude rozdiel.