Stránka 142 z 257

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 15. Aug 2017 11:37
od Maxx787
ako viem pani ze moj predchadzajuci prispevok vyznel trochu proti madarsky, :-D ale ja osobne tiez vnimam ministra Erseka ako cloveka ktory moze vyrazne vo svojom obdobi pomoct aspon ciastocne v doprave, ja mu drzm palce nech mu to zlucenie SSC a NDS vyjde a nech na tom usetrime balik, ktory sa moze pouzit inde, alebo v udrzbe, atd.
pociatek bol zlodej I.triedy, to nebol minister, najradsej by som ho poslal na sibenicu, nie na piedestal.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 15. Aug 2017 12:57
od medima
Neviem, co je na tom dobre ze sa zluci SSC a NDS. Nepodporujem to. Chorvati su napriklad dialnicny narod, maju ich vela a v kvalite najvyssej triedy a tiez maju svoju NDS - Hrvatske autoceste. Madarsko ma tiez svoju Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató... Je spravne, ze jedni sa staraju o prevadzku a vystavbu dialnic a druhi o stare cesty. I fizli nie su jedni na vsetky cesty, su dialnicne oddelenia apod. Kazdy nech ma na starost svoj rajon a o ten sa stara svedomito. Vznikne len chaos a ludia, ktori doteraz mali na starosti trapne okresne cesty, sa zrazu zapletu na medzinarodne dialnice a zacnu velit ich vystavbe skusenostami, ktore zodpovedaju stavaniu obycajnych mestkych obchvatov. Ja neviem, ale toto mi pride akoby sa isla zakladna skola zlucit s univerzitou.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 15. Aug 2017 13:30
od Vlados
Si spočítaj koľko km máme tých trápnych okresiek... trápko. SSC sa už nestará o okresné cesty, keby si náhodou nevedel a pred "pár" rokmi SSC stavala a spravovala diaľnice. Od vzniku NDS SSC zažíva suchoty a NDS narába s miliardami €. Od kedy platia NA mýto tak NDS ryžuje a SSC z toho nemá ani cent. Je choré mať na tak malom území 2 štátne organizácie venujúce sa +- tomu istému, nakoľko väčšina ciest prvej triedy sú aj medzinárodnými trasami.

Polemika

OdoslaťOdoslané: 15. Aug 2017 13:53
od KN.SK
medima napísal: Madarsko ma tiez svoju Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató...
Toto nie je pandant našej NDS, ale vyberač mýtneho, ktorý je článkom Magyar Fejlestési Bank (preložené Maďarská rozvojová banka). Diaľnice v Maďarsku spravuje, buduje, -rozvíja-, NIF - Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság (predtým Nemzeti Autópálya Rt.) (http://nif.hu/) [(spoločnosť) pre Rozvoj národnej infraštruktúry], ktorá má pod správou dialnice, cesty a železnice. Viac o činnosti i tu http://nif.hu/rolunk/ .

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 15. Aug 2017 19:40
od eric987
medima napísal:Neviem, co je na tom dobre ze sa zluci SSC a NDS. Nepodporujem to. Chorvati su napriklad dialnicny narod, maju ich vela a v kvalite najvyssej triedy a tiez maju svoju NDS - Hrvatske autoceste. Madarsko ma tiez svoju Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató... Je spravne, ze jedni sa staraju o prevadzku a vystavbu dialnic a druhi o stare cesty. I fizli nie su jedni na vsetky cesty, su dialnicne oddelenia apod. Kazdy nech ma na starost svoj rajon a o ten sa stara svedomito. Vznikne len chaos a ludia, ktori doteraz mali na starosti trapne okresne cesty, sa zrazu zapletu na medzinarodne dialnice a zacnu velit ich vystavbe skusenostami, ktore zodpovedaju stavaniu obycajnych mestkych obchvatov. Ja neviem, ale toto mi pride akoby sa isla zakladna skola zlucit s univerzitou.

Minimalne bude o niekolko "manazerov" menej = menej platov a odvodov = menej administrativy = menej nakladov = viac penazi na udrzbu / pripravu / vystavbu. Chorvati su co sa tyka dialnic skor taky "grecky" narod, ktory zufalo staval tak, ze najblizsie roky az desiatky rokov bude rad ak dokonci co ma rozostavane a udrzi to co ma postavene. Ak by sme mali mat tak zadlzenu NDS ako HAC a take mytne, tak po tych krasnych dialniciach by behali akurat vevericky a doprava by sa kvasila na rozbitych subeznych cestach.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 15. Aug 2017 20:11
od Vlados
veveričky... to si pekne napísal :D :D :D

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 16. Aug 2017 12:28
od ondrejko_t
eric987 napísal:Chorvati su co sa tyka dialnic skor taky "grecky" narod, ktory zufalo staval tak, ze najblizsie roky az desiatky rokov bude rad ak dokonci co ma rozostavane a udrzi to co ma postavene. Ak by sme mali mat tak zadlzenu NDS ako HAC a take mytne, tak po tych krasnych dialniciach by behali akurat vevericky a doprava by sa kvasila na rozbitych subeznych cestach.


Chorvati su na tom rovnako. snad s vynimkou okolia hl. mesta ked sa tam prejdes mimo sezony, je to prazdna cesta a aj ti co na nej su, su turisti. za to, ze prejdes tam a s5 po celej dlzke zaplatis cca. 100€ co su u nas 2 rocne nalepky (a uz aj na ich vysku nadavame). Dakujem, nie je treba...

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 22. Aug 2017 15:14
od EmBe

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 22. Aug 2017 17:06
od betonarka
no fasa.. remeta a spol si tam hovia a prd sa spravilo..takmer polroka stale tie iste foto..nic nove ,mimo tunela vsetko stoji.. hanba! bolo treba davat nieco zas raz tej skorumpovanej duhe..

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 22. Aug 2017 17:18
od berschka
Klud, oni ani velmi mimo tunela nemozu robit nic, pokial samotny tunel nie je prerazeny. Ako by to vyzeralo? Dialnica na otvorenej zemi takmer hotova a hlboko v utrobach Fatry este len striela kamenivo.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 22. Aug 2017 19:28
od eric987
Ale mozu, tam je prace tiez ako na kostole. Len sudruh Remeta chcel natahovat cas aby za lacnejsie zazmluvnil subky + NDS nespolupracovala pri zapracovavani zmien projektu do vydanych povoleni.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 23. Aug 2017 11:46
od medima
K dnešnému dňu STR 5 282 m, JTR 4 968 m. Info je overené a 100% pravdivé. Žiadne dohady ani približné výpočty, priemery apod. Reálne čísla k dnešnému dňu.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 24. Aug 2017 11:32
od mareks96
Myslím si že to za dve sezóny stihnú...

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 24. Aug 2017 16:11
od legal
ked si zhrnieme, co sa popisalo tu na fore tak potom:

15.7.2017: 9619.5 m
3.8.2017: 10011.3 m
23.8.2017: 10250 m

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 24. Aug 2017 20:47
od Mayllo
najprv za 17 dní takmer 400m(23 za den) a potom za 20 dni 240m (12m za den), napadaju ma dve veci, problémy alebo dovolenka

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 25. Aug 2017 01:16
od betonarka
alebo sa casovo zladuju s mimotunelovym usekom,ktore defacto stoji resp maka sa tam minimalne, zato ustalo aj tempo razenia.. to je tretia moznost..

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 25. Aug 2017 22:06
od mareks96
Ja tipujem skôr tie dovolenky... alebo nepresne hodnoty

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 26. Aug 2017 13:59
od peterle
eric987 napísal:
medima napísal:Neviem, co je na tom dobre ze sa zluci SSC a NDS. Nepodporujem to. Chorvati su napriklad dialnicny narod, maju ich vela a v kvalite najvyssej triedy a tiez maju svoju NDS - Hrvatske autoceste. Madarsko ma tiez svoju Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató... Je spravne, ze jedni sa staraju o prevadzku a vystavbu dialnic a druhi o stare cesty. I fizli nie su jedni na vsetky cesty, su dialnicne oddelenia apod. Kazdy nech ma na starost svoj rajon a o ten sa stara svedomito. Vznikne len chaos a ludia, ktori doteraz mali na starosti trapne okresne cesty, sa zrazu zapletu na medzinarodne dialnice a zacnu velit ich vystavbe skusenostami, ktore zodpovedaju stavaniu obycajnych mestkych obchvatov. Ja neviem, ale toto mi pride akoby sa isla zakladna skola zlucit s univerzitou.

Minimalne bude o niekolko "manazerov" menej = menej platov a odvodov = menej administrativy = menej nakladov = viac penazi na udrzbu / pripravu / vystavbu. Chorvati su co sa tyka dialnic skor taky "grecky" narod, ktory zufalo staval tak, ze najblizsie roky az desiatky rokov bude rad ak dokonci co ma rozostavane a udrzi to co ma postavene. Ak by sme mali mat tak zadlzenu NDS ako HAC a take mytne, tak po tych krasnych dialniciach by behali akurat vevericky a doprava by sa kvasila na rozbitych subeznych cestach.



Aby tých manažérov po zlúčení nebolo viac. Pred vznikom jednotnej RTVS mala TV jedného riaditeľ a SRo tiež jedného. Tí ostali a pribudol nový riaditeľ RTVS. Rôzni podriaditelia samozrejme tiež ostali. Úspora žiadna, naopak. Takže aby to zlúčenie SSC a NDS, nespočívalo len vo vytvorení novej, nadradenej úrovne riadenia.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 27. Aug 2017 10:30
od Potox

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 27. Aug 2017 20:39
od paldo
Dovolím si napísať pár info (viac či menej aktuálnych) zo stavby:

Mosty:
201 - zabetónované a zahrnuté sú základy všetkých pilierov (okrem opôr), zabetónovaných je niekoľko "zárodkov" pilierov a na ďalších sa viaže železo
203 - na ľavom moste sú navŕtané (asi) všetky pilóty, postupne sa začína s armovaním základov pilierov, zaliatý nebol ešte ani jeden. Na pravom moste sa už konečne (asi 2 týždne dozadu) začali vŕtať pilóty.
205 - zabetónované sú všetky základy pilierov, zabetónovaný je jeden pilier a časti opory č.1. Zaviazané sú už všetky piliere, len som si nie istý či na "finál".
202,204 - o týchto mostoch je úplné ticho

SSÚD:
neviem aký je tam harmonogram prác.... ale podľa MÔJHO skromného názoru je to tempo mizerné. Dokončujú sa oporné (alebo ako ich nazvať) múry v priestore, pracuje sa na torkrétovej stene okolo areálu SSUD a sú tam 2 bágre, ktoré rozbíjajú skalu na ktorej sa areál nachádza.

križovatka Lietavská Lúčka: vŕta sa most P205, most 211 má navŕtané piliere pod jedným základom + v časti objektu križovatky sa robí výmena podložia ale to tam viac menej zasahuje priamo z trasy (SO 101)

samotná trasa diaľnice (zemné teleso): aspoň trošku serióznejšie sa pracuje na dvoch oporných múroch. Od križovatky Lietavská Lúčka prebieha výmena podložia. Na zhruba 800 metroch (plus mínus) sú naprojektované 3 spôsoby výmeny podložia. Úplná výmena do hĺbky 2 resp. 3 metre, štrkové pilóty a nejaké divné rebrá kde bude na striedačku zemina so štrkodrvinou.

Čo sa odpočívadla Turie týka, raz je jednostranné, raz obojstranné.... stále nie je nič oficiálne.

Začalo sa aj s prekládkami sietí: niekoľko vodovodov, kábelovody, plyn atď....

Dúha: samotná Dúha robí subdodávku pre združenie na niekoľkých objektoch: SSUD, SO 201, 205, oporné múry... hovorí sa, že by mala robiť celú križovatku a veľa ďalších prác a objektov. Akurát z rôznych strán idú rôzne (až protichodné) klebety a informácie, takže zatiaľ len takto.

Inak... stále chýba dokumentácia na objekty a ak aj je hotová, tak častokrát ešte nie je schválená. Celkovo byrokracia na tejto stavbe je podľa mňa vysoká aj keď je pravdou, že nemám s čím porovnávať.

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 27. Aug 2017 21:22
od ullsus
podľa toho čo píšeš toto fakt 2019 nebude, a je to škoda...

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 29. Aug 2017 16:23
od vladovav
podľa mňa to otvoria tesne pred voľbami v roku 2020 v marci :P :) :lol:

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 29. Aug 2017 17:42
od nevo83
Alebo predstavte si zeby boli predcasne :) to by bolo zrazu vrazebne tempo :)

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 08. Sep 2017 07:28
od ullsus

Re: D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala

OdoslaťOdoslané: 19. Sep 2017 11:52
od plš
Na FB je urobená skupina okolo p. Milína Kaňuščáka ttps://www.facebook.com/groups/17448926 ... 871003690/ . Po Novom roku ju urobil verejnou, je tam dosť fotiek a videí ako to robil Holbra na D3 Žilina Strážov-Brodno. Zaujímavosťou je, že od 2/2017 sa vo veľkom betónujú pätky stlpov pod mosty. Vrtanie pilót je už nám známe z minulého roka.