Hahaha, Atolentak to nič, nebudeme plakať nad rozliatym mliekom.
- Pravdepodobný presun skruže /bez podvesených šalovacích dielcov a lávok/ bol spôsobom, ako popísal pred páru mesiacmi Atlantis, jednoducho ťažkým žeriavom:
http://www.kransite.de/__krane/-liebher ... HST-11.htm . S tým rozdielom, že sa len presunulo a neotáčalo. Niečo však ostalo tesne za krajnou oporou - niečo ako modrá vežička pod koncom modrého nosníka skruže napravo od toho veľkého žeriavu:
gallery/image_page.php?album_id=158&image_id=24437 . Ten žeriav tam bol aj pred novým rokom, ale tá vežička nie
gallery/image_page.php?album_id=158&image_id=24048 . Tú vežičku by chcelo okuknúť, prípadne od majstra vydrankať foto.
- Bude to aj tak, ako popísal Jaro. Medzi piliermi sa im lepšie nasadzujú na skruž šalovacie diely.
Ináč tajne dúfam, že český závod Eurovie Mosty a konstrukce v najbližšom čísle ASB, popíše aj stavbu Klčovského mosta. Na ASB totiž sa obvykle uverejňuje to, čo už bolo postavené, alebo bol dokončený aspoň jeden kus /foto/.